...jäit roikkumaan menneisyyteen...vatvot niitä juttuja vieläkin...olisin toivonut että olisit päästänyt mut lähelle, et päästänyt...et halua minusta muuta kuin kuuntelijaa...mä olisin halunnut muuta...
sellaista se elämä on..pakko purkaa tänne pahaa mieltä. Tää tilanne on aika lohduton ja toivoton. En mä tajunnut että sä et halua mennä eteenpäin elämässä vaan jäät jonnekin matkan varrelle. Pettynyt olen.
Petyin sinuun...
6
207
Vastaukset
- nice puppy
Eikö olisikin kiva kun toinen aina vain unohtaisi kaiken paskan mitä on silmille syydetty ja iloisena vain rakastaisi ja roikkuisi?
- Minä ja hän
Väärin. Päästin lähelle. Sinne missä kukaan muu ei ollut käynyt. Sisimpääni, siksi kerroin sen minkä kerroin. Monin sanoin, yhä uudestaan. Et halunnut kuulla, minä päästin sinut pois läheltäni, koska sinä halusit mennä. Viimeiseen asti minä yritin tavoittaa. Kukaan ei vastannut. Siksi.
- .
...menneisyydessä vellominen tai ikävien asioiden muistaminen ei tee hyvää kenellekään..
Olisihan se hyvä että unohtaisi kaiken ja menisi eteenpäin, tottakai.
Iloisena tietysti, sellaista toivoisin.
olen minä pettynyt tähän kaikkeen.- Onni on
No mene sitten. Mikä pidättelee? Ilo on itsestä kiinni. Kone kiinni ja uutta putkeen sillähän se asia selviää. Mä en voi sanoa olevani iloinen, mutta jotenkin ihan tyytyväinen kun asiat selvisi. Ei kukaan pakota lukemaan näitä eikä miettimään menneitä. Itsestä se on kiinni.
- .
Toivoisin että hän menisi eteenpäin. Ei meillä ole hänen kanssa yhteistä menneisyyttä.
- Viim.ed.
No sitten teillä on helpompaa. Yhteinen menneisyys on aina hieman hidaste eteenpäin menossa. Ei aina, joskus se lykkää vauhtia kun ajattelee mistä kaikesta joutui toisen kanssa luopumaan. Toisaalta siinä taidettiin luopua puolin ja toisin. Kun symbioosi murtuu, se merkitsee monille pareille sitä että ajatellaan suhteen päättyvän ja tunteiden sen myötä. Kaikki eivät koskaan pääse sen vaiheen yli, jossa eletään yhdessä omaa elämää. Ainahan se ei onnistu kun odotukset ovat erilaiset. Siksi niistä odotuksistakin olisi hyvä keskustella jo alkuvaiheessa, jotta tietää onko toinen edes samaan suuntaan menossa. Itsellä kävi hassusti siinä suhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764