Okei, eli siis olen 14 vuotias nuori tyttö ja haluaisin kysyä teidän muiden mielipidettä painostani.... Olen pituudeltani 164.8 cm eli melkein 165 cm ja painan 46 kg kouluni terveydenhoitaja on valittanut äidilleni painostani, ja sanoi että jos painoindeksini putoaa 16 (tällä hetkellä se on 17.2) niin minut passitetaan lääkäriin. Olen mielestäni aina ollut huono syömää ja nirso. Terkkari sanoi että minun pitäsi lihoa 8 kg ja mielestäni se on todella paljon eli painoni kuuluisi olla 54 kg....
Olenko sopivan kokoinen?
2
69
Vastaukset
- Terkkari ei tiedä :(
Olet aivan sopivan painoinen, mutta älä nirsoile ruualla vaan syö terveellisesti.
Oma tyttäreni on 17-vuotias ja samoissa mitoissa kuin sinä (167 cm 44-48kg). Hänellä paino vaihtelee todellakin muutaman kilon sinne tänne.
Älä stressaa painollasi. Suuri osa nuorista on nykyään ylipainoisia. Nauti elämästäsi ja siitä, että olet hoikka ja voit syödä mitä haluat.
Ps. Itse olin sinun ikäisenä 170 cm pitkä ja painoin 45-47 kg. Usko pois, painoa tulee kyllä iän mukana, jos on tullakseen. :)- Alipainoinen(ko)
On mukava kuulla että asia on näin, olin itse ihan ällikällä lyöty kun terkkari sanoo että painon pitäisi nousta 8 kg ja se jos mikä on paljon. Kiitos sinulle.... ;) Olen valitettavasti aina ollut huono syömään, mutta toivotaan että iän myötä siihen tulee muutos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112722Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän171720Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671608Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?831031RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022