mun pef arvon.
Minulle aloitettiin pef seuranta astmaepäilyn vuoksi.
Puhalsin ennen lääkettä 380-390-380 , lääkkeen oton jälkeen 290-300-300.
Ihmetyttää, eikö lääkkeen pitäisi nimenomaan nostaa arvoja?
Lääke huononsi
5
170
Vastaukset
- riippuuu
riippuu lääkkeestä. Mutta ei kait sen nyt huonontaa pitäisi, oli lääke mikä vaan..
- niinnnoo
Ellet tosin ole jotenkin "allerginen " sille sisällölle?
Silloinhan hapetus alkaa laskea.... - astmainen
Jos lääke on jauhemainen ja osa vaivaasi on keuhkoputkiesi supistumisherkkyys, niin nimenomaan käy juuri noin. Itselleni tuttu vaiva, sillä jauhemaiset eivät sovi. Histamiinitestillä/altistuksella voi tuon herkkyyden todentaa. Toisaalta erilaisten astmasuihkeiden (ei jauhemaiset) ponneaineet voivat myös aiheuttaa vastaavaa. Nämä siis sen lisäksi, kuten jo joku kirjoitti, että olet allerginen jollekin lääkkeessä käytetylle apuaineelle.
- ugggly
Kiitos vastauksista! :)
ihmettelinkin että onpas kummaa kun noin huonot arvot, yritin vielä tehdä uuden puhallus sarjan ja laski jopa 250:n ja tuntui että hengitys rupesi hieman vinkumaan lääkkeen jälkeen ja yskitti, mutta kuulemma lääke voi kurkkua hieman ärsyttää ja se on normaalia...
Varmaankin sitten allergiaa..onneksi ei sen pahempaa oiretta sitten tullut! =) - Ihmiskunta Sinde
Joo, lääke aloitti jatkuvan nuhan. Sinulla ei tule olla tarvetta pyöreäpäisenä, väkivaltaisena ja vaarallisena, olla tarvetta suulliseen kuvaukseen. Väkivaltaisuus ja vaarallisuus, ei ole kirkon harjoittaman pyöreäpäisyyden takia mikään Flash-heijaste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241707
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998