keskenmenoko?!?

1985

kuukautiseni (todella niukat)olivat viimeksi noin 7.3 ja tein positiivisen raskaus testin 24.3 rintojen aristuksen vuoksi!harrastimme mieheni kanssa seksiä jonkajälkeen huomasimme että vuodan verta,vuoto ei ollut mitenkään runsasta vaan aika niukkaa ja sitä kesti noin 2 päivää,tämän jälkeen tein taas testin 10.4 ja edelleen positiivinen..
nyt kuitenkin tuo seksin jälkeinen verenvuoto toistui ja vuotoa oli tullut myös erään yön aikana loppuen aamuksi..vuotoei ole missään vaiheessa kestänyt kuin noin 2 päivää ja jos pystyisi olemaan vaihtamatta sidettä niin sillä olisi pärjännyt koko ajan.
.viikoista minulla ei ole mitään käsitystä,kun menkatkin on tulut kuinka sattuu..nyt tänään kävin ultrassa ja näin sikiön mutta lääkäri ei saanut sykettä näkyviin vaikka kuinka yritti pyöritellä,,liikkeitä ei myöskään ollut mutta kaiusta hän kyllä puhui ja käsitin että sitä olisi!mittojen mukaan olisin joko viikoilla 7 3 tai 8..l
lääkäri puhuiminulle epätäydellisestä keskenmenosta..alavatsakipuja minulla on ollut mutta ne eivat ole ajoittuneet verenvuoto ajankohtiin! minkälaisia kokemuksia teillä itsellänne on? onkohan tapahtunut keskenmeno?

2

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin niin

      Onko sulla nyt sit joku kontrolli aika ultraan? Mulla on kaksi keskenmenoa ollu ja kummatki on alkanu pienellä vuodolla kestäen 1-2 päivää. Ensimmäinen keskenmeno ultrassa 7 3 kaikki hyvin siitä päivän päästä tuli verta ihan vähän sitten taas parin päivän päästä verta ihan vähän oikeastaa just ja just näki ku pyyhki. Menin uudestaan ultraan 9 ja keskeytynyt keskenmeno oli käynyt. Toisessa sama juttu mut tapahtui jo aikaisemmin viikolla 7 2. Mutta kun odoti esikoista ni viikolla 6 ja 8 mulla tuli hieman verta just kestäen 1-2 päivään. Ja kuitenkin ihan terve poika syntyi.

    • .

      jos syke ei näy noilla viikoin, niin hyvin tod.näk.km., valitrettavasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe