et kuitenkaan kieltäytynyt. Roikotit. Kiusasit, kidutut, leikit tunteillani.
Mitä jäi jäljelle? Tuollaista pahuuttaa en ole ikinä kohdannut. Olen aivan mykistynyt.
Sinä nautit saadessasi vedättää.
Mun mielestä on ihan ok jos ei halua tavata kunhan kertoo sen heti ja suoraan. Tuollainen venkoilu on kiusaamista.
Et halunnut tavata, mutta
24
162
Vastaukset
- todellisuudessa
kerro se hänelle.
- ootkoihanvarma
Mulla ei ole ollut tapana vedättää ketään. Eikä leikkiä kenenkään tunteilla. Että voi olla vaan joskus niin ....äh vaikeeta nää. Lyhyesti kuitenkin: en ole tarkoituksella ainakaan itse ketään vedättänyt, roikottanut, leikkinyt enkä kiusannut. Johtunut varmaan sitten enemmänkin väärinkäsityksistä. Jos mua ei joku kiinnosta, niin en mä siinä sen enempää roiku tai pidä mukana millään tavalla! En todellakaan tarkoituksella kiusaa ketään!
- No mitä vittua
sitä toitottaa jollekin vieraalle kirjottajalle ? Selvästihän niin teet kun on tarve moiseen alotukseen vastata !!
- justjoojust
No mitä vittua kirjoitti:
sitä toitottaa jollekin vieraalle kirjottajalle ? Selvästihän niin teet kun on tarve moiseen alotukseen vastata !!
Ja mitäs se sulle kuuluu mun vastaukset ja miksi vastaan. Mulla oli siihen omat syyni. Ja mitkä syyt sulla nyt oli tähän vastata ja vetää herneet....
- syy oli se
justjoojust kirjoitti:
Ja mitäs se sulle kuuluu mun vastaukset ja miksi vastaan. Mulla oli siihen omat syyni. Ja mitkä syyt sulla nyt oli tähän vastata ja vetää herneet....
ihmetys miten tyhmiä ne vastaukset on, mitä merkitystä on vieraalle paasata jotain tommosta. ja - jos et oo tehny pahasti jollekin nii ei sun tarvii tommoseen ees vastata.
- seonmorositten
syy oli se kirjoitti:
ihmetys miten tyhmiä ne vastaukset on, mitä merkitystä on vieraalle paasata jotain tommosta. ja - jos et oo tehny pahasti jollekin nii ei sun tarvii tommoseen ees vastata.
Joo tyhmää, myönnetään. Ja tyhmää koko tämä palstailu täällä. Olenkin päättänyt nyt siirtyä tuonne normaali elämän puolelle näiltä helkutin sivuilta, jossa ei todellakaan ole mitään tolkkua. Ei ainakaan mulle enää. Joten that its.
- Jos ei ole niin
tehnyt, ei sitä silloin tarvitse sanallakaan vakuutella kenellekään.
- ((
En ota yhteyttä niin yhdytään vaikka ja katotaan sen jälkeen millaiseen yhteyteen se yhdistää. ;))
- ((
En. Ota...
- ((
(( kirjoitti:
En. Ota...
Sanon vielä etten ole ikinä rakastunut keheenkään toiseen niin kuin häneen...joskus.
- et voikkaan
ku et tiiä kuka ap on !
- Shittiä :/
(( kirjoitti:
Sanon vielä etten ole ikinä rakastunut keheenkään toiseen niin kuin häneen...joskus.
Mitäs me sillä tiedolla tehdään, et varmaan lie ainoo maailmassa joka on rakastunut :/
- ((
Shittiä :/ kirjoitti:
Mitäs me sillä tiedolla tehdään, et varmaan lie ainoo maailmassa joka on rakastunut :/
Sanoinpa vaan. Ota yhteyttä, niin teen yhdessä yössä susta yh.n.
- ((
et voikkaan kirjoitti:
ku et tiiä kuka ap on !
En niin ja sen piti olla että EN(piste) Ota yht... heheh kyllä mä tiedän ettei tää ollut mulle.
Jotenki kiva huomata hänen olevan tääll ja aina miinustelevan mun jutut. :)
Oon siitä aika varma. - ((
(( kirjoitti:
En niin ja sen piti olla että EN(piste) Ota yht... heheh kyllä mä tiedän ettei tää ollut mulle.
Oon siitä aika varma.Jonkilaista katkeruutta hänessäkin on.
- höpö höpö
(( kirjoitti:
Jonkilaista katkeruutta hänessäkin on.
pelkkiä luulotautisia taulapäitä ootte, ette te tiiä kuka miinustaa millonkin.
- Voi Luoja sentään !
(( kirjoitti:
Oon siitä aika varma.Että hän on ihan täällä sun juttujasi miinustamassa ja on kiva se huomata !! Mene kiireesti tutkituttamaan pääsi !
- ((
Voi Luoja sentään ! kirjoitti:
Että hän on ihan täällä sun juttujasi miinustamassa ja on kiva se huomata !! Mene kiireesti tutkituttamaan pääsi !
No ainakin täällä ollut/on.
- No se ei
(( kirjoitti:
No ainakin täällä ollut/on.
todellakaan tarkoita sitä että vaanisi viestejäsi ja miinustaisi niitä. Ei pidä syyttää ketään noin hatarin perustein.
- ((
No se ei kirjoitti:
todellakaan tarkoita sitä että vaanisi viestejäsi ja miinustaisi niitä. Ei pidä syyttää ketään noin hatarin perustein.
kuhan nauttii, kun saa aukoa päätää, kun on niin katkera ja syystä että???
- poirew-wfghjk
Joopa joo muistatko kuinka vedätit kusetit . Ja lopulta valitsit sen toisen miehen vaan hämpä vain käytti sinua hyväkseen ei sen kummemmin sinusta välittänyt. Ja on nyt löytänyt toisen naisen itselleen .Nyt kun peli ohi hänen kanssa niin sulle sopis taas jatkaa mun kanssa. Pidätkö minua idiottina
- ootpa yksinkertainen
tallikka, jos et tajua aikoinasi, ettei se toinen susta oikeasti ollut kiinnostunut!! Omasta tyhmyydestä turha toisia syyttää!! Taidat ollakkin sellainen epätoivonen ruikuttaja, joka jää toiseen roikkumaan ja kun ei saa haluamaansa kohtelua jää tänne palstalle ikuisiksi ajoiksi märisemään tuosta kurjasta kohtelustaan!!
Aloitus kuullostaa ihan Palstapyllerön katkeralta vuodatukselta, taas kerran laardis asialla!!!- lisäys
tossa sun aloituksessasi ei sanaakaan ikävästä, joka on tän palstan teema!!!!! Sulla on selkeästi ymmärtämisen vaikeuksia.
- vtun mäntti
lisäys kirjoitti:
tossa sun aloituksessasi ei sanaakaan ikävästä, joka on tän palstan teema!!!!! Sulla on selkeästi ymmärtämisen vaikeuksia.
On mulla ainakin. Vittu olet niin yksinkertainen et luulet olevas jotenkin fiksumpi ja muiden yläpuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703