Huomasit katseeni. Etkö huomannutkin?
Häiriinnyitköhän? Tuntuuko se epämiellyttävältä?
Olisi kiva tutustua sinuun lähemmin;)
katson sinua!
18
1588
Vastaukset
- Yksin
Ei. Ei se siltä tunnu. Sinä tiedät kyllä, miltä se tuntuu. You are wellllcome.
- huomattu on
Huomasin kyllä ja seuraavan kerran toivottavasti myös puhut mulle jotain ;)
- veryintrested
minne päin tämä menee? naiselle vai miehelle?
- ap.
Nuorelle miehelle Pohjois-Suomeen.
- m
ap. kirjoitti:
Nuorelle miehelle Pohjois-Suomeen.
Ouluun?
- Toivotaan
m kirjoitti:
Ouluun?
että tänne tulisi...vaan enemmän taitaa olla toivossa eläviä, kuin todessa...
- ap.
m kirjoitti:
Ouluun?
Kappas vain :)
Kyllä! - mies myös
ap. kirjoitti:
Kappas vain :)
Kyllä!Kerro miehen tuntomerkkejä. :)
- kakss
Täällä kaikki tuntuu katselevan vaan toisiaan, se on aika epämiellyttävää kun tietää että toinen katselee.Kun vaan tietäisi miksi.No, kyllähän sitä itsekkin tulee tehtyä aina joskus....
- always always
Hei mä kans kattelen Oulussa yhtä miestä.Salaa,ainakin luulen niin.En tiedä onko huomannut enkä vielä tiedä haluaisinko tässä vaiheessa huomaavankaan.
- tuskin huomas
Joo paisti tää katseli pirkanmaalla miestä salaa
- kakss
ainahan sen huomaan ku kattelet. Kattelen takas pirkanmaalla.
- milloin viimeksi
Katselitkos sä häntä tänäänkin?
- valkoinen asu
joo, tänään näin hänet...
- kakss
tänään viimeksi niinkuin joka päivä ainakin melkein..Sä kattelit ensin ;;))
- tuskin huomas
Joo niin katselinkin ja huomasin kun sä katsoit mua paitsi tänään en katsellut:-(
- m
mene puhumaan rohkeasti toiselle ei sinun tarvitse heti hänelle tehdä aloitetta... Vai oletko jo uskaltautunut mennä juttelemaan?
- kakss
Eks sä vois jo tulla sanomaan asiaasi, häiritsee jo vilkuilu...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938