Ilmotella,ku tullaan,kun mulla ei ole puhelinta,että ilmestytään vaan paikalle.Toivottavasti ei haittaa.
En sit meinaa mitään
15
219
Vastaukset
- jotain tietää
No ei tänne kyllä ilman ilmottelua tarvii tulla,että voithan laitta viestin vaikka sähköpostilla,tai fb kautta.
- Kestän kyllä
Ihan varmasti haittaa. En halua nähdä sinua. En siellä enkä muualla. Mutta multahan ei kysytä. Eikä mun ajatuksilla ole väliä.
- yhtään keltään
Eipä taida olla niin,mutta sen kanssa pitää vaan elää.Ihmiset saa mennä mihin ne haluaa,ei siihen lupia kysellä.
- Ei väliä
yhtään keltään kirjoitti:
Eipä taida olla niin,mutta sen kanssa pitää vaan elää.Ihmiset saa mennä mihin ne haluaa,ei siihen lupia kysellä.
No, kaipa sinäkin kestät seuraukset. En näet meinaa varoa minäkään. Koska jos minun ajatuksillani ei ole väliä, ei ole silloin sinunkaan.
- kun tullaan?
onko teitä montakin, eipä ole ennenkään mitään kuulunut, miksi nyt?
- ihan omalla
vastuulla sitten
- Omalla vastuulla
Pahin on jo tapahtunut. Mäen pelkää. Kaiken paskan olet jo niskaan kaatanut sillä saralla viime kesänä.
- ilmeisesti voi
Omalla vastuulla kirjoitti:
Pahin on jo tapahtunut. Mäen pelkää. Kaiken paskan olet jo niskaan kaatanut sillä saralla viime kesänä.
Miksi toisten niskaan pitää ylipäätänsä kaataa pas-kaa,ei omaa pahaa oloa voi kostaa toisille
- Niinpä-
ilmeisesti voi kirjoitti:
Miksi toisten niskaan pitää ylipäätänsä kaataa pas-kaa,ei omaa pahaa oloa voi kostaa toisille
Sanopa muuta. Ei tietoakaan inhimillisyydestä. Kaipa se luulee jotakin voitavansa kun suutelee toista nenän edessä. Kirpaisihan se. Ja voi kirpaista nytkin, mutta mä kestän kun olen kestänyt ennenkin.
- Se voipi olla et
Ovi ei aukene.
- vapaa maa
En todellakaa haluis nähdä,mut tod,näk. joudun näkemää!
Se ei tajuu pysyy pois sielt kuitenkaa.Jumalauta mikä halpa tyrkky!- vapaa todellakin
:D
- Näinikään
vapaa todellakin kirjoitti:
:D
Ihan miten vaan, mutta minua et saa takaisin tekemällä niinkuin aina teet. Se on sitten mun kannalta paras kun näen sut toisen kanssa.,pääsempähän lopulta yli lopullisesti.
- tuskin puhut oikeall
Näinikään kirjoitti:
Ihan miten vaan, mutta minua et saa takaisin tekemällä niinkuin aina teet. Se on sitten mun kannalta paras kun näen sut toisen kanssa.,pääsempähän lopulta yli lopullisesti.
"takaisin", mitä sit lie tarkoittakaan..????
- Viim.ed.
tuskin puhut oikeall kirjoitti:
"takaisin", mitä sit lie tarkoittakaan..????
Tuskin. Takaisin tarkoittaa takaisin. Ja kaipa mä kaipaan jotain lopullista kivitystä. Nimittäin pääsin eksästä siten yli että se tuli kävelyttämään jotain Puumaa mun nenän alle. No lopputulos oli se että toinen meistä lähti ja se en ollut minä. Pääsin kerralla eroon koko miehestä. Ei siinä painanu sen 400 neliön omakotitalo eikä varustus. En ole katunut päivääkään. Nykyään moikkaillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770