Omalleni

Omaltasi

Kädet puuskassa sinä työnnät itsesi isojen poikien leikkeihin. Varo vähän, se kyynärpää voi osua sinuun. Ei sinulla ole samaa voimaa, etkö sä voisi mennä noiden toisten kanssa.

Mutta ne on samanlaisia kuin sinä, rakkaani. Eivät ne puhu siitä, miltä niistä tuntuu. Eivät tunne sanaa anteeksi; kun sattuu, kävelevät pois, päänsä kääntävät hetkeksi maahan ja hetken päästä jatkavat jotakin ihan muuta.

Tuntuuko siellä pienessä sydämessäsi jotakin? Katso kulta tänne. Purista sinun nyrkki näin - sinun sydän on saman kokoinen kuin se nyrkki :-). Ei ne tunteet oikeasti siellä sydämessä ole, vaikka me puhutaam aina sydämestä ja piirretään niitä joka paikkaan. Ne on täällä päässä, kop kop, mutta tuntuvat kyllä joka paikassa. Jos olet vaikka surullinen, niin voi sattua vaikka vatsaan. Muistatko kun sinuakin sattui vatsaan eilen?

Nyt tule tänne, niin syödään jotakin. Heti tulee parempi mieli.

3

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä laitetaan?

vatsan kautta käy tie miehen sydämeen, eli päähän, kop kop.

• Ap eli mamma

Ehkä miehenkin, mutta tässä ajattelin kyllä pientä poikaa :-)

• Ap

Rakas poikaseni, ei ole ihme jos et osaa, kun en minäkään oikein tahdo osata. Minun tehtävä on se sinulle opettaa. Ja ehkäpä samalla opin itsekin, jos oikein yritän.

Kun on ilo, minä sanon sinulle, että olen iloinen, koska olet siinä minun kanssani.

Kun olen surullinen, opin sanomaan senkin, ja että se on ihan ok.

Kun olen vihainen, (ja tämä on vaikeinta) tunnustan senkin ja kerron, ja pyydän sinut kanssani hyppimään tasajalkaa tai irvistelemään peilin eteen.

Ne on ihania, kamalia, tärkeitä, tunteet - ne tekee meistä ihmisiä, inhimillisiä, haavoittuvaisia, vahvoja. Ei niitä tarvitse piilottaa, ei vakan alla kantaa, anna tulla vaan. Mä jaksan ne kantaa, kunnes opit itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      338
      6321
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3776
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      860
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      51
      761
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      753
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      671
    Aihe