Roikottaminen on jotenkin halveksittavaa ja inhoan myös sitä että annan roikottaa itseäni.
Eihän kukaan roikkuisi tai antaisi roikottaa ellei olisi jotain herkkää ja voimakasta toista kohtaan.
Tätä se roikottaja sitten käyttää hyväkseen?
annan kohdella kusipäisesti ja toinen vielä tietää sen - eihän hän muuten käyttäytyisi kuin mulkero.
taiturina osaa selitellä asiat jälkikäteen edukseen, ja itse syyllistää itseensä että tuliko taas ylireagoitua. Lopputulos on sitten se että minä anelen anteeksipyyntöä ihmiseltä joka on kohdellut mua huonosti.
Kamala noidan kehä enkä tiedä miten katkaista tämä
" perässä roikottajista"
ti-ti-tyy--
2
170
Vastaukset
- Ole/elä
Sitä on vain repäistävä itsensä irti, sattuu mutta pitkään jatkuessa siitä on aina vain vaikeampaa päästä.
Onko sulla liikaa vuosia tuhlattavaksi? Kun voisit alkaa elää ELÄMÄÄ.
Kaikella lämmöllä: samaa vuosia kokenut.- ti-ti-tyy--
Tiedostan että noin pitäisi tehdä, riuhtoa itsensä irti -ainoa oikea ratkaisu mutta silti niin vaikea toteuttaa.
Ei tässä voi kai kuin katsoa peiliin...sieltä se pääsyyllinen löytyy joka antaa tän tapahtua.
Kai sitä valehteleekin itselleen että tilanteen saisi jotenkin korjattua tai se korjaantuisi kun ei halua myöntää tosiasioita itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735