Eilen tapahtui se jota olen kauan pelännyt, kuulin ääniä. Tämä saattaa kuulostaa järjettömältä mutta ihan kuin joku olisi sanonut korvani vieressä "SUSSE". Säikähdin että mistä se kuulu enkä keksinyt mitään järjellistä lähdettä. Mulla on ollu pitkään psykoottisia läpilyöntejä. Toi "susse" kuulostaa vaan niin järjettömältä, en tiedä mistä tämä sana tuli mutta hävettää kertoa tämä omalle sairaanhoitajalle. Hänelle kuitenkin kerron tästä. Pelkään vaan, ja olen pelännyt jo kauan että olen sairastumassa skitsofreniaan. Toivottavasti en mutta en voi vastustaa ajatusta. Että tämmönen. Mitä ajatuksia teille heräsi?
Äänien kuuleminen..
10
1923
Vastaukset
- Ääni korvassa
Mä olen täysin terve, ei ole mitään mielenterveysongelmia. Eilen kuulin outoa surinaa korvassani sellaista kuin olisi vesihana auki ja se kuului noin 20-30 sekunttia ja oikein pysähdyin sitä kuuntelee, että mitäs hittoa tää nyt on. Ääni loppui yhtäkkiä kuin oli alkanutkin, eikä mulle kyl oo tullu mieleenkään, että tää ois merkki jostain sairaudesta, ja se ääni kuului vain toisessa korvassa.
- ei pelottavaa
Minäkin olen kuullut ääniä, mutta mielenterveydessäni ei ole mitään vikaa. Ei todellakaan jonkin äänen kuuleminen merkitse vielä sairastumista skitsofreniaan.
On myös niin, että monet ihmiset kuulee aivan oikeasti ääniä tämän meidän ymmärtämämme todellisuuden ulkopuolelta. Se ei ole mielenterveydellinen ongelma, vaan herkkyyttä kuulla jotain oman maailmamme ulkopuolelta. Tosin, jos kertoo kuulemistaan äänistä ulkopuolisille, he saattavat leimata sinut skitsofreenikoksi, koska eivät ymmärrä asian todellista laitaa.
Itse ainakin varon puhumasta asiasta kenellekään, jolla ei ole ymmärrystä tai tietoa näistä asioista. - psykiatri
Todellisuuden ulkopuolisten äänien kuuleminen nimenomaan on skitsofreniaa.
Skitsofrenia altistaa aivot vastaanottamaan ääniä yliluonnollisilta olennoilta. - Tokkopa on
Eipä tuo vielä mitään ole. Sitten kannattaa huolestua, jos kuulet vaikka kahden ihmisen keskustelua joita todellisuudessa ei ole, ajatustesi kommentointia, vastailet ääniin joita muut eivät kuule. Ja kuuluuhan siihen kaikkea muutakin, kuten vainoharhaisuutta muita ihmisiä kohtaan, tunnetta että tarkkaillaan ja seurataan, lähettimen tunne kehossa jne. Muutamia mainitakseni, joita itselläni on ja on ollut. Voit kyllä ainakin tässä vaiheessa olla huoleti.
- Nimim 5 vuotta masentunu
Kiitos vastauksestasi nimim "Tokkopa on". Kaikkee sitä tietty ajattelee ku tommosta kokee.. Kerroin asiasta psykiatriselle sairaanhoitajalleni ja hän varmaan kertoo lääkärille. Luotan siihen mitä lääkäri sanoo. Ja tosiaan tää kuuleminen voi olla psykoottinen läpilyönti joita mulla on ollut jo pitkään.
- t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
voit olla osaksi unessa kuullessasi ääniä eli ns. valveunta,myös suola ja sokeritasapainon häiriöt voi aiheuttaa erikoisiaki häiriöitä,,,,....
- hae itse tietoa
- k.kiusaantunut
Hyvä linkki, luin sen.
- psykiatri #2
" Skitsofrenia altistaa aivot vastaanottamaan ääniä yliluonnollisilta olennoilta. "
Niin tekee osalla tapauksista, mutta osa on selkeästi vain riivattuja näiden henkiolentojen taholta.
Meitä hallitseva illuminaatti ja siinä mukana olevat okkultistit ovat vääristäneet tämän skitsofrenian todellisen luonteen. - harhoja?
Minä kuulen joskus jonkun tutun ihmisen puhuvan minulle lauseen verran. Asia on yleensä tärkeä, tiedotusluonteinen. En vastaa, vaan yleensä vain hätkähdän hiukan. Tiedän etteivät muut ympärilläni näitä kuule. Joskus eteeni häivähtää kuin ihmishahmo (läpikuultava, kuin varjo) Tiedän etteivät nämä ole oikeita hahmoja, mutta niitä vain on minulla ollut lapsesta lähtien. En ole syönyt psyykelääkkeitä koskaan ja olen työssä käyvä ihminen. Minua pidetään normaalina, mutta en ole kertonut asiasta kuin ihan lähimmille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193074Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622772Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o622556Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312477Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582038Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181559Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121552- 491529
- 771514
- 571439