On siinä itsekäs, itsekeskeinen, keskenkasvuinen, itserakas, minäminäminä, tyhjäntoimittaja, vanabii-artisti-stylisti-hyvinvointipalveluidentarjoaja 2 päivän kurssilainen-blogisti-julkkis-tanssija-kilpaurheilija-ratsastajamestari-yrittäjä-raudanluja bisnesvainen-euroopan ja jenkkilän valloittaja... hmm, mitähän vielä? Kun koulutki jäi vähän käymättä...ai mut kävihän se peruskoulun. muuta ei sit käynykkää.
Jokapaikan valottaja-kakki.
Marttiinalorttiina
17
233
Vastaukset
- Olen ihana
On.
- viidakonHIIVIÖT
Niin tuleekin kohta tuo "viidakon hirviöiden" ohjelma telkkarista... seuraan tuota ottelua Pelicans - JYP...
- Älä unohda näitä
Jos pikkuhuoralla on vitsit noin vähissä, lainaa kuule tästä alta:
Oletteko muuten kuulleet, että Maralla on VIIKSET. Kuulitteko VIIKSET!
Voiko naisella kasvaa VIIKSET? Eiks oo hei aika ihhottavaa?
Viikset - VIIKSET - Viikset - VIIKSET -Viikset - VIIKSET - Viikset - VIIKSET - Viikset
Ai että mä tykkään sanoa VIIKSET. Tulee hyvä olo kun sanon Viiksi-Mara.
Viikset - VIIKSET - Viikset - VIIKSET -Viikset - VIIKSET - Viikset - VIIKSET - Viikset
Viikset - VIIKSET - Viikset - VIISKET -Viikset - VIIKSET - Viikset - VIIKSET - Viikset
Maralla on VIIKSET! Viiksi-Mara!
Huh! Multa tuli jo! - Olen ihana
Ja minä kun luulin maksaläiskiksi.
- vajakki
valottaja-kakki
- vai on sillä viikset
no huh, siis onks viiksi-maral siis viikset!!? no jopas on...
- Olen ihana
Maran tukiryhmässä käydään taas kuumana. Huomatkaa eritoten "Jos pikkuhuoralla on vitsit noin vähissä, lainaa kuule tästä alta:". Kyllä copy & paste ovat ihania kuten minäkin.
- vajakki
Hei kakki nipottajat. hakekaa vaikka sidukkaa ja menkää partsille röökaa jos se vähän helpottas hermojaaa...
viiksi-mara-valottaja-kakki - Olenko ihana
Sossu toimittaa kuorman vasta huomenna, ei voi vielä.
- Hohhoijaa...
Luoja paratkoon mitä urpoja olette, aikuiset ihmiset, oletan? Tänään selaillut näitä patologisia Martiina-ketjuja, mm. nimimerkki "Olen ihana" on näköjään kokopäiväinen kirjoittaja, säälittäviä olette!
- suosikki<3
Sähän selaat näitä joka päivä ja käyt joka päivä sanomassa noita samoja juttuja.
- vajakki
No relaa vähän. ei tää nii vakavaa. antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..! huvittakoon kukin itseään kuinka tahtoo. martinakin tekee niin, saattaa vaikka haukkua muita tai käydä päälle... tms pientä kivaa huvitusta...
ota sidukkaa ja mee partsille röökaa. ainii, paitsi jos kuulut niihin jotka joutuu odotella sitä sossun huomista kuormaa...- Olen ihana
Marallahan on tuo vihanhallinta kunnossa. Hän käy vain syvällisiä ja rakentavia keskusteluja laajan ja kuuluisan ystäväpiirinsä kuin myös tuntemattomien kateellisten kanssa
- Olen ihana
The Wicked Witch is back. Toisessa porukassa esiintyi kumman kireitä hymyjä. Miksiköhän? Viidakon tädeille sattuu ja tapahtuu.
- Onkohan Marttiina
pumpattu täyteen pameja, että pysyy rauhallisena?
- kajakki-kakki
ai että tuo viiksi-martti on sitten kertakaikkiaan niiiin kadehdittava! Ilman muita tähtösiä se olis voittanut kaikki kilpailut potenssiin miljoonatriljoonatsiljoona!!!
Olisimpa minäkin kuin viiksi-mara! - Miss Kajakki
On se. Hanurini (aito kouvolalainen) ruvella olen häntä kadehtinut. Joka aamu tarkistan peilistä olisiko tärpännyt maksaläiskien suhteen. Oi miksi, oi miksi ei nenänaluseni läiskiinny. Reisissä on onneksi selluliittiä ja ahterissa läskiä, joten niiltä osin kaikki hyvin. Mutta ei minusta vielä Maraksi Maran paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733