kysymyksiä :(

kamaluus

Eli tuli eilen juotua pitkin iltaa n. 8 siideriä ja hiukkasen mojitoa,
kotiuduin unille joskus keskiyön paikkeilla.
Heräilin yöllä monta kertaa enkä saanut unta, lopullisesti nousin 10 aikaan aamulla.
Tuntui että olen edelleen humalassa, ja se olotila on jatkunut tänne iltaan asti eikä loppua näy. :'( olen syönyt ihan hyvin ja juonut nesteitä, yrittänyt nukkua hetkittäin,
mutta olo on edelleen kuin sumussa, tunnen olevani ihan pihalla kaikesta,
aivan jälkeenjäänyt olo. Koiraa ulkoiluttaessa kaikki heitti, ihme että selvisin kotiin.
Tuntuu etten tajua mistään mitään, saatan vain tuijottaa pitkään ja katsella kun kaikki liikkuu enkä voi tehdä mitään, alkaa itkettää mutta en saa sanaa suusta.
Poikaystävä on aamusta asti sanonut, että tämä menee kyllä ohi.
Yhdessä vaiheessa kun poikaystäväni hetkeksi lähti ulos tupakalle, iski kamala paniikki, en saanut henkeä ja tuli itku, katselin kelloa että missä se viipyy, 3 minuuttia tuntui tunnilta.
Aivan koomainen olo, katselen ihmisiä mutta en saa liikuttua tai sanottua mitään.
Onko KELLÄÄN ollut samoja kokemuksia? Toivoisin niin hartaasti, tuntuu kamalalta olla yksin tämän kanssa :'(
Saan varmasti ohjeen lähteä lääkärin pakeille, mutta toivon että sen sijaan saisin muita vastauksia, menen sinne kyllä jos huomenna ei ole ohi..
Ja en tosiaan juo usein, yleensä juon vain 4 ja sekin on riittänyt saamaan sekaisin, ja olin muutenkin nukkumaanmenokunnossa kun lähdettiin jatkoille..
Kyllä tuntuu siltä että juomaan en rupea enää koskaan kun ei pää kestä, kunhan vaan saisin oloni normalisoitua :(

Kiitos kaikille jotka vastaavat!

16

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perseenhaju

Ensinnäkin, myönnä voimattomuutesi ja että olet alkoholisti. Katso peiliin, sieltä katsoo alkoholisti, kyllä sinä olet alkoholisti! Tilanteeseen auttaa AA-kerholle meno ja viinan juonnin lopettaminen kokonaan. Siellä sua hoidetaan päivä kerrallaan, kunnes hoet jo itsekkin että olet alkoholisti!

• kamaluus

Kiitos vastauksestasi, kyllähän se lämmittää kun jaksoit lukea tekstini ja vastata, vaikka en kyllä voi olla siitä ihan varma luitko vastauksesi sisällöstä päätellen, mutta kuitenkin! :D

• tussunhiki

Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.

Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.

Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!

http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k

• kamaluus

Arvon perse ja tussu, onko kummallakaan ollut tälläistä kuin minulla tai tietoa tästä olotilasta, meneekö ohi, mistä johtuu?
        Tai onko kellään joka tätä ketjua sattuu lukemaan?

• nipeni

Suhteellisen asiattomia kommentteja näiltä "viisailta" henkilöiltä ketkä tähän on vastannu. Suosittelen teille itellenne jonkulaista klinikkaa ku ette näköjään kykene ottamaan ihmisten huolia todesta. toinen vaihtoehto on, että olisitte kokonaan vastaamatta tämmösiin ku teiltä ei tunnu asialliset vastaukset luonnistuvan. :D
      Mutta nyt tähän varsinaiseen kysymykseen, itellä ei koskaa oo ilmaantunu mitää tuommosta, ja jos aamulla on heikko olo niin yleensä puoleenpäivään mennessä suurilta osin helpottanu. Voisin ajatella että sulla vois vaikuttaa se, että et oo juonu aiemmin paljoa ja oot ottanu nyt kaks kertaa sen verran mitä yleensä.
      Nukkuminen on varmasti tähän hätään paras lääke tuohon, suosittelen että yrität vaan mennä nukkumaan. Ja lääkäriin menoa suosittelen lämpimästi mikäli tuo vielä huomenna jatkuu, siinä vaiheessa musta alkais ainaki tuntua ettei tuo oo millää muotoa normaalia.

En osaa sulle oikeen muuta neuvoa antaa ku en tuommosta tosiaan oo ite kokenu, mutta ruoka, juoma ja lepo on varmaan ne parhaimmat "itsehoitolääkkeet". ja varmasti jos sulla paniikki iskee parin minsan yksinolemisen jälkeen niin ainakaa sun ei kannata yksin jäähä asunnolle jos ei mitää pakollista tilannetta tuu eteen.
      Käyt nyt syömässä ja juomassa jotai, sen jälkeen vedät peiton korviin ja nukkua posotat aamuun asti ja katot sitte tilannetta uudelleen. Ja jos ei oo olo yhtää helpottanu siihen mennessä niin marssit lääkärin luokse. :)

Yritä pärjäillä ja jaksamisia, kaikki menee varmasti hyvin! :)

• kamaluus

Kiitos vastauksesta!

