Älä pidä tuolla muiden viestejä mun kirjoittamina, ethän. Siellä ei ole yhtään mun
aloitusta eikä muuta.
Älä usko musta niin pahaa.
Tiedoksesi
15
601
Vastaukset
- en usko hyvää
Juurikin näin
- ... ? ....
Kenestä et usko hyvää ? En oo ap mut vastaus vaikutti niin hassulta et oli pakko kysyy .
- pää sekaisin
uskon mitä uskon,onko sillä väliä kun tänne on eksinyt tietää että mitään ihmeempiä ei tule tapahtumaan.
- ap.
Toki jokainen saa uskoa mitä haluaa, sanoin vain sen mikä on totta.
Mulle sillä on väliä. - siv.huom.
kai se tapahtuuko mitään on aina itsestä kiinni ja siitä mitä yhdessä päätetään. ??
- Kummastuttaa se
että miksi joku miinustaa täällä tietyt viestit ja aloitukset vaikka niissä ei ole mitään negatiivista ? Mikä sen tarkoitus on ?
Onko se sama henkilö joka tuossa yhdessä ketjussa lupasi miinustaa kaikki tunnistamansa ihmisen viestit ?
Mitä tämä ihminen tarkoittaa toiminnallaan ?- Sanoisin että
se on toisen ihmisen ajojahtia, tämä ihminen saa tyydytystä tuottaessaan muille mielipahaa.
- ketä kiinnostaa
Se on sekaisin, "tunnistaa" luultavasti yhtä sekaisin
- Ja idiootin viestisi
En se ollut minä. Joku toinen ehti tälläkertaa ennen minua. Mutta nyt korjasin tilanteen kun taas tunnistin sinut.
- Kummastuttaa se
Ja idiootin viestisi kirjoitti:
En se ollut minä. Joku toinen ehti tälläkertaa ennen minua. Mutta nyt korjasin tilanteen kun taas tunnistin sinut.
Valitettavasti et voi minua tunnistaa koska minun ihmissuhteeni ovat irl. ei täällä.
Minulla ei ole täällä ihmistä, olen vain lukemassa joskus ja kommentoimassa kun
siltä tuntuu.
Vihasi kohdistui nyt väärään henkilöön ja tunnistuskin taitaa olla sitä mitä se täällä on, oman mielikuvituksen tuotetta.
- kärsimysnäytelmä
Täällä on niin paljon sellasta kuraa ettei pysty ymmärtää. Ja sitten kun sana leviää tullaan tänne arvostelemaan, vähättelemään ja musta maalaaman, kun ollaan niin helvetin kateellisia tai läpeensä pahoja tai mistä tahansa syystä.
En tosiaan tiedä mihin uskoa. Siksi koitin saada suoraa yheteyttä.
Jos ei voi sanoa mitään mitään kautta suoraan, väkisin herää epäilykset, vielä kun
on tapahtunut kaiken näköistä. Saan varmaan virkakunnan perään jos kokeilen soittaa. Muutenkin kaikki on ihan påalasina. Ei vaan pysty ymmärtää kun mitään varsinaista tietoa ei toisesta ole!!
Alkaa tuntua siltä. Varmaan haluat että tapan itteni, ihan siltä tuntuu. - kohta suutun
Huomasin että muijasi kirjoitteli täällä minuna juttuja yrittäen mustamaalata.
- Ei narutettavissa
Heh, kyllä se on tuo "tuoliin sidottu" miespuolinen stalkkeri joka yrittää saada kaikki tappelemaan keskenään. Hänellä itsellä täytyy olla tyhjä elämä kun viittii tehdä moista.
Älkää menkö mukaan sen höpinöihin.
- Järki päässä
Ei näitä kukaan järkevä uskokaan.
- liian sekavaa
Tätä ketjua lukiessa alkaa kivistää päätä. Missä tuolla, itse en käy kuin kolmella palstalla täällä r&r, tämä ja tuo ikävä. Siinäkin on jo liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954