Olenko koskaan rakastanut itseäni? Luulin, että olen, mutta olenkin tainnut elää vain toisten ihmisten kautta. Olen ollut onnellinen aina niin kauan kun on ollut joku lähellä, joku jolle olen voinut antaa. Olen aina potkinut muita eteen päin elämässä, ja jäänyt itse aina paikoilleni. Tyhjyys on jäänyt aina käteen, olen vain tuhonnut itseäni, mitään en ole saanut. Jonkinlainen itsekkyys pitäisi olla minullakin olemassa, alan sen nyt hiljalleen ymmärtämään. Autoin sinua vain eteen päin elämässä vaikka toivoin rakkautta... kuvittelin ja halusin uskoa. Nyt kun tarvitsisin sinua, saan vain kiitoksen ja tyhjän olon. Tässäkö kaikki? Ilmeisesti jotain on minussa pielessä. Seuraavaksi on kyllä jonkun vuoro potkia minua eteen päin. Se sana... 'kiitos' ...se murskaa kyllä sydämen :'(
Turha yrittää
6
194
Vastaukset
- SWD
Usko pois, jos olet muita rakastanut ja auttanut eteenpäin. sinuakin rakastetaan ja olet heidän mielessä lämmin ja rakas.
Itsensä rakastaminen on ehkä vaikeinta mitä ihminen voi tehdä, on vaikea kohdata itsensä peilistä ja rakastaa sitä viallista ja ongelmallista henkilöä jonka on elämänsä aikana oppinut pala palalta tuntemaan paremmin.
Jos odottaa maailmalta palkkiota omista rakkauden osoituksista ja kuinka on auttanut muita eteenpäin, on odottavalle aika todella pitkä. Palkkiot tulevat vasta kun saat rauhan itsesi kanssa ja nautit tästä hetkestä ja siitä että muut voivat olla onnellisia, se näkyy silloin myös ulkopuolelle ja vetää puoleensa muita. Ihmiset lähestyvät helposti niitä joista paistaa rauha ja ilo, joten vaikka nyt tuntuu synkältä, älä murehdi, Kyllä niitä jotka auttaa sua eteenpäin löytyy :)- ap.
Usko itse vain, jos huvittaa! Minun olisi pitänyt vain uskaltaa ottaa ja olla rohkea. Sen opin nyt, että naisen itsetunto vain kuihtuu ja kuolee, kun hän kokee saavansa enemmän kuin mitä ansaitsee... tuskin osaan muuttaa itsessäni sitä, että haluan olla hyvä. Toinen ei osannut antaa sitä mitä kaipaan, mutta en tietenkään syyllistänyt häntä sen takia. Parempi antaa mennä ja jättää sanomatta kaikki tämän hetkiset ajatukseni, muutenhan kaikki olisi ollut turhaa... miksi enää pysäyttää toista, kun sain hänet kerran jo vauhtiin. Rakkaus on muutenkin ihan turha asia, tuskan tuoja... näen ympärilläni enimmäkseen enemmän tai vähemmäön rikkoutuneita sieluja... olet myös yksi niistä, kun tännekin kerran kirjoittelet. Kyky rakastaa ja antautua on sama asia kuin hypätä kaivoon ja toivoa, että siellä on tarpeeksi vettä. Vaikka se kyky on olemassa jossain syvällä sielun syövereissä, osaako sitä koskaan käyttää oikein ja niin, että siitä jäisi itsellekin lämmin mieli? Itse satutan itseäni, nyt saa toistaiseksi luvan riittää...
- lainaus jostain
"Meillä on salainen sopimus. Minä annan sinulle tätä ja vaadin puolestani sitä, mutta en ikinä pyydä mitään, vaan olen hiljaa ja teeskentelen, etten tiedä tästä sopimuksesta mitään ja kysyessäsi kiellän kaiken, koska vaikuttaisin muuten vaateliaalta ja itsekkäältä, jolta siis en halua vaikuttaa, mutta jota tottakai pohjimmiltani olen koska olen ihminen aivan niinkuin muutkin."
- Yksi "paskanjauhaja"
Minä en ole ainakaan täällä velkaa kenellekään mitään, eikä kukaan täällä ole minulle mitään velkaa. Näin olen koko ajan ajatellut. Mitään sopimuksia ei ole ollut, ja jos on jotakin oikeaa, se on oikeassa elämässä, ei täällä.
No hurt feelings. - läskiluuranko
Jos ei saa olla oma itsensä on vaikeaa rakastaa, hyväksyä itseään. Pidät itsestä huolta saat kaatellisia niskaan, olet huora tai homo, ollet hilajainen olet itsekäs. Olet huomattavan ylipainoinen kaikki ymmärtää, no sillä on vaan huono itsetunto, eikä sellaseen läskiin ole tarvetta edes tutustua. Tietty kaikki narsistit on aina kaikkien omasta mielestään viallisten tai erillaisten kimpussa, se on asia erikseen.
- narsisti
on ky niin mediasexikäs sana, heheheheh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18013608
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454940Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1543726Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402853Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721697Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525