Pystyykö kannabista polttamaan..

fuuuuuuu

..Sillai et ottais tupakasta jotenki purut ulos ja sit tunkis budin sinne :DD kuulostaa tyhmältä mut oon tottunu bongia käyttämään. Kun nyt on sellanen tilanne että ei oo mitää bongia tai piippua tms käytössä, ja jointteja en ole itse koskaan käärinyt. Joten osaisko joku yhtää sanoa voisko tuo onnistua, ja jos ei niin oisko jotai muuta hyvää tapaa polttaa jos ei oikeen mitään välineitä mahdollista ostaa. Tietty vois jointtia yrittää kääriä raamatun sivuista tai jostain?

10

4021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomenna-on-4/20

Onnistuu, mutta tupakan filtteri pitää ottaa pois ja laittaa tilalle tipsi jotta savukkeesta voi pitää kiinni hyvin. (esimerkiksi rööki askin kannen palasta rullattu "filtteri" tai mistä tahansa pahvista). Lisäksi kannattaa laittaa sekaisin röökiä sekä budia, koska tuskin aiot kukkaa polttaa kerralla niin paljon että ne täyttäisivät koko sätkän:) Lisäksi suosittelen polttamaan mahdollisimman kevyttä tupakkaa, vaikkapa sinistä, koska kun filtteriä ei ole, savu tuntuu kurkussa hyvin paljon.

Toisaalta mikset vain väsäisi tyhjästä limupullosta bongia?

• annaperkwlw

Kannattaa painaa kynällä ne silput sinne tupakkaam jotta tulee tiivis

• Äiskä;

Kysyit, että "oisko jotai muuta hyvää tapaa polttaa" ?

Oot sie kans yks aivopieru, täytyyhän sinun tietää,mikä on yksi ja ainoa ja oikea tapa kannabiksen polttamisessa, se on sama minkä poliisitkin tekevät, eli polttavat nuotiossa.

• Gan ja eno

Ainoa oikea tapa hävittää kannabikset ja hassikset on tuoda ne mulle hävitettäviksi.

Gyllä lähtee...

• Laulava nyrkki
        Gan ja eno kirjoitti:

Ainoa oikea tapa hävittää kannabikset ja hassikset on tuoda ne mulle hävitettäviksi.

Gyllä lähtee...

Kannabis ja muut pascat on syytä roudata Riihimäen ongelmajätelaitokselle.

• sshaze

Toimiihan se filtterinkin läpi, mutta heikommin. Miellyttävää tosin kun saa pehmeämmät savut. Aktiivifilsut on tosi hyviä.

• gan ja eno

Itse olin sitä mieltä ettei filtterin kanssa hyödytä poltella. Kaveri oli tehnyt joopelit sätkäkoneella näihin filsulla varustettuihin hylsyihin ja ne toimi oikeasti ihan yhtä hyvin
        kuin ns. pahvirulla mallit. Silti käärin itse vieläkin pahvirullilla, vissiin pinttynyt tapa?

• repsi

Taitaapi olla niin että se tupakka ja häkä koppaa siinä vaan kovempaa kun on pahvitipsi. Siksi tuntuu että paukutkin toimis paljon kovempaa.

• Anonyymi

Joo pystyy. Opin venäjällä joskusztyhjennät tupakan. Kononaan,normaali tupakan...teet paukut mahd hienoks. Ja imet ne sinne sisään pieninä kertoina ja käännä nii et tippuvat sisään ja ime uudestaan..lopputulos on tupakan näköinen jonesi. :) voit vielä painella tai heilutella röökiä jos tiiviimmäks haluat.

• Anonyymi

Ja lopuks. Joudut ottamaa hampailla kiinni vaan filtteristä. Niin et se lähtee näppärästi poisnilman et ite tupakka kärsii mitenkää ja laita suunnilleen saman mittanen tippi tilalle ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      139
      5174
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3426
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      114
      2700
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2388
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1807
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1739
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1556
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      20
      1386
    Aihe