Säveltäisitkö ja sanoittaisit minulle laulun ja vielä esittäisit sen ja kertoisit, että se on omistettu sydänystävällesi :-)
Sinulta
10
337
Vastaukset
- #########
Säveltää en osaa mutta monet sanoitukset on jo valmiina. Että revi siitä:)
- ------
Olen jo säveltänyt ja sanoittanut laulun hänelle.
Olen kertonutkin siitä hänelle. Mutta eipä se tuntunut häntä kiinostavan ollenkaan.
Ei kaikki osaa arvostaa sellasiakaan asioita huomasin, tai sen koommin muitakaan hyviä asioita joita muut arvostavat.
Vaikka mielestäni laulun tekeminen jollekin on erittäin harvinainen sekä suuri kohteliaisuus. Ei läheskään kaikille ole laulua tehty tiedän.
No ehkäpä muita ihmisiä kiinostaa se laulu sitten mikäli päätän julkaista sen.
Mutta sen näkee sitten :) - onnistuukyllä
Pitääkin ryhtyä toimeen. Vosin hänelle sellaisen tehdäkin. Mielelläänkin.
Onnistuu kyllä.- MInulle
Kiitos, mutta miksi sanot hänelle ? Minullehan sitä pyysin. Tuleeko se uudelle levyllesi ? Odotan mielenkiinnolla.
- -------
MInulle kirjoitti:
Kiitos, mutta miksi sanot hänelle ? Minullehan sitä pyysin. Tuleeko se uudelle levyllesi ? Odotan mielenkiinnolla.
Älä nyt hulluja puhu, enhän mä sulle aio laulua tehdä kun mulla ei ole hajuakaan kuka sä edes olet enkä tunne sua =)
Mutta hänelle olen jo sellaisen säveltänyt. Hänelle jota rakastan.
Ja kyllä tässä levyä koko aika väännettään kasaan, hissukseen hyvä tulee.
Kaikki hyvä vaatii aina aikaa. Patience my friend.
- taisin kerran
sellasen unissani tuhertaa, tai ainakin siinä paperilla oli biisi, ku heräsin....joo ja sanat vois ihan hyvin olla sulle..sävellä ite.
- 1+1
Olet oikea poro siis väsyny horo
Sua ku lykkii sä imet mun tykkii
Kaikille annat sun nimi on Anna
...................................................- s....
tuleeko sille nimeksi kadonnut vyötärö ja siiderivyö?
- Johnny Guitar ; )
Mielenkiintoista, että kysyt. Itseasiassa aloitin "Studiotyöskentelyni" tällä viikolla. Minulla on jo sävelletty kaunis, melankolinen melodia sinua ajatellen, hih! Ajattelin laittaa sen youtubeen..ja olisihan se mukava antaa kyseinen rakkauslaulu sinulle henkilökohtaisesti jos se olisi vain mahdollista. Ikäväkin tässä jo sydäntä kaihertaa..: )
- Häneltä
OK:-) toteutan toiveesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328