Petyin sinuun...

---

...jäit roikkumaan menneisyyteen...vatvot niitä juttuja vieläkin...olisin toivonut että olisit päästänyt mut lähelle, et päästänyt...et halua minusta muuta kuin kuuntelijaa...mä olisin halunnut muuta...

sellaista se elämä on..pakko purkaa tänne pahaa mieltä. Tää tilanne on aika lohduton ja toivoton. En mä tajunnut että sä et halua mennä eteenpäin elämässä vaan jäät jonnekin matkan varrelle. Pettynyt olen.

6

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nice puppy

Eikö olisikin kiva kun toinen aina vain unohtaisi kaiken paskan mitä on silmille syydetty ja iloisena vain rakastaisi ja roikkuisi?

• Minä ja hän

Väärin. Päästin lähelle. Sinne missä kukaan muu ei ollut käynyt. Sisimpääni, siksi kerroin sen minkä kerroin. Monin sanoin, yhä uudestaan. Et halunnut kuulla, minä päästin sinut pois läheltäni, koska sinä halusit mennä. Viimeiseen asti minä yritin tavoittaa. Kukaan ei vastannut. Siksi.

• .

...menneisyydessä vellominen tai ikävien asioiden muistaminen ei tee hyvää kenellekään..

Olisihan se hyvä että unohtaisi kaiken ja menisi eteenpäin, tottakai.
      Iloisena tietysti, sellaista toivoisin.

olen minä pettynyt tähän kaikkeen.

• Onni on

No mene sitten. Mikä pidättelee? Ilo on itsestä kiinni. Kone kiinni ja uutta putkeen sillähän se asia selviää. Mä en voi sanoa olevani iloinen, mutta jotenkin ihan tyytyväinen kun asiat selvisi. Ei kukaan pakota lukemaan näitä eikä miettimään menneitä. Itsestä se on kiinni.

• .

Toivoisin että hän menisi eteenpäin. Ei meillä ole hänen kanssa yhteistä menneisyyttä.

• Viim.ed.

No sitten teillä on helpompaa. Yhteinen menneisyys on aina hieman hidaste eteenpäin menossa. Ei aina, joskus se lykkää vauhtia kun ajattelee mistä kaikesta joutui toisen kanssa luopumaan. Toisaalta siinä taidettiin luopua puolin ja toisin. Kun symbioosi murtuu, se merkitsee monille pareille sitä että ajatellaan suhteen päättyvän ja tunteiden sen myötä. Kaikki eivät koskaan pääse sen vaiheen yli, jossa eletään yhdessä omaa elämää. Ainahan se ei onnistu kun odotukset ovat erilaiset. Siksi niistä odotuksistakin olisi hyvä keskustella jo alkuvaiheessa, jotta tietää onko toinen edes samaan suuntaan menossa. Itsellä kävi hassusti siinä suhteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      106
      1222
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      924
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      900
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      878
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      698
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      697
    7. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      74
      646
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      606
    9. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      59
      603
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      52
      546
    Aihe