Hyvvee yötä !

Venla.

14

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hihhiiiiiii

Toi oli hyvä!:D

• ....................

Parempi toi kuitenkin kuin että siin olis homppeli-pariskunta :))

• Annakukkienkukkia

No niin, kömmippäs sieltä luolastasi 2000- luvulle.

• Jo kaksituhatta
        Annakukkienkukkia kirjoitti:

No niin, kömmippäs sieltä luolastasi 2000- luvulle.

vuotta sitten ymmärrettiin että homous ei ole normaalia. Miten se nyt yhtäkkiä olis?

• NäinOn.
        Jo kaksituhatta kirjoitti:

vuotta sitten ymmärrettiin että homous ei ole normaalia. Miten se nyt yhtäkkiä olis?

Jos ottaisit asioista vähän selvää, muinoin homoseksuaalisuus oli arkipäivää lukuisissa kulttuureissa, sinunlaisesi ihmiset muuttivat asian.

• Jos tarkkoja
        NäinOn. kirjoitti:

Jos ottaisit asioista vähän selvää, muinoin homoseksuaalisuus oli arkipäivää lukuisissa kulttuureissa, sinunlaisesi ihmiset muuttivat asian.

ollaan niin näissäkin yhteisöissä tapaa paheksuttiin. Eli kaltaisiani järkeviä, terveellä moraalilla varustettuja ihmisiä on ollut aina. Emme ole siis mitenkään sukupuuttoon kuollut laji.

Avoin homoseksuaalisuuden ihannointi muun tapainturmeluksen ohella on yleensä viimeinen asia arkipäivässä, mitä on jäänyt muistoksi näistä "lukuisista kulttuureista".

• Sääliksikäysinua
        Jos tarkkoja kirjoitti:

ollaan niin näissäkin yhteisöissä tapaa paheksuttiin. Eli kaltaisiani järkeviä, terveellä moraalilla varustettuja ihmisiä on ollut aina. Emme ole siis mitenkään sukupuuttoon kuollut laji.

Avoin homoseksuaalisuuden ihannointi muun tapainturmeluksen ohella on yleensä viimeinen asia arkipäivässä, mitä on jäänyt muistoksi näistä "lukuisista kulttuureista".

Voi jösses, miksi et voi vaan antaa homojen homostella rauhassa? Miten se on sinulta pois?
        Vaikka itse olenkin hetero, minua ei hetkauta suuntaan tai toiseen mikä toisen ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on.
        Ja presidentiltä vaaditaan pikkasen enemmän muita ominaisuuksia, kuin heterous.
        Olisipa tullut homo presidentti, niin olis mennyt luu kurkkuun tuollaisilla ahdasmielisillä foobikoilla!

• Miksi?
        Sääliksikäysinua kirjoitti:

Voi jösses, miksi et voi vaan antaa homojen homostella rauhassa? Miten se on sinulta pois?
        Vaikka itse olenkin hetero, minua ei hetkauta suuntaan tai toiseen mikä toisen ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on.
        Ja presidentiltä vaaditaan pikkasen enemmän muita ominaisuuksia, kuin heterous.
        Olisipa tullut homo presidentti, niin olis mennyt luu kurkkuun tuollaisilla ahdasmielisillä foobikoilla!

Miksi sinun minua käy sääliksi? Eivätkö nämä pienet ressukat ennemmin tarvitsisi sääliäsi jotta voisivat homostella rauhassa? Että ihan pitäisi jo päästä homouden varjolla pressaksi asti, voi helekuta sentään...

Mutta jos yhtään tunnet histooriaa, niin voit havaita muinaisuudesta asti että kun kaikkinainen irstailu(ml. homoilu) on tullut ylenpalttiseksi kaikkien kansankerrosten parissa ja samalla nk. yleisesti hyväksytyksi, niin se on yleensä ollut sen kulttuurin meno. Katso nykypäivän ameriikkaa ja katso nykypäivän Eu:ta, suomen ohella. Pitäisi olla historian esimerkkien valossa päivänselvää että tämä tuntemamme länsimainen sivistys tulee katoamaan lähivuosikymmenien aikana.

Ottavatko täällä johtavan aseman sitten muslimit vai kiinalaiset, se on ennenaikaista sanoa, mutta joka tapauksessa länsimaat alkavat olla mennyttä valuuttaa.

• Hopi hopi!

Sinulla ei ole oikeutta tehdä noita diaknooseja, mene itse hoitoon, kerro lekurille noista lääkäri harhoistasi.

• ja sitten kuolla vai

"Eikö se ole vähän ristiriitaista, jos väitetään jumalan luoneen meidät kaikki, mutta sillä kaikilla tarkoitetaankin vain heteroita?"

Ei ollenkaan ristiriitaista. Pitää muistaa että Jumala antoi ihmisille tahdonvapauden. Voit valita oikein tai tehdä väärin. Jumala on vastuussa ainoastaan elämästäsi, sen olemassaolosta, ei siitä mitä elämälläsi teet. Se on sinun valintasi. Se voi johtaa joko ikuiseen elämään tai sitten kuihdut pois kuten eläimet. Hautaan olet menevä.

Syy miksi kaikki kuolemme, on siinä että olemme perineet synnin, siis epätäydellisyyden ensimmäiseltä ihmisparilta(jotka siis eivät olleet apinoita). Ensimmäisen ihmisparin tekemän tietoisen väärän valinnan johdosta me saimme riesaksemme kuoleman.

Tämän kuoleman mitätöimiseksi on tehty Jumalan ja hänen poikansa Jeesuksen Kristuksen välillä järjestely, jossa Jeesus sitoutui elämään maanpäällä, täydellisenä ihmisenä ja tekemään oikeat valinnat. Koska tämä sopimus toteutui, niin voit olla varma että tehdessäsi oikein ja teet oikeat valinnat, eli elät raamatun antamien reunaehtojen puitteissa, sinulla on mahdollisuus lunastaa elämäsi takaisin kuolemasi jälkeen. Jopa ikuisiksi ajoiksi. Tämä tapahtuu Jumalan määrittelemänä aikana jota ei tiedä edes Jeesus, ainoa jonka Jumala on itse omin "käsin" valmistanut.

Jos tarkkaan itse luet tuota kirjaa, voit havaita että ne piirteet jotka voit havaita, jotka ovat havaittavissa tänäkin päivänä, ne olivat havaittavissa ja voimassa jo tuolloin. Näin ollen voit itse todeta että se on muuttunut niin vähän että sitä ei edes havaitse.

Näihin muuttumattomiin totuuksiin kuuluu homoseksuaalisuuden karttaminen. Miksi siis toivot ihmisille kuolemaa? Ikuista kuolemaa, josta ei paluuta ole?

• Ylläoleva kirjoitus

oli siis tarkoitettu nimimerkille "EläJaAnnaElää"

• OnneksiEnOleSinä
        Ylläoleva kirjoitus kirjoitti:

oli siis tarkoitettu nimimerkille "EläJaAnnaElää"

Huh huh! Miten sunlaisias ihmisiä on edes olemassa?! Ja toisaalta kiitos sinulle, sunlaistes takia jotkut meistä saa taistelutahtoa ajaa tärkeitä asioita.
        Jos joku tuonpuoleinen on olemassa, viimeistään sitten huomaat olleesi pahasti väärillä jäljillä. Onneksi sinunlaistesi mielipiteet on jäämässä jo taka-alalle!
        Sanoisinko tähän, että luojan kiitos siitä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe