uistelu 75hp 2t vm90

tietömötön

elikäs vene on n5,2m ja 2m leveä. vanha HT
Kuinkahan onnistuu uistelu kun koneena on mariner vm90 75hp 2tahti.
Tuorevoitelu poistettiin juuri koneesta eli bensat sekoitetaan itse.
Elikäs mitäs luulette onnistuuko ustelu jarrupusseja käyttäen?
Ja kestääköhän kone?
Koneen vaihto ei vielä onnistu joten tuolla tultava toimeen

6

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himouistelija X

      Voi se olla savusta puuhaa ja ennenpitkää Mariner piiputtaa, paas hommaten 5hv
      4T kone perälaitaan erilliseen telineeseen niin uistelu alkaa sujua tunnista toiseen.

    • 2t kone "pikeentyy" laakereista ja on ennen pitkään täysin sökö. Näin kävi kaverin Starcraft ja Mercury (Mariner) paketille. Perusrempalla se saatiin kuntoon mutta ei edullista puuhaa.
      Vator yritti aikansa sitä takuuna korjailla mutta kun touhusta ei mitään tullut niin niin vietiin Kivenlahteen "puolueettomalle" joka totesi em. tuomion.

      Ehdottomasti vetokone tai jos ihan pakko tuolla vetää niin ainakin 1-2h välein vavat ylös ja .5h siivu reippaalla matkanopeudella.

      • just joo..

        Ei ne laakerit pikeenny eikä muutenkaan tykkää huonoa vaan pakoaukko karstaantuu jopa umpeen. Kokemusta on.


      • just joo.. kirjoitti:

        Ei ne laakerit pikeenny eikä muutenkaan tykkää huonoa vaan pakoaukko karstaantuu jopa umpeen. Kokemusta on.

        Sanontaasi käyttäen, kokemusta on...........joten uskoo kuka uskoo ja uistelee ihan vapaasti 2t koneella.
        Kone mikä "pilaantu" oli -90 Merkkari, ilmeisesti 75hv, itse muistelen että olisi ollut 80hv.

        Alkuperäisen kyselijän kannattaa kysellä uistelu sivuilta, saa ehkä parempaa tietoa, itse haen kalat marketista, tai sitten syön kaverin uistelemia. Nykyään 4t koneella uisteltuja, kypsyin tuohon 2t uisteluun em tarinan mukaan.

        Tuskin 100% 2t uistelukoneista kärsii noin mutta ajattelin vain kertoa tositarinan vinkiksi.


    • dckdkddkcdc

      Tuossa voi todellakin tulla moottoriin ongelmia ennen pitkää ja toinen häiritsevä tekijä on koneen savuttaminen, kovin kauaa 2-tahtisen käryjä ei kukaan haistele.

      • Buster L 40hp 4T

        Johan himouistelija X kertoi muutamalla sanalla miksi 2T koneella ei kannata
        uistella onhan sitä ennen yritetty mutta ennenpitkää moottori alkaa yskiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe