Onko koira purrut?

UteliaanaTaas

Uteliaisuuttani kyselisin, että onko teitä koskaan koira purrut? Oma tai jonkun toisen. Miksi puri, ja mitä sitten tapahtui?

12

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purtu

Koira puri mua. Mä purin takasin!

• On purtu joo

Ensimmäisen kerran tenavana. Sain mummin koiralta näpeille. Koska menin kiellosta huolimatta härkkimään. Mitäkö opein? Ettei sorkkia lykätä joka paikkaan.

Sen jälkeen on joskus tullut näpeille lähinnä tuota omaa (evp-ongelma)koiraa erottaessa hankaluuksista muiden kanssa. Sekä omalta että vierailta on tullut näpeille ja lahkeille. Mitä näistä oppinut? No sen että oman veren vuodattaminen käy halvemmaksi kuin koiran.

• Kaksi kertaa on purrut vieras koira. Ekan kerran Yorkin päälle yrittänyt irtonainen lapinkoira, jota en päästänyt Mintun kimppuun, vaan se lenteli pois tilanteesta.

Toisen kerran suojelin vierasta irtonaista saksanpaimenkoiraa joutumasta Iitan ja
      ystäväni amstaffin hampaisiin, palkitsi mut puremalla ranteeseen. :)

• reps*

saksalainen rotu? Ekan kerran Yorkin päälle yrittänyt irtonainen lapinkoira, jota en päästänyt Mintun kimppuun, vaan se lenteli pois tilanteesta.

• Maritta F.

Olin 14 ja jaoin mainoksia ja ilmaislehteä niin erään talon postilaatikolla
      siitä pihalta juossut koira puri minua jalkaan ja kun kaaduin repi takkia olkapäästä,
      rottweiler oli rodulta ja sen isäntä varmaan hakkasi sen hengiltä ainakin äänestä päätellen. Pitkä kammo tuli kaikkia koiria kohtaan, nyttemmin kun on jo itsellä
      16v elänyt koira ja tämä nykyinen 8 vuotias, niin mietin että hyvä kun otin ja pääsin
      heti koira pelostani, koska ennen tuota puremis tapausta myös pidin koirista ja olen aina pitänyt. Joitakin rotuja pelkään sille en voi mitään, rottweilereitä, dobermanneja, bokserita, seeffereitä. Se jonkinlainen kammo jäi lapsuudestani
      vaikka olen koiraihminen henkeen ja veren.

• enerittele

Laskin, että neljä kertaa on purrut. Kerran oma ja kolmesti vieras.

• Pitbull Love

Minua puri karjalankarhukoira, mutta toisaalta ymmärrän koiraa miksi puri mutta silti...

Kaadoin hirven ja menin laskemaan veriä kun koira päättikin e Että tänne ei tulla ja sain käsivarteen komean jonon tikkejä. Ei siis ollu oma koirani.

mitä sitten tapahtui? Minä irroitin koiran itsestäni ja lähdin kauemmaksi odottelemaan josko se omistaja tulisi koiran hakemaan.

• sellastsattuu

Oma koira joskus kakarana puri sormeen, kun en antanut sen sen rauhassa syödä luuta. Vahinkopuraisuja sen jälkeen monia =)

• Hauvahattivatti

Törmäsin kerran irtokoiraan jonka sitten nappasin kiinni ja onnistuin jäljittämään omistajan. Kävin sitten kuskaamassa hauvan kotiinsa, meni n.puoli tuntia ja sama hauva jolkotteli taas yksin pitkin mantuja. Yritin ottaa uusiksi, ja napata koiran mutta se oli eri mieltä ja haukkasi kädestä. Ei sitä enää kiinni saanut, kun koira oppi kerrasta mitkä oli mun aikeet. tulin siihen tulokseen että omistaja oli päästänyt tahallaan karkuun uudestaan kun ei jaksanut koiraa katella. Ei se nääs hirveän iloiselta vaikuttanut kun karkulaisen palautin.. Koira oli kuulemma omistajan vanhempien jotka kuoli, ja hauva halus takas niiden luo..

toinen haukkaisu tapahtui melko samoissa merkeissä. Irtokoira jota yritin saada kiinni näykkäsi kädestä.

Paaljon vahinkopuraisuja.

• Kuitenkinniinlutuine

Naapurin doberman-koira hyökkäsi äkki arvaamatta, naapuri kerkisi nopeasti hätiin. sairaala reissuhan siitä rytäkästä tuli, laitettiin vaan 40 tikkiä käsivarteen. Paksu nahkatakki suojasi PAHEMMILTA vammoilta.

• huh huh

hu huh laitettiin 40 tikkiä, yksikin tikki likaaaa...hyvä henkesi säilyi

• gryhtututut

Ajat sitten berhardilainen kuusi tikkiä..sain luvan moikata koiraa kun kysyin lupaa lapsena mutta se vahti ruokaansa ja näykkäsi. :)
      Sitten hätä tuli koirasta että miten sen käy nyt kun erehtyi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe