http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2012041815469035_rb.shtml
Kun tässä tarkemmin kattelin kyseistä turhaketta niin pitää todeta, että on hemmetin ruma.
Märttiinä vakuuttaa raskauttaan
58
1607
Vastaukset
- Haist paska
Ite oot ruma, ja tiedät sen varsin hyvin itsekkin!
- Hohhoijaa
Aika mennä nukkunaan,että jaksaa taas huomenna laittaa viestejä tänne!!
- mää jo polle
Jaa - nukkuNaan ???????
- kummallista
Mutta ei sanaakaan "lapsen" isästä...
- Olen ihana
Karmea on. Yläkuvassa selluliittireidet riippuvat ja alakuvassa tempaissut päähänsä naapurin mirrin.
Übermensch ei unta tarvitse.- hnk
Naapurin mirrin :D Melkein lensi aamukahvit näppikselle :D Kiitos aamunauruista!
- sutjakka!
Laitapa kuvaa omista reisistäsi ;)
- Olen ihana
sutjakka! kirjoitti:
Laitapa kuvaa omista reisistäsi ;)
Haluatko otoksen myös karvaisesta hanuristani? Jos ihan nimikirjoituksella.
- mallimitoissa
Odottelen kuvaa sutjakoista reisistäsi ;)
- sutjakka!
Olen ihana kirjoitti:
Haluatko otoksen myös karvaisesta hanuristani? Jos ihan nimikirjoituksella.
Luoja paratkoon, en missään tapauksessa :(
- vieläkö olet vapaall
Laita nyt joku linkki että voisi ihailla sinun solakkaa kroppaasi!
- Olen ihana
sutjakka! kirjoitti:
Luoja paratkoon, en missään tapauksessa :(
Pahus, ja teetin näitä laatikollisen. Ei muuta kuin tapetoimaan.
- esteetikko
Olen ihana kirjoitti:
Pahus, ja teetin näitä laatikollisen. Ei muuta kuin tapetoimaan.
Uskon hyvin, että sovit mainiosti makusi mukaisesti tapetoituun kämppääsi! Oikeastaan vaikeaa keksiä sinulle sopivampaa tyyliä....
- Ihmetys
Missä kohdassa yläkuvassa näkyy riippuvaa selluliittia? Minusta nuo reidet näyttävät ihan kiinteiltä.
- Raivoabina
Ei hätää kun kohtuudella ottaa, keho tietää. Joopajoo voit saada listerioosin vaikka puol tl tuorejuustoa ja lapsi kuolee kohtuun. Sit ei auta vaik kui kehoa kuuntelee, kuollu mikä kuollu. Vitsin fiksua mara!
- 26
Joitain tekosyitähän Martina etsii tulevalle "keskenmenolleen". Listeria, kovasti töitä ja stressi jne...
- Muzzarella
Suurin osa Suomessa myytävistä tuorejuustoista valmistetaan pastöroidusta maidosta, joten niiden kanssa ei tarvitse olla vauhkona listerioosin suhteen.
- Riskiä tarpeeseen
"- Se oli ristiriitainen tilanne. Näytti pahalta, mutta ei ollutkaan, Martina kuittaa tapahtuneen."
No niin, nyt on hellitetty siitä hirveästä riskistä, jota tähän saakka toitotettu.
Nyt olikin jo aivan harmiton juttu. :)
Koskahan tuokin selvisi? - raskas omatunto(ko)
Oli skidiä tai, katsotaan mielenkiinnolla miten tarina etenee. Vuosien varrella Martinasta on tullut aikamoinen satutäti.
- typerä nainen
Ei sillä ole väliä syökö raakaa kalaa koko järven vai pienen palan. Listerioosi tulee jo yhdestä suupalasta jos on tullakseen. Joten mistähän tämä järjenjättiläinen taas keksi tuon "kaikkea kohtuudella".
Kyllä itse tälllähetkellä raskaana olevana olen mielummin ylihysteerinen ja jaksan yhdeksän kuukautta olla ilman näitä tuorejuustoja ja kaloja. Kun kyse on oman lapsen hengestä ei asia ole mielestäni "Liirumlaarumia"- itsekäs mummo
Ihan turhaa hysteriaa on, jos estää syömästä tärkeitä ravintoaineita. Jos ei estä, niin totta kai on järkevää välttää. Parempi varmaankin olla tuomitsematta muiden valintoja ja kaikkia riskejä ei kuitenkaan saa poistettua.
Martina taas vaan yrittää paikata valheitaan, eihän tuossa ole muusta kyse. Sillä ei ole merkitystä mistä alunperin valehteli, kun kuitenkin ko. naiselle oma etu on kaikkein tärkein.
- rumat koreilee
Martinaa taitaa hävettää noi mahatatuoinnit, tai sitten jokin muu vatsan alueella, kun käyttää mummohousuja niin usein. Vartalosta tulee lyhyemmän ja pönkämmän näköinen kun pöksyt on kiskottu kainaloihin. Voisko joku kertoa sille?
- ....................
Olen ihmetelly samaa, että miten joku voi esiintyä kainaloihin asti ulotuvissa alushousuissa. Näyttää tosi koomiselta... :D Mutta Martinalla on kyllä erittäin ruma maha, eli sitä kai todellakin sitten peitellään kyseisillä maxipöksyillä...
- Vesan naapuri
.................... kirjoitti:
Olen ihmetelly samaa, että miten joku voi esiintyä kainaloihin asti ulotuvissa alushousuissa. Näyttää tosi koomiselta... :D Mutta Martinalla on kyllä erittäin ruma maha, eli sitä kai todellakin sitten peitellään kyseisillä maxipöksyillä...
Meillä Tuurissa on Vesa, joka kiskoo aina housunsa kainaloihin. Onkohan se raskaana? Tai sen ostomorsian?
- eräs....
"- Alkoholia ei tietenkään saa käyttää eikä tupakkaa, mutta typerät listat, joiden mukaan raakaa kalaa, erikoisjuustoja tai maksamakkaraa ei saa ottaa... Suoraan sanottuna en mä niitä kyllä noudata. Kun ottaa kohtuudella, ei ole mitään hätää."
En yleensä osallistu näihin Marttiinaa tai Tukiaista koskeviin keskusteluihin mutta kun luin linkistä tuon juustoja ja raakaa kalaa koskevan kohdan on pakko ihmetellä miksi odottava äiti riskeeraa tulevan lapsensa hengen omien makuelämystensä takia?
Kyseessä olevat raaka-aineet saattavat sisältää niin vaarallisia bakteereja ( listeria botuliini ym) että vaikka ottaisi kuinka kohtuudella jo pienikin määrä riittää tappamaan vatsassa olevan vauvan.
Mutta jos tämän sivun kirjoitukset ko henkilön huumeiden käytöstä pitää paikkansa? se saattaa selittää tuon älyttömän itsekkyyden.- hyvä-äitisyndrooma
Bakteerit lisää mahdollisuutta (!) keskenmenoon, ei tarkoita automaattista keskenmenoa. Ja samat bakteerit voi saada ihan omasta jääkaapista. Hysteriaa vähän vähemmälle mammat! Martina taas ei ole kovin hyvä äiti muista syistä.
- eräs....
hyvä-äitisyndrooma kirjoitti:
Bakteerit lisää mahdollisuutta (!) keskenmenoon, ei tarkoita automaattista keskenmenoa. Ja samat bakteerit voi saada ihan omasta jääkaapista. Hysteriaa vähän vähemmälle mammat! Martina taas ei ole kovin hyvä äiti muista syistä.
"Bakteerit lisää mahdollisuutta (!) keskenmenoon, ei tarkoita automaattista keskenmenoa."
No just! Kukaan ei ole puhunutkaan automaattisesta keskenmenosta yhtään mitään. Mutta et voi koskaan tietää erikoisjuustoja ja kypsentämätöntä kalaa syödessäsi sisältääkö se riskibakteereja vaiko ei... niitä kun ei voi tuotteesta omin aistein havaita.
Onko se mielestäsi suurikin uhraus olla 9kk ilman noita riskituotteita? Maailmalla listeria on eräs yleisimmistä keskenmenon aiheuttajista.
Jääkaappi pysyy puhtaana ja riskittömänä säännöllisellä sulatuksella ja pesulla, siihen riskiin voi itse vaikuttaa...
Miksi hankkiudutte raskaaksi jos ette voi muuttaa yhtään elintapojanne vauvan terveyden ja hyvinvoinnin vuoksi!
Omat mieliteot ja oma itsekkyys minä minä minä...........
- hullu hullu
Infrapunasauna, jonka Martina myöntää, että sellainen se nimenomaan on jossa hän käy saunajoogassa niinkuin palstalla onkin kerrotu, sanoo että lässytystä vaan, kyllä siellä voi käydä, ei hän moisista perusta, VAIKKA tuon kuntokeskuksen omalla sivullakin lukee selvästi:
esteet infrapunasaunan käytölle.
-raskaus- 28
En edelleenkään usko koko raskauteen. Toivoo varmaan Stefun paluuta luokseen, mutta ei onnistu.
- .jk.
vaieioo
- ammuu sanoi lehmä
Tyhmä on ku muuli. Ensinnäkin luulisi että raskaana oleva nainen kuullessaan listeriasta ym ym, tulisi asiasta tietoiseksi ja varovaiseksi, varmasti pelaisi varman päälle eikä koskisi kyseisiin ruoka-aineisiin tikullakaan. Joten Martina ei ole raskaana.
- Äimänä
Martina näyttää tuossa alusasukuvassa sanalla sanoen hirveältä. Naama neliskanttinen ridge, silmäpusseja ei ole photoshopattu piiloon, mummokalsarit vedetty korviin asti, paksu lyhyen näköinen pötkylävartalo, ei minkäänlaista vyötärönkaarta... Tuossa kuvassa on kaikki pielessä mikä vaan voi mennä pieleen! Ei ihme että Stefan kyllästyi ja etsiskeli silmää paremmin miellyttävän uuden leidin!
Kyllä pistää mietityttämään että onko sitä vauvaa tulossa vai ei. Kaikki faktat puhuu sen puolesta että akka EI ole raskaana, mutta miten se sit kehtaa antaa näitä raskauteen liittyviä haastiksia ja kommentteja viikottain? Vai onko se kertakaikkiaan seonnut ja uskoo itsekin olevansa raskaana kun puhuu siitä vaan tarpeeksi usein? - juihij
Tiedän yhden, jolla on narsistinen persoonallisuushäiriö ja hän kyllä uskoo lopulta itsekin omiin valheisiinsa. Lähes mitä tahansa, mitä hän sanoo, ei pidä paikkaansa. Kokee myös olevansa etuoikeutetumpi kuin muut, että säännöt eivät koske häntä samalla lailla kuin muita ihmisiä. Käyttää aina hyväkseen kilttejä ihmisiä, kiusaa kaikkia, joita uskaltaa kiusata, on saanut varoituksia työpaikallakin työpaikkakiusaamisesta. Ja sitten ei voi millään käsittää, miksi häntä inhotaan niin paljon ja uskoo olevansa suuri uhri. Kaikki on aina muiden vikaa, ei hänen. Ja hänelläkin ollut päihteiden väärinkäyttöä. Sääliksi käy hänen lastansa... oikea hirviöäiti.
- uuno'
Hah hah, niin muuten onkin ihan kuin Ridge! :)
- pississs5
mä luulen että sillä tuli pissa housuun ja luuli että on lapsivettä. testasivat sen kättärillä ja sanoivat että ei oo lapsivettä.
- Horttanainen
Heti vaan housut myyntiin
- jk hiiteen
Oon alkanu epäileen että toi jk "ninkö" -kommentteineen on itse Mara. Ei kommentoi koskaan mitään järkevää, ja yks ainoa sanakin on aina kirjotettu väärin. Voisitko jk poistua?
- kummallisuuksiin
on menty raskauksissa nykyään, ennen syötiin mitä vain , kaikkea maan ja taivaan väliltä ja terveitä lapsia saatiin, ei ollut sääntöjä; älä syö sitä tai tätä!
Minullakin kolme poikaa syntyneet välillä 1969-1980, no proplem evrybody!
samoin heidän lapsillaan kaikki ok!! - tilaa kaikille
Annetaan jk:n olla hengessä mukana.
- lapseton
kummallisuuksiin kirjoitti:
on menty raskauksissa nykyään, ennen syötiin mitä vain , kaikkea maan ja taivaan väliltä ja terveitä lapsia saatiin, ei ollut sääntöjä; älä syö sitä tai tätä!
Minullakin kolme poikaa syntyneet välillä 1969-1980, no proplem evrybody!
samoin heidän lapsillaan kaikki ok!!ennen myös esim. poltettiin raskauden aikana ja autossa, kotona ym. vaikka vauva oli samassa tilassa. Nykyään tiedetään, että se on todella vaarallista ja voi aiheuttaa lapselle ties mitä ongelmia (huomaa hoitamaton adhd sukupolvi). Katsos, nykyaikana tiedetään enemmän ja miksi ottaa riski jos jotain VOI tapahtua? Silloin kannattaa hankkia nukke ja tehdä mitä huvittaa..
- Klubi 77
lapseton kirjoitti:
ennen myös esim. poltettiin raskauden aikana ja autossa, kotona ym. vaikka vauva oli samassa tilassa. Nykyään tiedetään, että se on todella vaarallista ja voi aiheuttaa lapselle ties mitä ongelmia (huomaa hoitamaton adhd sukupolvi). Katsos, nykyaikana tiedetään enemmän ja miksi ottaa riski jos jotain VOI tapahtua? Silloin kannattaa hankkia nukke ja tehdä mitä huvittaa..
Toista oli ennen.. lääkärin huoneessakin oli pari punaista Norttitoppaa pöydällä ja savua niin ettei ikkunasta ulos näkynyt :D
- osaa yhden sanan
jk ei käy ihan täysillä teksteistä päätellen, joten yritetään ymmärtää sitä.
- jk
Vaiin
- jk fani
jk on ihana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
- Olen ihana
Fanitan jk:ta.
- vt
Olen ihana kirjoitti:
Fanitan jk:ta.
Ihan solidaarista, sullakin lienee itsesi lisäksi täällä yksi sekopääfani, samalta osastolta vai?
Oletko vieläkin vapaalla jalalla? Voi tätä hoidon tilaa ja resurssien puutetta! - Olen ihana
vt kirjoitti:
Ihan solidaarista, sullakin lienee itsesi lisäksi täällä yksi sekopääfani, samalta osastolta vai?
Oletko vieläkin vapaalla jalalla? Voi tätä hoidon tilaa ja resurssien puutetta!Älä muuta sano.
- Olen erittäin hyvä
Olen ihana kirjoitti:
Älä muuta sano.
Keksi nyt reppana joku uusi vitsi, meillä on tänään aikaa......;)
- Olen täydellinen
"Olen ihana", mihin hukkasit huumorintajusi? Eikö ollutkaan hauskaa? Olet säälittävä! Sua on kiva stalkata ;))))))))
- Olen ihana
Mukavaa, että annan elämääsi sisältöä.
- Olen täydellinen
Olet nyt kyllä ymmärtänyt jotenkin väärin....etkö muuten keksi mitään uusia heittoja? Pohja näkyy pärekoristasi!
- Mahaton?
Pitäisköhän jo jotain näkyä masussakin jo tuolla menolla!??!
Olikos se viis vai kuus viikoa tai jo enämpikin tässäajassa?- MILLÄHÄN VIIKOILLA?
no eikös se oo 4. tai 5. kuulla? eli viikot 12 pitäs ainaki olla takana. jos viiennellä kuulla ni sillon ainaki 16vk takanapäin. Mutta ota siitä nyt selvää. olikos jollain parempaa tietoa asiasta?
LA oli syyskuussa?
- Olen ihana
Suttura pukeutuukin kuin itärajan takaa tuleva lihallisen ammatin harjoittaja. Sillä erotuksella, että itärajan takaa tuleva voi olla kaunis ja lahjakaskin jossain asiassa.
- minäpäs :)
Oletko sinä jossain asiassa itse lahjakas? Kerro ihmeessä!
- nauruaaaaaaaaaa
Joo me ollaan naurettu viiksi maran ALUSHOUSUJA ja nehän on varmaankin
sillä siellä kainalossa kun sillä on maailman rumimmat tatskat just vatsassa.
Ja joku tatska oli VÄÄRIN eli on väärin tikattu viiksen ihoon. Kaikkeen mihin
muija ryhtyy menee päin helkkaria. D D D .....pakkonaur - aaaane
Suttura vain nykyisin mainitsee alexista ihan too much.. no ei ole edes
nais kavereita sitten tälläinen jokupellealex.. stefulla on omat kuviot. - no..lose
Tämä jk taitaa olla viiksi maran manageri. just näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837