KissaLepakko

NauravaKaunotar

Näkisitkö minulle ihmissuhteisiin/rakkauteen?
Olen tapaillut uudestaan ihmistä menneisyydestäni, hänen aloitteestaan. Hyvin on toistaiseksi mennyt, ja tuntuu hyvälle. Mihin tämä tilanne etenee?

1

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin etenee kun vikiset et määrää hän saa niin vahvistua tunteessa et hän on turvassa niin kaikki menee pareminkin kuin hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      202
      4516
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      75
      4504
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      65
      2375
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      63
      2342
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      59
      2264
    6. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      54
      2073
    7. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1866
    8. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1517
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1328
    10. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1308
    Aihe