Tapani Kansan ajokortti oli kuivamassa ylinopeuksien jäljiltä
joten Tapsa joutui käyttämään autokuskia keikkamatkoillaan.
Eräänä iltana Kuski ja Tapsa olivat palaamassa
tanssilavakeikalta maaseudulta ja eräällä pimeällä
hiekkatiellä yhtäkkiä auton keulassa tömähti. Ilmeni että
kuski oli ajanut läheiseltä maatalolta karanneen porsaan yli.
Tapani menetti hermonsa täysin: "Saatanan tunari! Auto
lommoilla ja aikataulutkin kusee! Nyt painut tuonne maatalolle
selittämään asiat ja ***tu vähän äkkiä! Ota tästä käteistä ja
maksat niille mitä ne pyytää, niin päästään äkkiä pois täältä
korvesta."
Kuski teki työtä käskettyä ja Tapsa jäi odottamaan autoon.
Kuski viipyi pirtissä ihmeen kauan ja Tapani alkoi hermostua
toden teolla. Hän mietti jo että pitäisikö lähteä itse perään
selvittämään tilanne alta pois, mutta ajatteli että sitten
joutuu kuitenkin hymyilemään ja kirjottelemaan nimmareita ja
kaikkea muuta paskaa, joten Tapsa jäi autoon. Odotus venyi
todella pitkäksi ja viimein monen tunnin kuluttua kuski
palasi tyytyväinen hymy kasvoillaan.
Tapsa raivosi: "No viimeinkin herra suvaitsee saapua! Mikä
helevetti siellä noin kauan viivytti!"
Kuski vastasi: "En mä oikein tiedä. Ne oli tosi
ymmärtäväisiä, tarjosivat kunnon aterian, lämmittivät
saunankin, emäntä hieroi ja lopuksi toivat talon kauneimman
ja isorintaisimman tyttären ja sanoivat että olisi kunnia jos
hänen kanssaan makaisin. Eihän siitä voinut kieltäytyäkään."
"No mitä ihmettä sä niille sitten sanoit?!"
"No just niinkuin homma meni: "Hei, mä oon Tapani Kansan
autokuski ja mä tapoin sen sian."
Vitsi
3
1382
Vastaukset
Hahaha.... olipa tosi hauska. Täyyy olla aika kieroutunut huumorintaju jos tollanen sairas huumori naurattaa. Mua ei edes hymyilyttänyt ennemminkin päinvastoin.
- Lorujaje
Sinä Justiinax otat vähän liian vakavasti tuollaiset harmittomat vitsit. Kannattaisi ottaa vähän rennomp asenne jai suhtautuminen niin ettet heti vetäisi hernettä nenään jos joku vähänkin Tapsan kustannuksella leikkiä laskee. Yllytät vaan lisää näitä Tapsan ei-faneja kun he huomaavat miten saavat sinut hermostumaan ihan pienestä.
- Da capo!
LOistavaa! Kiitos makeista nauruista.
BRAVO! Lisää tälläisia.
Da Capo! Da Capo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540