kattokaa+vastatkaa Oonko läski.

Läski ?

Oon 13 v tyttö, oon n. 163cm pitkä ja painan 48kg. Mulla on naisellinen vartalo ja kuukautiset on alkanu 2vuotta sitte... Eli oonko normaali vai ylipainonen? Mulla on aika paljon lihasta ja urheilen paljon. Muualla kropassa ei oo läskiä paitsi mahassa:p mielipiteitä ! kiitti etukäteen jos vastaatte kun/jos oon ylipainonen nii saa antaa myös niitä hyviä painonpudotus ohjeita...

12

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Olet alipainon rajalla. Et saa laihduttaa grammaakaan. Mene pois tältä palstalta.

• 162kg

Miten kukaan voi olla noin pöljä. Laske kuule painoindeksi ja näytä sitä esim. kouluterkalle. Sieltä saat vastauksen etkä täältä.

• Tuulikki____

Olet täydellinen. :)

Et todellakaan ole ylipainoinen, ja olet lähellä alipainoa. Syö terveellisesti ja hyvällä omatunnolla (urheilu vaatiikin paljon energiaa, jos ruokaa ei saa, lihakset alkavat rappeutua).

Itse olen 165 cm ja 55 kg, ja hoikka.

• vätivätiboomboom

Voi luoja! Menkää jo muualle huomionkerääjät! "oonko läski jos oon 165cm ja painan 45kg????" Joo hei tiiätte kyllä itekki ku katotte peiliin ja tsiigailette itteenne hetken! Toi on ihan jumalattoman rasittavaa meille OIKEESTI lihaville! Saat olla kuule onnelinen että oot noin laiha! Ite kuule tiiän koska oon 164cm ja 93kg... Että mee pois täältä palstalta ja tee jtn hyödyllistä.

• pullapitkon tekijä

Olet alipainoinen joten syö vaikka pullaa välillä

• Läski ?

jaa emmä valita kysyin mielipidettä

• 6:%;+1

\kerää huomiota

• asfdhfyikoiypoö

Oonko läski jos painan 8kg ja oon 170cm pitkä? Mielipiteitä pliis!

Sinä halusit että sinua kehutaan,ylistetään, kadehditaan hoikkuuttasi ja ihaillaan itsekuriasi. Eikö niin?

• läski ?
        asfdhfyikoiypoö kirjoitti:

Sinä halusit että sinua kehutaan,ylistetään, kadehditaan hoikkuuttasi ja ihaillaan itsekuriasi. Eikö niin?

........ edelleen en ja tietääkseni ei mielipiteen kysymine ole kiellettyä

• paksu
        asfdhfyikoiypoö kirjoitti:

miten kukaan voi olla noin katkera jos toinen on hyvässä kunnossa. tottakai itsellekin tullut mieleen monesti että "rakas jumala, jos et voi tehdä minusta laihaa, tee ystävistäni lihavia" mutta katkeruus ei auta, ainakaan painon pudotuksessa.. anna pikkulikan kysellä ja muiden vastailla, ei sinun itse tarvitse "alentua" muita kehumaan.

ja kaiketi kadehdittavaa on hyvät elämäntavat, terveys ja ulkonäkö??

• huomionkipeäihqu

-.- et ainakaan järjellä siunattu ole.. noh meneppäs pikkunen ulos leikkimään ja kerjäämään muualta hyväksyntää..

• Necrophost

"Aikuista vastaava painoindeksi on noin 20.0 kg/m2.

Lapsi on normaalipainoinen.

Tämän lapsen normaalipainon alue on 40.7 - 61.3 kg."

Näin kertoo meille seuraava laskuri: http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/pgr/200.036.html

Lisää tietoa löytyy täältä: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01073

Minusta on huvittavaa kuinka vihamielistä porukkaa täältä löytyy. Totta kai jokainen joka kysyy kysymyksen tahtoo huomiota, sillä on mahdotonta edes antaa vastausta antamatta huomiota!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe