Tiedoksesi

tämä,

Älä pidä tuolla muiden viestejä mun kirjoittamina, ethän. Siellä ei ole yhtään mun
aloitusta eikä muuta.
Älä usko musta niin pahaa.

15

599

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en usko hyvää

Juurikin näin

• ... ? ....

Kenestä et usko hyvää ? En oo ap mut vastaus vaikutti niin hassulta et oli pakko kysyy .

• pää sekaisin

uskon mitä uskon,onko sillä väliä kun tänne on eksinyt tietää että mitään ihmeempiä ei tule tapahtumaan.

• ap.

Toki jokainen saa uskoa mitä haluaa, sanoin vain sen mikä on totta.
        Mulle sillä on väliä.

• siv.huom.

kai se tapahtuuko mitään on aina itsestä kiinni ja siitä mitä yhdessä päätetään. ??

• Kummastuttaa se

että miksi joku miinustaa täällä tietyt viestit ja aloitukset vaikka niissä ei ole mitään negatiivista ? Mikä sen tarkoitus on ?
      Onko se sama henkilö joka tuossa yhdessä ketjussa lupasi miinustaa kaikki tunnistamansa ihmisen viestit ?
      Mitä tämä ihminen tarkoittaa toiminnallaan ?

• Sanoisin että

se on toisen ihmisen ajojahtia, tämä ihminen saa tyydytystä tuottaessaan muille mielipahaa.

• ketä kiinnostaa

Se on sekaisin, "tunnistaa" luultavasti yhtä sekaisin

• Ja idiootin viestisi

En se ollut minä. Joku toinen ehti tälläkertaa ennen minua. Mutta nyt korjasin tilanteen kun taas tunnistin sinut.

• Kummastuttaa se
        Ja idiootin viestisi kirjoitti:

En se ollut minä. Joku toinen ehti tälläkertaa ennen minua. Mutta nyt korjasin tilanteen kun taas tunnistin sinut.

Valitettavasti et voi minua tunnistaa koska minun ihmissuhteeni ovat irl. ei täällä.
        Minulla ei ole täällä ihmistä, olen vain lukemassa joskus ja kommentoimassa kun
        siltä tuntuu.
        Vihasi kohdistui nyt väärään henkilöön ja tunnistuskin taitaa olla sitä mitä se täällä on, oman mielikuvituksen tuotetta.

• kärsimysnäytelmä

Täällä on niin paljon sellasta kuraa ettei pysty ymmärtää. Ja sitten kun sana leviää tullaan tänne arvostelemaan, vähättelemään ja musta maalaaman, kun ollaan niin helvetin kateellisia tai läpeensä pahoja tai mistä tahansa syystä.

En tosiaan tiedä mihin uskoa. Siksi koitin saada suoraa yheteyttä.
      Jos ei voi sanoa mitään mitään kautta suoraan, väkisin herää epäilykset, vielä kun
      on tapahtunut kaiken näköistä. Saan varmaan virkakunnan perään jos kokeilen soittaa. Muutenkin kaikki on ihan påalasina. Ei vaan pysty ymmärtää kun mitään varsinaista tietoa ei toisesta ole!!

Alkaa tuntua siltä. Varmaan haluat että tapan itteni, ihan siltä tuntuu.

• kohta suutun

Huomasin että muijasi kirjoitteli täällä minuna juttuja yrittäen mustamaalata.

• Ei narutettavissa

Heh, kyllä se on tuo "tuoliin sidottu" miespuolinen stalkkeri joka yrittää saada kaikki tappelemaan keskenään. Hänellä itsellä täytyy olla tyhjä elämä kun viittii tehdä moista.

Älkää menkö mukaan sen höpinöihin.

• Järki päässä

Ei näitä kukaan järkevä uskokaan.

• liian sekavaa

Tätä ketjua lukiessa alkaa kivistää päätä. Missä tuolla, itse en käy kuin kolmella palstalla täällä r&r, tämä ja tuo ikävä. Siinäkin on jo liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe