Okei, eli siis olen 14 vuotias nuori tyttö ja haluaisin kysyä teidän muiden mielipidettä painostani.... Olen pituudeltani 164.8 cm eli melkein 165 cm ja painan 46 kg kouluni terveydenhoitaja on valittanut äidilleni painostani, ja sanoi että jos painoindeksini putoaa 16 (tällä hetkellä se on 17.2) niin minut passitetaan lääkäriin. Olen mielestäni aina ollut huono syömää ja nirso. Terkkari sanoi että minun pitäsi lihoa 8 kg ja mielestäni se on todella paljon eli painoni kuuluisi olla 54 kg....
Olenko sopivan kokoinen?
2
68
Vastaukset
- Terkkari ei tiedä :(
Olet aivan sopivan painoinen, mutta älä nirsoile ruualla vaan syö terveellisesti.
Oma tyttäreni on 17-vuotias ja samoissa mitoissa kuin sinä (167 cm 44-48kg). Hänellä paino vaihtelee todellakin muutaman kilon sinne tänne.
Älä stressaa painollasi. Suuri osa nuorista on nykyään ylipainoisia. Nauti elämästäsi ja siitä, että olet hoikka ja voit syödä mitä haluat.
Ps. Itse olin sinun ikäisenä 170 cm pitkä ja painoin 45-47 kg. Usko pois, painoa tulee kyllä iän mukana, jos on tullakseen. :)- Alipainoinen(ko)
On mukava kuulla että asia on näin, olin itse ihan ällikällä lyöty kun terkkari sanoo että painon pitäisi nousta 8 kg ja se jos mikä on paljon. Kiitos sinulle.... ;) Olen valitettavasti aina ollut huono syömään, mutta toivotaan että iän myötä siihen tulee muutos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814