Mä putoan uniin kauneimpiin hetkiin villtäviin... Mä putoan. Näin sun silmistäsi menetyksen silloin. Sä ymmärsit että se oli totta ja ohi. Jostain syystä et ikinä uskonut että olisin voinut sinusta välittää. Ja kuitenkin. Opetit jotain, luulen että tarvitsen niitä oppeja nyt enemmän kuin silloin. Herkkyydestä, epäilyksestä. Olenhan kohdannut ihmisen, joka kohteli minua niin kuin minä sinua. Tiedä, nyt ymmärrän. On joskus vaikea uskoa sanoja, kun ei ole tekoja. En takaisin saa mennyttä, mutta oppejasi kannan. Kuiskaan kuin silloin kerran: nautin sinusta.
Timolle
15
375
Vastaukset
- T
Juuri näin!
- Huoltohommia
Nähdään työn merkeissä.
- ....................
....................
- en
En koskaan tunnustanut.
- kokokokooooooo
Koolta?
- ap.
Niin. Ymmärrän sen täysin.
- k
Olisin voinut itsekkin tuollaisen kirjoittaa..hienosti sanottu!
- ap.
Mikä syy oli kaivaa tämä viesti esiin. Ihan kiinnostuksesta kysyn.
- .
osu ja uppos kait
- l
kummallista
- ...
Timolleppa hyvinkin
- ap.
Niin. Joskus ymmärtää vasta jälkikäteen toisen ihmisen vaikutuksen omaan elämään. Onhan tuosta jo yli kolme vuotta aikaa....
- ap.
Kohde tietää, mistä tämä biisi kertoo. Jos et tiedä, et ole kohde. Siis antaa vanhan ketjun painua unholaan. Hän ei unohdu koskaan, koska hän opetti minulle eniten elämästä sinä lyhyenä aikana, jonka kuljimme yhdessä, kaksi liian samanlaista. Jotka ymmärsivät toisiaan.
http://m.youtube.com/#/watch?v=8REuKevNDxk&desktop_uri=/watch?v=8REuKevNDxk&gl=FI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834