Rouva ajoi eilen autolla ojaan lapset kyydissä. Oli useita autoja ajanut ohi pysähtymättä...Mitähän noitten ohiajaneiden päässä liikkuu ei varmaan paljon mitään ainoastaan MINÄ, MINÄ MINÄ.
Ihmisten välinpitämättömyys!
25
429
Vastaukset
- 19
Varmaan rattijuoppo! Ja lapset kyydissä! Ei mitään vasttuta ihmisillä
- Rahaa on
Uskomatonta! Lasten kanssa humalassa auoilee!!
- Minä Minä Minä
Rattijuopon tie, kauas metsään vie...
- Eki ekieki
Kuka tämä rattijuoppo äiti on? Nimiä
- 9
oliko hinausvaakuutus voimassa
- Apuvaannetaan
Ei rouvalle eikä lapsille kuinkaan käynyt, eikä ollut rattijuoppo. Aineellisiakaan vahinkoja ei tullut. Meinaan vaan ku itse pidän kansalaisvelvollisuutenani auttaa jos joku on vaikka pienemmässäkin hädässä liikenteessä. Kyseessä oli ketjunaloittajan eli minun vaimo ja lapset.
- 24
Toivottavasti joku ilmoitti poliisille. juopot vaarantaa sivullisten turvallisuuden
- olisin pysähtynyt
jos olisin ollut paikalla. Mutta tuo on ihan totta, itsekkyys lisääntyy.
- 21
Rattijuopon nimet pöytään. Missä Hakkarainen ?
- Polliisi
21 kirjoitti:
Rattijuopon nimet pöytään. Missä Hakkarainen ?
Eikö se ole törkeä liikenneturvakisuuden vaarantaminen, kun lapset kyydissä?
Ei selvä ihminen ojaan aja !
- JuupajuuPa
Aika helppo päätellä tästä ketjusta ketkä pysähtyvät auttamaan ja ketkä eivät. Onnistuu ihan peruskoulupohjalta...
- Teerii
Aivan. Peruskoulupohjalta rattijuopoksi. Uraputki!
- Teerii
- Teerii
- kortti poies
Kuka tämä rattijuoppo oli ? Nyt nimiä pöytään !
- HarhaUsko
Välinpitämättömyys huipussaan. Eikö kukaan tiedä rattijuopon nimeä? Törkeää touhua!!!!
- Hviviugui
Ymmärsinkö oikein tuon aloituksen kyseessä EI ole ollut rattijuoppo, mitä nuo vähä älyset höyryää rattijuoposta taisi jäädä mielialalääkkeiden otto väliin...maanisessa vaiheessa menevät...
- Terox
Täällä peräkylässä peitellään ja puolustellaan rattijuopppoja.
- Lhkuh
Terox kirjoitti:
Täällä peräkylässä peitellään ja puolustellaan rattijuopppoja.
Olet erreyksessä kirjoittanut Ylivieskan palstalle peräkylänen pikku Terox.
- Idän poika
Lhkuh kirjoitti:
Olet erreyksessä kirjoittanut Ylivieskan palstalle peräkylänen pikku Terox.
Suurimmasta osasta tämän ketjun vastauksista saa kuvan,että Ylivieskassa asuu paljon idiootteja.
- voi..voi..
Valitettavaa mutta totta, Yliviekasta ei ystävällisiä ja avuliaita ihmisiä paljoo löydy. Omaan napaan tuijottajia kylläkin.
- KekekekeKekeke
Oho. Idän ihme on Haapajärveltä! Pontikkaa pöytään ja rattiin
- ggggggggggggggggggg
Todennäköisesti kyseessä Nivalaiset, jotka tulleet tutustunmaan suuren kaupungin vilkskeeseen.
- Joooop
Nivalaiset käy ajeleen liukuportaissa kärkkäisellä ja hisseillä ylivieskassa.
- Vankilaan heti
Joooop kirjoitti:
Nivalaiset käy ajeleen liukuportaissa kärkkäisellä ja hisseillä ylivieskassa.
Onko tämä rattijuoppo jo ollut käräjillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898