mun pef arvon.
Minulle aloitettiin pef seuranta astmaepäilyn vuoksi.
Puhalsin ennen lääkettä 380-390-380 , lääkkeen oton jälkeen 290-300-300.
Ihmetyttää, eikö lääkkeen pitäisi nimenomaan nostaa arvoja?
Lääke huononsi
5
187
Vastaukset
- riippuuu
riippuu lääkkeestä. Mutta ei kait sen nyt huonontaa pitäisi, oli lääke mikä vaan..
- niinnnoo
Ellet tosin ole jotenkin "allerginen " sille sisällölle?
Silloinhan hapetus alkaa laskea.... - astmainen
Jos lääke on jauhemainen ja osa vaivaasi on keuhkoputkiesi supistumisherkkyys, niin nimenomaan käy juuri noin. Itselleni tuttu vaiva, sillä jauhemaiset eivät sovi. Histamiinitestillä/altistuksella voi tuon herkkyyden todentaa. Toisaalta erilaisten astmasuihkeiden (ei jauhemaiset) ponneaineet voivat myös aiheuttaa vastaavaa. Nämä siis sen lisäksi, kuten jo joku kirjoitti, että olet allerginen jollekin lääkkeessä käytetylle apuaineelle.
- ugggly
Kiitos vastauksista! :)
ihmettelinkin että onpas kummaa kun noin huonot arvot, yritin vielä tehdä uuden puhallus sarjan ja laski jopa 250:n ja tuntui että hengitys rupesi hieman vinkumaan lääkkeen jälkeen ja yskitti, mutta kuulemma lääke voi kurkkua hieman ärsyttää ja se on normaalia...
Varmaankin sitten allergiaa..onneksi ei sen pahempaa oiretta sitten tullut! =) - Ihmiskunta Sinde
Joo, lääke aloitti jatkuvan nuhan. Sinulla ei tule olla tarvetta pyöreäpäisenä, väkivaltaisena ja vaarallisena, olla tarvetta suulliseen kuvaukseen. Väkivaltaisuus ja vaarallisuus, ei ole kirkon harjoittaman pyöreäpäisyyden takia mikään Flash-heijaste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437