Näin heti alkuun tiedoksi,etten ole Martinaa ihannoiva ihminen missään mielessä.Enkä Martinan tuttava tai Martina.Tylsää elämää viettävä ihminen vain ehkäpä, kun olen palstalle eksynyt viime aikoina.Yksi asia vain mietityttää...Oli Martina sitten elämässään tehnyt virheliikkeitä tai ei,niin miten se voi joidenkin ihmisten elämää näin paljon liikuttaa,että täällä päivät pitkät notkutaan ja solvataan Martinaa? Nämä kirjoitukset täällä,menevät jo niin törkeiksi,että ei niitä rustaavat ihmiset voi olla ihan täysissä sielun ja ruumiin voimissaan.Ja kaiken törkeyden huipuksi Martinan äitiä huoritellaan, haukutaan alkoholistiksi ja jopa Martinan pientä lastakin haukutaan. Luulisi edes heidät jätettävän rauhaan?!Siis täysin käsittämätönta,sairasta ja sälittävää touhua.Ei täysipäistet aikuiset voi olla noin helvetin pieniä ja surkeita..
Solvataan Martinaa yhdessä!!
30
257
Vastaukset
- Aivan niin!
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, täällä on tosi törkeitä ja kamalia juttuja Martinasta, joskus jopa hänen lapsestaan... En vaan voi käsittää/sietää näitä sairaita haukkujia & kiusaajia!
- suosikki<3
Kahden minuutin väli kahdella ylläolevalla vastauksella. Taisi kirjoittaja taas vastata ihan itse itselleen.
- R.U. Neberg
Kovasti olemme ainakin yrittäneet. Panehan paremmaksi.
- Olen ihana
Aloitin jo vuonna -64, kun sain Kennedyn murhaa koskevat salaliittoteoriat tutkituiksi. On myönnettävä, ettei Martinalla ollut osuutta asiaan. Siitä lähtien olen näitä ketjuja aloittanut tuhansittain ja vielä useammilla nimimerkeillä. Työstä se on käynyt. Vanhoille ketjuille piti jo vuokrata lentokonehalli säilytystä varten. Eläkkeelle yrittivät jo panna, mutta minähän en mene ennen kuin on viimeinenkin ketju aloitettu.
- Olen ihana
Ulkona taisin käydä viimeksi 1977, kun Patruunatehdas räjähti ja Poliisi haki väkisin. Ikkunat tulivat sisään ja luulin jo Alexin pieraisseen tai että tulivat nilittämään ja muiluttamaan, mutta eihän se sitä. Koneen sain onneksi mukaan, ettei lupaavan ketjun aloitus katkennut. En uskalla sanoa minä vuonna taas ehdin pihalle tai edes parvekkeelle.
- Horttanainen
käypi kateeks tuommonen urakointi
- Dr Poop
Salvataan Martinaa yhdessä!!
- Olen ihana
Isäukko käski sanoa, että jo Syvärillä -43 taisivat aloittaa Martinasta peri ketjua. Älkää nyt olko siitä heille vihaisia, pitkäksihän se tahtoi aika käydä vartiovuorojen välillä. Joku oli kuulemma veistänyt Martinan männynkin kupeeseen, kävivät sitä sitten joukkueen voimin nylkyttämässä. Vanja yritti kyllä kovasti muiluttaa, mutta Martinaa eivät saaneet.
- sitäsaamitätilaa
XD! Sä tosiaan olet ihana. Sun jutuille nauretaan kahvitauoilla. Kyllä Martti on ton kaiken ansainnutkin.
- Olen koukussa <3
sitäsaamitätilaa kirjoitti:
XD! Sä tosiaan olet ihana. Sun jutuille nauretaan kahvitauoilla. Kyllä Martti on ton kaiken ansainnutkin.
Samaa mieltä! :D Nämä jutut ovat syy, miksi tulen tälle palstalle aina naureskelemaan. Jos joskus vaihdat palstaa tai alat pitää blogia tms, niin ilmoitathan! Ja kiitos monen päivän piristämisestä!
- Olen ihana
Liperit kaulaan ja välillä virkaa hoitamaan. Siunausta.
- Huoh ja voih
Lapsukaiset täällä temmeltävät
- normaali
Jos jostain saan ylemmyyden tunteen, niin näiden ketjujen kirjoittajista, jotka saavat ilonsa solvaamisesta!
Henkisesti, älyllisesti, moraalisesti köyhää porukkaa.- White trash here
Samaa mieltä. Kansan henkisen tilan koelaboratorio. Pitävät itseään kohdettaan parempina. Mikä meihin on mennyt? Ei yhtään ihme, että Suomi sukeltaa ja syvälle.
- Olen ihana
Kiitos. Harvoin on kukaan noin kauniisti kiitellyt. Ihan pitää silmäkulmia kuivailla.
- suosikki<3
White trash here kirjoitti:
Samaa mieltä. Kansan henkisen tilan koelaboratorio. Pitävät itseään kohdettaan parempina. Mikä meihin on mennyt? Ei yhtään ihme, että Suomi sukeltaa ja syvälle.
Olisin huolissani eniten siitä, että saako Suomi tarpeeksi esim. VEROtuloja. ;)
- kutri-helena
suosikki<3 kirjoitti:
Olisin huolissani eniten siitä, että saako Suomi tarpeeksi esim. VEROtuloja. ;)
minulta taas tahtoo ulkomaanvelka viedä hermot ja terveyden
- .jk.
ai vainii
- lm
ei vaineskaa
- Herman Lindqvist
Viimeisimpien tutkimuksieni mukaan Martina oli Napoleon Bonaparten rakastajatar. He viettivät yhdessä päämajan kenttävuoteella nuo pitkät ja kuumat operaatio Barbarossan yöt. Martina on myös sukua Ruotsin kuningasperheelle Bernadotte-suvun lehtolasten kautta.
- Carl Gustaf
Härre gud. Vad säger Silvia?
- huumoria?
Olet todellinen typerys, ja ikä oli?
- Carl Gustaf
huumoria? kirjoitti:
Olet todellinen typerys, ja ikä oli?
Grattis. Snart 66 år.
- Carl Gustaf
Carl Gustaf kirjoitti:
Grattis. Snart 66 år.
Och hälsningar från Sverige.
- Mohammed Hussein
´´Och hälsningar från Sverige.´´
nimeishi Sweden kwa miaka kumi na tano lakini mimi nilikuwa na kufukuzwa nchini Finland kwa sababu nilikuwa pale pia naughty! :( - I'hanin
Näin on
- edestänne löydätte!
Niin samaa mieltä! Järkyttävää pienen viattoman lapsenkin haukkuminen ja toisaalta tekopyhästi ollaan muka huolissaan hänen voinnistaan.
Martinan opettaja äiti ei varmasti näitä lue niinkuin täällä harhaisesti luullaan. Hänen huorittelunsa ja alkoholistiksi leimaamisensa ovat sairaiden ihmisten mielentuotetta mutta myös täyttävät kunnianloukkauksen merkit täysin!
Kauheita ihmisiä, sairaita mieleltään ja pahansuopia.- edestänne löydätte
Samaa mieltä aloittajan kanssa.
- jk
edestänne löydätte kirjoitti:
Samaa mieltä aloittajan kanssa.
Vainin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110885- 408157
- 1235211
- 1433626
- 693548
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353504- 333147
- 552499
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352001- 281776