Niin,että minua alkaa homottamaan,siis korjaan himottamaan :) Haluaisin niin kovasti suudella sinua.
Aina,kun katson sinun kuvaasi.
10
535
Vastaukset
- :)
mistäs sä sitä kuvaa katselet?
- nään kokoajan
No netistä tietenkin,kun en ole albumiinkaan saannu hänen kuvaansa,mulla on tässä koneen taustakuvana hänen kuva :)
- mallitoimist *o*
nään kokoajan kirjoitti:
No netistä tietenkin,kun en ole albumiinkaan saannu hänen kuvaansa,mulla on tässä koneen taustakuvana hänen kuva :)
Humorintajusi on vähintäänkin "omintakeinen" aika hyvä veto.
Olisi kiva nähdä ohikulkevien ilmeet epäuskoa, kauhua, järkytystä, osanottoa.
No jaa kait siitä joku huumoriakin repis ; )
Aika omituisia mietteitä keskellä päivää, harhailet kesken kokouksen.
Ihme ettei textareita ja puutarhavinkkejä jopo, jopo ok saat hymyn. - :)
nään kokoajan kirjoitti:
eiks sua pelota et joku näkee sen ;D
- kenen kone
:) kirjoitti:
eiks sua pelota et joku näkee sen ;D
viikon vitsi, kerro että on anoppi.
Kaikkihan sen tietää.
- Ssshhhhhhh..........
Kun katson sua, niin alkaa ärsyttämään.. Miks pitää kattoo kuvaa kun vois olla vieressä. Vihaan sua!!!.(.. ja ikävöin..Mut ei kerrota sitä kellekään..)
- pidän salaisuuden
No ei tämä tainnu olla edes sulle,mutta ei kerrota ei
- hui kauheeta
Mä en kyllä haluaisi omaa kuvaa jonkun tauskakuvaksi
- sinetöity
ei kerrota ei oisko meidän salaisuus kahden keksinen :-)
- mäkin sua mies
toivottavasti saan sut mieheksi, omakseni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725