Näitä vähän parempia vastauksia lukiessa alkaa tuntua, että ehkä en kuolekkaan ja tämä menee ohi, ja huomenna voi katsoa taas maailmaa toivottavasti normaalein silmin.
        Olo on kyllä edelleen aivan karmea ja sama kuin aamulla, mutta ehkä se tästä.
        Katsotaan sitten aamulla uudestaan :D

• Vastasit itse

"Ja en tosiaan juo usein, yleensä juon vain 4 ja sekin on riittänyt saamaan sekaisin, ja olin muutenkin nukkumaanmenokunnossa kun lähdettiin jatkoille.."

Harvoin juova joutuu tilanteeseesi, ja kankkunen on kova, ja kun sekoitit vielä mojitoa tuplasti tavallista suurempaan siiderimäärään.
      Sitä saa mitä tilaa - niin se vaan menee.
      Itkua olen tuhertanut minäkin ja tuntenut paniikkia kovassa kankkusessa, vaikka olenkin viinalla kauan treenattu vanha äijänkörmy.
      Huomenna olet eri ihminen.

• kamaluus

Kiitos tästä vastauksesta!

Kyllä se vaan helpottaa kun kuulee ettei ole yksin, ja että taitaa olla ehkä jotenkin normaalia..
        Sitä tässä olen itse yrittänyt päivän selvittää, miksi tässä kävi mulle näin,
        vaikka todentotta syyn taisin kertoa ihan itse, en vain pysty sisäistämään sitä että tuli juotua paljon enemmän kuin ennen, ja siitä sitten johtuisi tämä olotila.
        Yleensä selvitty pelkällä päänsäryllä, ois se pääkipu kyllä taivaallista verrattuna tähän..

Toivon todella että olen huomenna eri ihminen! :D

• hephephop

Komppaan edelläolevaa ihmistä.

Edelläoleva ihminen oli kuitenkin sellainen ihminen, joka on kokenut alkoholin hyvät ja vaan huonot puolet.

Alkoholi myös vapauttaa ihmisiä toteuttamaan omia viettejään ja myös suorastaan pakottaa noudattamaan viettejään.

• tampax insert

Tamponi persiiseen, se on suuri apu!

• 1isi

Menes kakru taas pihalle leikkimään. Kysy äitsyltä ensin lupa.

• kamaluus
        1isi kirjoitti:

Menes kakru taas pihalle leikkimään. Kysy äitsyltä ensin lupa.

Juu nää kaks viimesintä vastausta oli suuri apu, ihanaa, kiitos!

• kamaluus
        kamaluus kirjoitti:

Juu nää kaks viimesintä vastausta oli suuri apu, ihanaa, kiitos!

Niin ja tosiaan, yön nukuin kunnolla, ja sama olo on edelleen kuin eilen

• crokodail tuntoo
        kamaluus kirjoitti:

Niin ja tosiaan, yön nukuin kunnolla, ja sama olo on edelleen kuin eilen

Sä olet vaan juonut liikaa ja saanut jonkun hermovaurion sen seurauksena. Yks juhannus mä join kavereitten kanssa pirtua ja sitä tunnetusti voi kiskoa isoja määriä ilman että alkaa nukuttaa. Juhannuksen jälkeen oli tunto vasemmasta nilkasta ja ranteista poissa yli 2 kuukautta. 8 siideriä on naiselle valtava määrä, puhutko tölkeistä/tuopeista vai pulloista? Vielä jos olet pienikokoinen niin tulee helposti vaurioita.

• kamaluus
        crokodail tuntoo kirjoitti:

Sä olet vaan juonut liikaa ja saanut jonkun hermovaurion sen seurauksena. Yks juhannus mä join kavereitten kanssa pirtua ja sitä tunnetusti voi kiskoa isoja määriä ilman että alkaa nukuttaa. Juhannuksen jälkeen oli tunto vasemmasta nilkasta ja ranteista poissa yli 2 kuukautta. 8 siideriä on naiselle valtava määrä, puhutko tölkeistä/tuopeista vai pulloista? Vielä jos olet pienikokoinen niin tulee helposti vaurioita.

Hermovaurion?
        Mutta mulla ei oo mitään tuntohäiriöitä.
        Join pelkkiä tölkkejä, eikä nekään mitään suuria olleet

• kr-ista

tuskinpa tässä kyse sentää mistää hermovauriosta on, turhaa täällä aletaan piruja maalata seinille ja säikytellään ihmisiä varmaan turhaa.
      suosittelen kuitenki että meet käymää lääkärissä jos sun olo oikeesti vielä on yhtä paska.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4164
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3587
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3309
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2830
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2309
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2248
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2042
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1554
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1500
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1486
    Aihe