Häpeän halujani

häpeän

Häpeän sitä, että haluni ovat paljon suuremmat kuin mieheni. Mieheni mielestä rakastelu ei ole ollenkaan tärkeää, mikä saa minut häpeämään omia ajatuksiani rakastelusta. Mielestäni rakastelu on parhaimmillaan ihana tapa kertoa toiselle tunteidensa syvyydestä, antaa ja saada nautintoa sekä kokea yhteyttä.

Häpeän sitä, etten kerta kaikkiaan pysty hillitsemään itseäni ollessani hänen seurassaan. Haluan koskettaa häntä, tulla aivan lähelle ja tuntea hänet vasten kehoani. Roikun hänessä kiinni, koska se tuntuu niin hyvältä, suorastaan kerjään hellyyttä ja kosketusta. Jälkeenpäin häpeän epätoivoisuuttani.

Ajattelen rakastelua hänen kanssaan joka päivä, enkä vain voi sille mitään. Ja kun sitten etsin hetken helpotusta sivelemällä itseäni, häpeän sitäkin suunnattomasti, koska se tuntuu väärältä. Joskus itseni tyydyttäminen jopa pahentaa tilannetta - halut tuntuvat kasvavan entisestään, niin kuin nälkä kasvaa syödessä.

Kunpa kaikki haluni vain kuolisivat pois. Silloin olo tuntuisi paljon helpommalta, ei tarvitsisi kärsiä himojen orjuudesta. Olen usein miettinyt, miten voisin tappaa haluni ja keskittyä fantasioiden sijaan muihin asioihin. Olen käyttänyt e-pillereitä (monia eri merkkejä), mutta ne eivät ole laannuttaneet halujani. Toivon todella, että tulisin toimeen yhtä vähällä intiimillä läheisyydellä kuin mieheni.

Rakastan miestäni syvästi. Tunnen, että olemme toisiamme varten ja että hän on suurin lahja, minkä olen saanut. Hänen kanssaan tunnen eläväni. Tiedän, että hän välittää minusta ja rakastaa minua, koska on sanonut niin ja osoittaa sen muilla keinoin. Tämä häpeä on kuitenkin raskas kantaa.

Mahtaako kenelläkään olla samantyyppisiä kokemuksia? Millaisia keinoja olette käyttäneet häpeän voittamiseksi? Entä halujen tappamiseksi?

5

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotkut uskovaisiksi itsensä luokittelevat häpeävät maallisia ja myös seksuaalisia halujaan.Totuus kuitenkin on että kukaan ihminen ei ole niistä vapaa.

      Ne ovat hyvin luonnollisia asioita joita tulee yhdessä tyydyttää.Ellei sitten ole tehnyt selibaattilupausta tai muuten itse halua.

      Hankala tilanne sinulla mutta missään nimessä älä häpeä halujasi.Teidän olisi kait syytä puhua keskenään.

      Monet asiat koetaan sukupuolisidonnaisina.Patriarkaaliset asenteet ovat nykymaailmassakin esillä.Voisit myös ehkä tutkailla mistä kosketuksentarve juontaa itsessäsi.itsetutkiskelua siinä rinnalla.Ihmisillä on kuitenkin erilaiset seksuaaliset ja emotionaaliset ja muut fyysiset tarpeet.Toivotaan että teille aika näyttää ne mitkä teille sopivat.Muista etä parisuhde on joustamista mutta onnetonkaan ei tarvitse olla.Keskustelkaa rehellisesti ja avoimesti asioita ja molempien toiveistanne ja miettikään voitteko itse jossain asiassa joustaa toisen hyväksi.

    • ehkävieläjoskus

      Olen ollut saman lainen kuin sinä mutta usko pois kun sinut riittävän monta kertaa torjutaan ne halut kuolee ja kun miehesi sinua parinviikon päästä itse lähestyy et enään tunne sitä himoa. Mutta älä huoli minä siedin selityksiä rankoista työpäivistä,nuhasta ja pään särystä vuosia ennenkuin näin kävi.
      Jos nyt näkisin miehesi en voisi kuin hymyillä ensin valitetaan kun on liian usein ja sitten ihmetellään että mikäs ne kintut nyt solmuun pisti.

    • 121931

      Anteeksi vanha viesti joo, mutta toivottavasti ap käy vielä lukemassa tätä palstaa. Lienisiköhän miehesi aseksuuali? Heillä kun ei ole seksuaalisia tuntemuksia tai haluja. Sinun halusi sen sijaan ovat normaaleja, turha niitä on hävetä. Elämme sitä paitsi 2000-lukua, emmekä mitään 1800-lukua, jolloin vähän kaikkea ja etenkin seksuualisuutta hävettiin.

    • 14+18

      Ex-miehelläni on tosi pienet halut. En häntä siitä syytellyt. En oikein tajunnut tilannetta. Ajattelin, että oli väsynyt töistä jne. Yritin ja tein kaikkeni. Ajattelin, että minussa on vikaa. Lopulta hän kertoi, ettei seksi ole hänelle niin tärkeää. Minulla on aina ollut iso läheisyyde tarve ja hyvät seksihalut.

      Olen nyt sinkku ja haluja on, muttei kohdetta ja mahdollisuuksia elämäntilanteesta johtuen. Turhauttavaa. En harrasta yhden illan juttuja. Aiemin kun olen tapaillut miehiä ovat he olleet iloisia haluistani ja seksipuoli on sujunut . Toistaalta ymmärrän, että voin olla myös pelottava. Olen ihan tavisoloinen kiltti nainen, joten villi puoleni on yllättänyt välillä miehet. Kyse ei ole pelkästä seksistä. Olen nyt tajunnut, että miehiä ahdistaa se jos ihastun ja osoitan aika suoraan sen eli haluaisin kovasti pussailla, halata jne. Kokevat kai tarrautumisena. Tykkään vaan arjen keskellä kosketella, eikä vain illalla sängyssä.

      • 7 + 6

        Toi ei olis ongelma mutta et osaa kuunnella toista niin se on. Menet vain kuin höyryjuna omaa juttuasi. Vastenmielistä. t. Nainen joka taas häpeää halujaan mutta osaa kuunnella miestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe