tämäkin palsta hävitty?

21

häiristen vallassa jo tämäkin palsta? asiallisia s24:ää puolustavia ja häiriksiä moittivia viestejä poistetaan, mutta häiris saa vapaasti jatkaa hyvin agressiivista s24:n vastaista häiriköintiä useilla eri rekisteröidyillä ja rekisteröimättömillä nimimerkeillä.

18

71

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hymmmm

      Onko kukaan koettanut ilmoittaa ylläpidon kommentteja tai avauksia asiattomiksi?

      • 21

        on tietääkseni ja niitä on silloin myös poistettu hehehe.

        sen nyt ymmärtää, että (suuri) osa asiattomiksi ilmoitetuista viesteistä poistetaan tarkistamatta, mutta koen omituisena, että osa erittäin asiattomista viesteistä jätetään poistamatta.

        aikoinaan oli vuosia ongelma erään pedarin viestien kanssa, eivät poistuneet millään, tilin jäädyttämisestä puhumattakaan, vaikka viestit ajoivat aina pedarien asiaa. se ongelma on kyllä korjattu.


      • Jepulis .
        21 kirjoitti:

        on tietääkseni ja niitä on silloin myös poistettu hehehe.

        sen nyt ymmärtää, että (suuri) osa asiattomiksi ilmoitetuista viesteistä poistetaan tarkistamatta, mutta koen omituisena, että osa erittäin asiattomista viesteistä jätetään poistamatta.

        aikoinaan oli vuosia ongelma erään pedarin viestien kanssa, eivät poistuneet millään, tilin jäädyttämisestä puhumattakaan, vaikka viestit ajoivat aina pedarien asiaa. se ongelma on kyllä korjattu.

        Jatketaanpa. Ei minusta poistamalla eroon pääse. Vai olikos ylläpidon vastaus sen kaltainen, että siitä pityi päästä eroon?

        Minusta olisi suorastaan hauska tietää, kenen tai keiden iparin mahdoitte bannata. Ette ainakaan minun. Minusta tuntuu, että olette kymmenkertaistaneet natsien pahat teot. Kun natsit tappoivat sata viatonta siviiliä yhdestä heidän sotilaansa taposta, te siellä ylläpidossa bannaatte tuhannen henkilön oikeudet, mutta sitä tekijää ette. Mahtaa tuo tekijä siitä kärsiä! Ja teille itsellekin tuosta on pelkkää hyötyä työn vähenemisenä. Olen katsellut, kuinka kirjoitusmäärä foorumeille vähenee.

        Tuossa mainittiin sana ”säännöt”. Mutta mikä taho rikkookaan niitä eniten? Niin, sehän on ylläpito itse, joka on ominut ideakseen ”tekemätön ei tee virheitä”. Foorumeita ei valvota, täysin sääntöjen vastaiset kirjoitukset sallitaan, samoin täysin asiattomat. Kaiken huipuksi harjoitatte ennakkosensuuria antamalla palvelimen liputtaa automaattisesti joidenkin kirjoitukset. Ei oikein mairittelevaa!

        Sitten se ohdakekukkanen eli poistopolitiikka. Tai eihän mitään politiikkaa edes ole. Kaikki on sattumanvaraista. Poistoesityksiä ei mitenkään tarkisteta, vaan joko poistetaan tai sitten ei. Ei, vaikka olisi kuinka paljon syytä.

        Tämän kaiken kaikki tietävät todeksi. Näin tämä toiminta vaan on. Ja kun joku (siis minä) teen jotain vaikuttaakseni asiaan, puhutaan heti bannauksesta, olipa uhkaus kuinka tehoton tahansa. Mutta sekin on osoitus tavastanne suhtautua työhönne - tai oikeammin lepotuokioonne.


    • Tu ny Ellu ottaa kantaa oletteko te vähän jehovien oppien mukaan eläviä?

      Kartetaan niin ihmiset rupee jehoviksi.

      Tu ny sanoo eletäänkö täällä raamattua lukien vai jutellaanko oikeista asioista

      Minulta ja tosi monilta muilta olette poistaneet ihan kiusallanne

      VAIN siksi että oma porukkanne saa tehdä aiheesta oman aloituksen

      KAIKKI AIHEENI poistetaan ja sitten kirjoitetaan toisten nimissä uudestaan

      Kerropa Ellu ihan oikeasti onko se sinusta oikein?

      – SE ON MUN IDEANI varastamista! just sitä mitä noi uskovaiset tekee parhaiten?

    • 21

      Totta, häiriksen jutut leviävät jo Youtubeen, ja ääliö ylimielinen RASISTINEN puolihullu ylläpito ei näitä poista


      http://www.youtube.com/watch?v=dQRyl7DFbVo

      DORKAT ITSERAKKAAT LUOPIOT YLLÄPIDOSSA

      Linkissä kerrotaan, että jopa valeuutisia / poliisin ilmoituksia saa Suomi24:ssä levittää
      kun ylläpito ei sanojensamukaan "tulkitse" näitä poiston arvoisiksi ?!

      • luomi24

        Sinä onneton raamatunlukija kenen nimierkkiä sinä käytät?
        Eikö teillä ole varaa rekiströityä ?


      • kerettiläinen

        Toi oli hyvä video.
        Ihan ei käy selväksi vieläkään että kumpi puoli on asialla.
        Minä kyllä puoleni löysin heti, on vain yksi oikea Jumala johon uskoo.

        Tavallaan tuo oli se seuraava ongelma josta minäkin siellä yritin jutella,
        kun ei siellä voi jutella mistään.

        Kumpikin puoli on niin tohkeissaan oman propagandansa levittämiseen, ettei jaksa.
        Kun tavallista ihmistä ei kiinnosta toi iän ikuinen tyhmä järjetön sota.

        Jos ateistit olisi viisaita, ne tekis, …...mutta kun ei niin ei voi auttaa...


        Oletko sinä 21 koskaan miettinyt sitä, mitä sanoin :
        On vain YKSI Jumala , älä USKO muita jumalia.
        Se olis sunkin niin helppo ymmärtää jos olis sitä JÄRKEÄ!
        Mutta kun ei oo


      • 21
        luomi24 kirjoitti:

        Sinä onneton raamatunlukija kenen nimierkkiä sinä käytät?
        Eikö teillä ole varaa rekiströityä ?

        En voi rekistöröityä pelkää varpusten kostoiskua taivaalta prittauksia


      • 21

        kirjoittelehan häiris ihan omalla nimimerkillä.

        fennis sun persoonallisuus- ja käytöshäiriöt on todella huolestuttavia. kyllä siihen apua on saatavilla, aiban ensimmäiseksi sun kannattaa jättäytyä pois nettikeskusteluista.


      • @luomi24
        21 kirjoitti:

        kirjoittelehan häiris ihan omalla nimimerkillä.

        fennis sun persoonallisuus- ja käytöshäiriöt on todella huolestuttavia. kyllä siihen apua on saatavilla, aiban ensimmäiseksi sun kannattaa jättäytyä pois nettikeskusteluista.

        Mitä niistä tahdot suudella?
        Oota kun mä löydän sun luomesi kuvan niin laitan sen itselleni kuvakkeeksi.


      • @fennis
        21 kirjoitti:

        kirjoittelehan häiris ihan omalla nimimerkillä.

        fennis sun persoonallisuus- ja käytöshäiriöt on todella huolestuttavia. kyllä siihen apua on saatavilla, aiban ensimmäiseksi sun kannattaa jättäytyä pois nettikeskusteluista.

        Oletkos "21" saanut luvan määräillä minua?

        Emmä oo mitään nettikeksutteluja koskaan käynytkään.
        Ei jehovien kaa voi keksustella.


      • luomi24
        kerettiläinen kirjoitti:

        Toi oli hyvä video.
        Ihan ei käy selväksi vieläkään että kumpi puoli on asialla.
        Minä kyllä puoleni löysin heti, on vain yksi oikea Jumala johon uskoo.

        Tavallaan tuo oli se seuraava ongelma josta minäkin siellä yritin jutella,
        kun ei siellä voi jutella mistään.

        Kumpikin puoli on niin tohkeissaan oman propagandansa levittämiseen, ettei jaksa.
        Kun tavallista ihmistä ei kiinnosta toi iän ikuinen tyhmä järjetön sota.

        Jos ateistit olisi viisaita, ne tekis, …...mutta kun ei niin ei voi auttaa...


        Oletko sinä 21 koskaan miettinyt sitä, mitä sanoin :
        On vain YKSI Jumala , älä USKO muita jumalia.
        Se olis sunkin niin helppo ymmärtää jos olis sitä JÄRKEÄ!
        Mutta kun ei oo

        Olenko mä toi apua Ellu, näätsä ip-numerosta olenko mä toi vai onko taas joku varastanu mun pääni sisällön?


        Pitää hankkia vahvemmat suojamuurit ajatuksen siirtoon tarkoitteujen päähineiden esto-laitteet.
        Taivas - mikä sen nimi on kun joku metallinen härpäke kun laitetaan päähän ettei kukaan pääse varastaa mun ajatuskia?


    • Hei!

      Kiitos viestistäsi. Tasapainoilen tällä palstalla kovasti sen kanssa, mikä meitä kohtaan on sallittua. Emme halua sensuroida kritiikkiä, mutta kieltämättä olet oikeassa: osa viesteistä on hyvinkin aggressiivisia.

      Toivotaan, että ihmiset pukevat viestinsä jatkossa rakentavampaan muotoon. Kiitos, että ajattelit meitä!

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1590
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1049
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      839
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      752
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      719
    7. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      644
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      620
    Aihe