tänään olin terkkarin 6-luokkalaisten terkkarin kerralla..no pituus oli 157cm ja painoo 69kg ,, paino johtuu siitä että kun porukat eros musta ei välitetty ja mä masennuin ja söin vain yhen kesän.....:SS no smemoset lappuset pitää näyttää vanhemmille, siinä lukeee että painoa kertynyt kovasti ja se 69kg,, sit siinä mukana on sellasia laihtumislappusia..no äiti on kauhee sellane et jos mä lihon 5 kilookin niin se suuttu.,. mutta nyt oon lihonu 20 kg! ...-.- sit mun pitää käyä koulussa terkkarilla vielä ens viikkollakin mun painon takii enkä kehtaa sanoo sitä kellekkkään...:S sit se terkkari sanpo et mun pitäis mennä koulukuraattorille koska aion muuttaa iskälle ja äiti ei anna...,vaikka tahon muutta mut en taho mennä minnekkään kuraattorille....mitä mä teen?:
pelottaa mitä äiti sanoo..
7
426
Vastaukset
- potari
Vitun läski.
- Tsemiä sulle!
Kyllähän äidilläsi on silmät päässä, joten hän on ihan varmasti nähnyt sinun pyöristyneen reippaanpuoleisesti. Ei siinä mitään terkkarinlappua tai kilomääriä tarvita. Sama koskee koulukavereitasi, näkeväthän he, että sinulle on kertynyt kerros vararavintoa. Ei siinä mitään ihmeellistä ole, jos käy terkkarilla - joko painon vuoksi tai milloin mistäkin syystä. Eikä sinun tarvitse siitä kenellekään kertoa - jos joku rupeaa utelemaan, sano vaikka, että pää särkee.
Ehkä haluaisit itsekin olla hoikempi? Katselehan niitä lappusia, josko siellä olisi jotain vinkkejä, mitkä sopisi sinulle. Kuudesluokkalainen ihan varmasti jo tietää aika hyvin, mitkä ruuat ovat terveellisiä ja mitä olisi hyvä syödä vain ihan silloin tällöin.
Minulla toimi hyvin sellainen omasta päästä keksitty systeemi, että en yhtään ajatellut, että jotkin syötävät olisivat kiellettyjä tai pitäisi syödä vähemmän. Sen sijaan tein niin, että yritin pitää huolta siitä, että tunnin parin välein haukkasin jotakin, mikä on erittäin terveellistä: hedelmää, porkkanaa, lantunpaloja (äiti laittoi jääkaappiin valmiiksi, kun laihdutti itsekin ;-)), ruisleipää... Roskaruuan ja karkkien syöpöttely jäi melko nopeasti, ei pahemmin tehnyt mielikään enää. Paino on viime syksystä laskenut aika paljon, vaikka olen kasvanut pituutta.
Mene ihmeessä juttelemaan kuraattorin kanssa, eihän siitä mitään haittaakaan ole.
Kertomastasi päättelin, että vanhempien ero oli sinulle aika rankka paikka (kenellepä ei olisi?!). Kuraattorin kanssa on hyvä jutella, hän on olemassa nimenomaan kuunnellakseen ja tukeakseen! Kuraattoreiksi rupeavat sellaiset ihmiset, jotka osaavat ja haluavat auttaa! Jos sinusta alkaa tuntua, että se on ajanhukkaa, sano, että et enää haluaisi tulla. Sillä siitä selviää.
Älä välitä noista idiooteista, jotka nimittelevät läskiksi. Heillä on itsellään isoja ongelmia, sellaisia, joista ei selviä painoa tarkkailemalla. Vika on päässä ja omassa itsetunnossa. - jejpejp
Miks sun pitäis sanoa äidilles tai yhtään kellekkää et käyt terkkarilla painos takia?
- Fjjfdkdkkd
Sano äidillesi että hänen pitäisi nyt tukea sinua, auttaa laihduttamaan ja huomioiman sinut paremmin. Ja jos itsetuntosi ei ole ihan pilvissä, niin sitten se on tärkeämpää. Mul ei oo hajukaa mitä kuraattori tekee o.O
- Näin on
Se on taas todettu! Läskistä on vain haittaa :D
- surullinen:<
no tässä sillon näytin ne lappuset ja äiti veti herneen nenään. . lähin suoraan iskälle ku se rupes huutamaan suoraa kurkkua.. ja tässä päätettiin iakän kanssa että muutan iskän luokse ja iskä ottaa yksinhuoltajuuden kun en pysty asumaan äidin kanssa. nykyään äiti haukkuu minua ja pilkkaa joka päivä. ja veljenikin haukkuu minua joka päivä laiskaksi ja läskiksi... vaikka teen nykyän KAIKKI kotityöt... juhannuksen jälkeen pääsen pois stäältä helvetistä:-..
- girl
kaikkea hyvää sulle :--) sinuna välttelisin äitiäs ja veljeäs.. mutta yritä liikkua mahdollisimman paljon ja syödä terveellisesti tän kesän aikana :) jos painon pudotus on vaikeaa niin pidä ainakin huolta siitä että paino ei nouse! muista pitää myös hauskaa ja toivottavasti viihdyt isälläs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565735Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752902Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella212137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401925Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191818
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v51548Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah69996