Pirjo Heikkilä on ihan syötävän söpö
Hyvät Ja Huonot Uutiset Pirjo Heikkilä
12
2691
Vastaukset
- :)))
Varmaa tietoa: saattaa olla!
- lgkösdflgkalösd
ainakin eilen sanoi , ettei ole
- ploploploploplop
Jotenki siitä tulee kyl sellaset fibat että saattaisi vaikka ollakkin. Siinä on kyllä täydellinen paketti; Fiksu, teräväsanainen ja älyttömän seksikäs nainen!!! ;)
- Joopas
Pirjo on kyllä kaunis, hauska ja fiksu! Muistuttaa jonkin verran näyttelijä/muusikko Heather Peacea, joka näyttelee Lip Servicessä poliisia.
- lifulig
Mun mielestä se ei kuitenkaan ihan sitä Lip Servicen poliisia muistuta, mutta silti ihan ok.. ;)
- Kukkaketo34
Eikös se sanonut olevansa eronnut..ymmärsin että ihan miehen kanssa olisi ollut siis aviossa..
Noh.. Voin toki olla väärässä..- PipsaOnSexy
Todella hienon oloinen nainen.
Olisikohan kuvia missään enemmälti?
- ihastunutpirjoon
Nam, seksikäs, ihana karisma Pirjo Heikkilällä! Samoja viboja mäkin saanut siitä, että sitä vois naisetkin kiinnostaa, oon aika hyvä gayradar - ehkä siks kun itse oon bi.. Jospa sekin on?! Oonhan mäkin kimpas miehen kaa.. :) Siskonpedin jatkoa odotellen.. :')
- Yrjö
Nimi kyllä pilaa kaiken. Pirjo. Oksennus.
- YÖK; YÖK;!!!!!!!!!!!
Kaikki Pirjot oksettaa, ja Sinikat hyi helvetti.
- Gourmetelämys
Nykyteineillä on jo ihan eri sanat. "Tyhmääkin" ovat tarkoittaneet ainakin nimet Tauno, Uuno, Urpo, Keijo, Ilpo ja nyt Spede. Pirjo lienee nykyään ihan neutraali nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223