Quakenet #lifetime

hörhöjä1

22:35 kävin hakee makkaraperunat
22:41 yöllä??
22:41 lollero
22:41 osataan taas
22:42 iltapala ??
22:42 lollero
22:42 iltapala on kevyttä ei raskasta ST moskaa
22:43 hahaha
23:13 - Sunnuntai on viikonlopun lämpimin päivä. Kaakkois-Suomessa lämpötila on 15 asteen tuntumassa, mutta mahdollisuus on jopa 20 asteen lämmölle. Kaikkiaan lämpimintä on etelässä ja kaakossa, eli ihan koko maata tämä
lämpöaalto ei koske.
23:13 hajoo talvees Nurtsi
23:27 ei o talvee
23:27 kevät on
23:27 osataan vuodenajat.com
23:35 nursi vetelee nastarenkail viel kesäkuussaki
23:36 sohjossa painelee meneen siel
23:47 ei ole mitää sohjoa
23:47 osataan taas
23:47 ihan vain vettä kadulla kute kesäsin vesisateella
23:48 viikonlopuksi lupaili jopa 20c tänne
23:48 et voi nousta noinki korkeelle
23:48 lohjalle lumisateita
23:48 ahahahah

1

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hörhöt2

      00:47 huome pitäs viiä pomolle nuuskaa
      00:47 diilaan sille
      00:53 sairas
      00:53 perseen-nuolentaa
      00:53 hyh hy
      00:54 pomon mielistelyita
      00:54 nolo
      00:55 se koittaa ny välttää potkut :D
      00:55 ku tietää et läkär sanoo et holist
      00:57 hahahahah
      00:57 lääkär antaa kuolemantuomion
      00:58 "jos et lopeta päihteiden kiskomista - kuolet kohta"
      00:58 "jos et ala syömään terveellisesti - kuolet kohta"
      00:59 sanoin lekuril et juon 6-12 annost viikos
      00:59 sit se löi jonku holikysely mis piti täytellä kaikkee
      00:59 valehtelit sille
      00:59 en kyl
      00:59 totuus
      00:59 juot sen 3x yhdessä illassa
      00:59 lol
      01:00 väitätkö ett äsä juot pe-la-su vain 12 holia
      01:00 ahahahahahhahahah
      01:00 viikossa
      01:00 osataan taas laskea
      01:00 6-12
      01:00 nii pe-la-su
      01:00 sillonhan sä kiskot kokoajan
      01:00 sillotällä
      01:00 ja vain 12 yhteensä
      01:00 tällö
      01:01 koko viikonloppuuna vain 12
      01:01 ahahahahahah
      01:01 mitä tarinaaaaa
      01:01 joka viikko olet ollu ostamassa 2x 24 pac olutta
      01:01 kaadatko sitä viemäriin
      01:02 kerta sulla menee viikossa vain 12 ja ostat sitä kuitenkin 48
      01:02 luulos
      01:02 tj2
      01:02 osataan taas valehdella
      01:02 bustes
      01:02 busted
      01:03 juot siis perjantaina vain 4 olutta ja lauantaina vain 4 olutta ja sunnuntaina vain 4 olutta ??????????????
      01:03 siitä tuut känniin ????
      01:03 aahahahahaha
      01:03 noihan sä väitit äsken juur
      01:03 viikosa vain 12
      01:03 en o holist
      01:03 ei taida tyhmä tajuta että viikko kattaa 7pv jossa on pe-la-su
      01:03 et juu
      01:03 :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe