En sit meinaa mitään

vai??

Ilmotella,ku tullaan,kun mulla ei ole puhelinta,että ilmestytään vaan paikalle.Toivottavasti ei haittaa.

15

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain tietää

No ei tänne kyllä ilman ilmottelua tarvii tulla,että voithan laitta viestin vaikka sähköpostilla,tai fb kautta.

• Kestän kyllä

Ihan varmasti haittaa. En halua nähdä sinua. En siellä enkä muualla. Mutta multahan ei kysytä. Eikä mun ajatuksilla ole väliä.

• yhtään keltään

Eipä taida olla niin,mutta sen kanssa pitää vaan elää.Ihmiset saa mennä mihin ne haluaa,ei siihen lupia kysellä.

• Ei väliä
        yhtään keltään kirjoitti:

Eipä taida olla niin,mutta sen kanssa pitää vaan elää.Ihmiset saa mennä mihin ne haluaa,ei siihen lupia kysellä.

No, kaipa sinäkin kestät seuraukset. En näet meinaa varoa minäkään. Koska jos minun ajatuksillani ei ole väliä, ei ole silloin sinunkaan.

• kun tullaan?

onko teitä montakin, eipä ole ennenkään mitään kuulunut, miksi nyt?

• ihan omalla

vastuulla sitten

• Omalla vastuulla

Pahin on jo tapahtunut. Mäen pelkää. Kaiken paskan olet jo niskaan kaatanut sillä saralla viime kesänä.

• ilmeisesti voi
        Omalla vastuulla kirjoitti:

Pahin on jo tapahtunut. Mäen pelkää. Kaiken paskan olet jo niskaan kaatanut sillä saralla viime kesänä.

Miksi toisten niskaan pitää ylipäätänsä kaataa pas-kaa,ei omaa pahaa oloa voi kostaa toisille

• Niinpä-
        ilmeisesti voi kirjoitti:

Miksi toisten niskaan pitää ylipäätänsä kaataa pas-kaa,ei omaa pahaa oloa voi kostaa toisille

Sanopa muuta. Ei tietoakaan inhimillisyydestä. Kaipa se luulee jotakin voitavansa kun suutelee toista nenän edessä. Kirpaisihan se. Ja voi kirpaista nytkin, mutta mä kestän kun olen kestänyt ennenkin.

• Se voipi olla et

Ovi ei aukene.

• vapaa maa

En todellakaa haluis nähdä,mut tod,näk. joudun näkemää!
      Se ei tajuu pysyy pois sielt kuitenkaa.Jumalauta mikä halpa tyrkky!

• vapaa todellakin

:D

• Näinikään
        vapaa todellakin kirjoitti:

:D

Ihan miten vaan, mutta minua et saa takaisin tekemällä niinkuin aina teet. Se on sitten mun kannalta paras kun näen sut toisen kanssa.,pääsempähän lopulta yli lopullisesti.

• tuskin puhut oikeall
        Näinikään kirjoitti:

Ihan miten vaan, mutta minua et saa takaisin tekemällä niinkuin aina teet. Se on sitten mun kannalta paras kun näen sut toisen kanssa.,pääsempähän lopulta yli lopullisesti.

"takaisin", mitä sit lie tarkoittakaan..????

• Viim.ed.
        tuskin puhut oikeall kirjoitti:

"takaisin", mitä sit lie tarkoittakaan..????

Tuskin. Takaisin tarkoittaa takaisin. Ja kaipa mä kaipaan jotain lopullista kivitystä. Nimittäin pääsin eksästä siten yli että se tuli kävelyttämään jotain Puumaa mun nenän alle. No lopputulos oli se että toinen meistä lähti ja se en ollut minä. Pääsin kerralla eroon koko miehestä. Ei siinä painanu sen 400 neliön omakotitalo eikä varustus. En ole katunut päivääkään. Nykyään moikkaillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe