Soittaisitpa mulle.
Olisin iloinen, kun huomaisin että olen ollut ajatuksissasi ja välität.
Ilta on ollut ikävä, ja olen ajatellut sinua paljon, ja suhdettamme.
Call me
ikävöivä
9
285
Vastaukset
- your turn
Txt to me, first.
- YOUR turn
You txt to me first, I asked first!
I'm stubborn, sorry. - aivonysyrät
Okei mä soitan Hänelle mutta mietin sopivaa päivää...
- mietin minäkin
Niin hyviä yhdessä.
- carpe diem
Tänään on paras päivä soittaa.
Minkä voit tehdä tänään, tee se, koska huomenna voi olla jo liian myöhäistä :-o
Koska et tänään sovi treffejä hänen kanssaan, hän lähtee huomenna tai vielä tänään kävelylle ja jää suojatiellä juopon yliajamaksi.- sliding doors
kandee katsoa sliding doors
- hämmästysKummastus
ap, jos teillä on suhde, niinku sanoit, niin mikä estää sua soittamasta??
- 1puolinen
heh, taitaa se suhde olla vain aloittajan mielikuvituksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296247Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483706Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1502883"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 711278
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11914