mun pef arvon.
Minulle aloitettiin pef seuranta astmaepäilyn vuoksi.
Puhalsin ennen lääkettä 380-390-380 , lääkkeen oton jälkeen 290-300-300.
Ihmetyttää, eikö lääkkeen pitäisi nimenomaan nostaa arvoja?
Lääke huononsi
5
152
Vastaukset
- riippuuu
riippuu lääkkeestä. Mutta ei kait sen nyt huonontaa pitäisi, oli lääke mikä vaan..
- niinnnoo
Ellet tosin ole jotenkin "allerginen " sille sisällölle?
Silloinhan hapetus alkaa laskea.... - astmainen
Jos lääke on jauhemainen ja osa vaivaasi on keuhkoputkiesi supistumisherkkyys, niin nimenomaan käy juuri noin. Itselleni tuttu vaiva, sillä jauhemaiset eivät sovi. Histamiinitestillä/altistuksella voi tuon herkkyyden todentaa. Toisaalta erilaisten astmasuihkeiden (ei jauhemaiset) ponneaineet voivat myös aiheuttaa vastaavaa. Nämä siis sen lisäksi, kuten jo joku kirjoitti, että olet allerginen jollekin lääkkeessä käytetylle apuaineelle.
- ugggly
Kiitos vastauksista! :)
ihmettelinkin että onpas kummaa kun noin huonot arvot, yritin vielä tehdä uuden puhallus sarjan ja laski jopa 250:n ja tuntui että hengitys rupesi hieman vinkumaan lääkkeen jälkeen ja yskitti, mutta kuulemma lääke voi kurkkua hieman ärsyttää ja se on normaalia...
Varmaankin sitten allergiaa..onneksi ei sen pahempaa oiretta sitten tullut! =) - Ihmiskunta Sinde
Joo, lääke aloitti jatkuvan nuhan. Sinulla ei tule olla tarvetta pyöreäpäisenä, väkivaltaisena ja vaarallisena, olla tarvetta suulliseen kuvaukseen. Väkivaltaisuus ja vaarallisuus, ei ole kirkon harjoittaman pyöreäpäisyyden takia mikään Flash-heijaste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690