Marttiinalorttiina

viiksi rules

On siinä itsekäs, itsekeskeinen, keskenkasvuinen, itserakas, minäminäminä, tyhjäntoimittaja, vanabii-artisti-stylisti-hyvinvointipalveluidentarjoaja 2 päivän kurssilainen-blogisti-julkkis-tanssija-kilpaurheilija-ratsastajamestari-yrittäjä-raudanluja bisnesvainen-euroopan ja jenkkilän valloittaja... hmm, mitähän vielä? Kun koulutki jäi vähän käymättä...ai mut kävihän se peruskoulun. muuta ei sit käynykkää.

Jokapaikan valottaja-kakki.

17

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ihana

On.

• viidakonHIIVIÖT

Niin tuleekin kohta tuo "viidakon hirviöiden" ohjelma telkkarista... seuraan tuota ottelua Pelicans - JYP...

• Älä unohda näitä

Jos pikkuhuoralla on vitsit noin vähissä, lainaa kuule tästä alta:

Oletteko muuten kuulleet, että Maralla on VIIKSET. Kuulitteko VIIKSET!

Voiko naisella kasvaa VIIKSET? Eiks oo hei aika ihhottavaa?

Viikset - VIIKSET - Viikset - VIIKSET -Viikset - VIIKSET - Viikset - VIIKSET - Viikset
      Ai että mä tykkään sanoa VIIKSET. Tulee hyvä olo kun sanon Viiksi-Mara.
      Viikset - VIIKSET - Viikset - VIIKSET -Viikset - VIIKSET - Viikset - VIIKSET - Viikset
      Viikset - VIIKSET - Viikset - VIISKET -Viikset - VIIKSET - Viikset - VIIKSET - Viikset

Maralla on VIIKSET! Viiksi-Mara!

Huh! Multa tuli jo!

• Olen ihana

Ja minä kun luulin maksaläiskiksi.

• vajakki

valottaja-kakki

• vai on sillä viikset

no huh, siis onks viiksi-maral siis viikset!!? no jopas on...

• Olen ihana

Maran tukiryhmässä käydään taas kuumana. Huomatkaa eritoten "Jos pikkuhuoralla on vitsit noin vähissä, lainaa kuule tästä alta:". Kyllä copy & paste ovat ihania kuten minäkin.

• vajakki

Hei kakki nipottajat. hakekaa vaikka sidukkaa ja menkää partsille röökaa jos se vähän helpottas hermojaaa...

viiksi-mara-valottaja-kakki

• Olenko ihana

Sossu toimittaa kuorman vasta huomenna, ei voi vielä.

• Hohhoijaa...

Luoja paratkoon mitä urpoja olette, aikuiset ihmiset, oletan? Tänään selaillut näitä patologisia Martiina-ketjuja, mm. nimimerkki "Olen ihana" on näköjään kokopäiväinen kirjoittaja, säälittäviä olette!

• suosikki<3

Sähän selaat näitä joka päivä ja käyt joka päivä sanomassa noita samoja juttuja.

• vajakki

No relaa vähän. ei tää nii vakavaa. antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..! huvittakoon kukin itseään kuinka tahtoo. martinakin tekee niin, saattaa vaikka haukkua muita tai käydä päälle... tms pientä kivaa huvitusta...

ota sidukkaa ja mee partsille röökaa. ainii, paitsi jos kuulut niihin jotka joutuu odotella sitä sossun huomista kuormaa...

• Olen ihana

Marallahan on tuo vihanhallinta kunnossa. Hän käy vain syvällisiä ja rakentavia keskusteluja laajan ja kuuluisan ystäväpiirinsä kuin myös tuntemattomien kateellisten kanssa

• Olen ihana

The Wicked Witch is back. Toisessa porukassa esiintyi kumman kireitä hymyjä. Miksiköhän? Viidakon tädeille sattuu ja tapahtuu.

• Onkohan Marttiina

pumpattu täyteen pameja, että pysyy rauhallisena?

• kajakki-kakki

ai että tuo viiksi-martti on sitten kertakaikkiaan niiiin kadehdittava! Ilman muita tähtösiä se olis voittanut kaikki kilpailut potenssiin miljoonatriljoonatsiljoona!!!

Olisimpa minäkin kuin viiksi-mara!

• Miss Kajakki

On se. Hanurini (aito kouvolalainen) ruvella olen häntä kadehtinut. Joka aamu tarkistan peilistä olisiko tärpännyt maksaläiskien suhteen. Oi miksi, oi miksi ei nenänaluseni läiskiinny. Reisissä on onneksi selluliittiä ja ahterissa läskiä, joten niiltä osin kaikki hyvin. Mutta ei minusta vielä Maraksi Maran paikalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe