Onkelmia kavereitten kaa!!! Help!!!

Helpmemyfriends!!!

Oon 11v tyttö, ja kavereita on vaan mun kaks bestistä Milli (nimi muutettu) ja Julia (nimi muutettu) ja vanha paras kaveri, joka muutti Tampereelle vähä aikaa sitte, on edelleen mun kaveri. No kolmos luokalla vaihdoin tähän kouluun, jossa nämä Milli ja Julia olivat kans.Olimme koko luokka vasta siihen kouluun menty, ja meistä tuli Millin ja Julian kanssa bestiksiä. Kuitenkin meidän ystävyyden välissä on ollu aina se että Milli ja Julia on kaksistaan besui, ja oon kolmas pyörä. Kamut sitte aina keksi riitoja, ja valehteli vanhemmilleen, et olin alottanu ne. Esimrkkej:
1. No otetaan ny vaikka toi kolmosluokan klassinen Milli sanoo et oon puhunu siit pahaa sen seläntakana vaik en oo!!!!
2. Julia on hyvin surullisen näköinen, ja kysyn hänelsä mikä on. Hän menee muualle sanomatta mitään. Seuraan, ja kysyn, mikä on, ja hän lähtee pois ja ei sano mitään. Lopulta hän luokassa valitta kaikille että seuraan häntä jokapuolelle.
Ja kolmas. Olimme perustaneet bändin heidän kanssaan ja se ei oikei toiminut, sillä bändissä ei ollut hauskaa. Vain pelleiltiin. Milli lauloi aina tahalleen väärin ja nauroi sitten, ja Julia piirteli mona-millejä!!! Lähdin bändistä ja jätin koulun bändikämppään juuri ennen niitten bändiharkkoja lapun että en haluaisi aiheuttaa riitaa mutta lähden bändistä. Siitähän ylläriylläri tuli riita!!!
RIITTIKÖ???No siinäpä oli riitoja!!! Mitäs nyt tehään? Itsari?
Help ennenkuin teen sen itsarin!!! Muutenkin kaikki syytää mua turhaan ja valehtelee vanhemmilleen että olen kaikesta syyllinen!!! Ja sitten niitten vanhemmat sanoo et ner ei saa olla mun kaa!!! Tänäänkin mä pyysin Milliä meille ja se sano: Ei sun kaa!!!

4

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noIHQ-D44

OmG.. Nää on JUST näitä,tyypillisiä 11-vuotiaitten "Pissiksien" riitoja.. Oikeesti hankkikaa elämä !!!! Jätä ne sun "bestikset" ja hanki uusia kavereita. Voin sanoo että on oikeesti rasittavaa ku siin vieres on joku kolmas sähläämäs..
      "Pitäskö tehä itsari?"
      Haloo sä oot viel keskenkasvune kakara! ! ! Sä et varmaa et ees tiiä mitä se tarkottaa.. Jos joku Milli ei haluu tulla teille nii sehä ois syy itsarii..!!?????
      Nohh,mikäs siinä.. Tää on näitte 11-wee pissisten ajatus maailma.. : Jos hiukset on huonosti,se on maailmanloppu,eiköhä viillellä ranteet auki ?? :
      Hoitoon sut kyl pitäs laittaa !! Mars,sinne vaa.. Toivon kuule että jostai löytyis sulle hoitipaikka...

• Saman kokenut

Olen itsekkin ollut aikoinaan koulu kiusattu ja se on ollut juuri tuollaista. . . Suosittelen että haistattelet niille likoille pitkät paskat ja etsit parempia ystäviä, he eivät ole sinun ystävyytesi arvoisia joten etsi sellaisia jotka kohtelevat sinua oikein. Jos haluat puhua asiasta kannattaa mennä koulukuraattorille tai terkkarille, puhuminen helpottaa asiaa. Ja eihän sitä ole pakko olla Bestiksiä, voihan sitä olla likkojen kanssa koko lössillä niin kuin pojat, ei kannata hakeutua sellaiseen kahden tai kolmen hengen porukkaan, koska sinut on helppo pullauttaa pois porukasta. Lisäksi jos olet liian kiltti niin sinun on opittava sanomaan suoraa oma mielipiteesi, valitettavasti tässä maailmassa ei pärjää jos on hissukka, sen olen oppinut kantapään kautta. Tsemiä uusien ystävien etsintään!!

• Helpmyfriends1

Kiitti, Saman kokenut, ja no ihqu daa, en oo pissis, vaa koulukiusattu, ja sun kannattais mennä sinne hoitoon!!! Haista paska.

• aPUA PLIIS

Oon "pissis" 14v ja mul on kolme hyvää kamuu mut yks suuttuu koko ajan.Sit se ei puhu millää tänäänkin se kun kaatu kuraan nii sit se syytti mua ja ylläripylläri OMG RITTA TULEE JOKAASIASTA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38