Vuonna 2010 Princetonin yliopistossa tehtiin tutkimus, jonka mukaan tienaamalla 75 000 dollaria, eli noin 57 000 euroa vuodessa, ihminen on onnellinen.
Onko yksikään Ubuntu-käyttäjä onnellinen, kysympä vaan? Vaikuttaa heidän käyttäytymisensä hyvin negatiiviseltä.
Onko täällä onnellisia ihmisiä?
18
127
Vastaukset
- Pentti Hönönen
Nooh mitä sää tienaa turpo??
- Win man
Itse en ole mukana työelämässä, joten en kuulu tilastoon
eli jos on työelämässä, niin ei voi olla onnellinen, jos ei tienaa tuota summaa...
olen onnellin ja vapaa työn orjuudesta - enkä persaukinen. Elämä on elämistä varten, eikä raatamista tyhjän perässä.
olen erittäin onnellinen. tuskin tienaamisella on kovinkaan paljon tekemistä sen kanssa. jonkun verran kuitenkin, koska raha tekee monesta asiasta aikapaljon helpompaa.
tienaan vähän alle 100 000€ vuodessa ja lisäksi tulee lisenssimaksuja aika reilusti. en maksa veroja suomeen penniäkään, koska "elätetään kaikki ulkomaalaiset" politiikka ei sovi minun kukkarolleni. maksakoot ne, jotka haluaa elättää loiseläjät.
käytän monia eri käyttöjärjestelmiä ja sillä ei ole mitään tekemistä onnellisuuden kanssa, koska kaikki yleisimmät käyttöjärjestelmät ovat loppujenlopuksi surkeita. jokaisesta löytyy vikoja ja ärsyttäviä/enemmän ärsyttäviä bugeja ja muuta sontaa. varsin keskeneräistä kuraa siis. ei nämä kuraohjelmat ainakaan onnelliseksi tee, kyllä se on jokin muu ja tiedän kyllä mikä minun kohdallani.- ai niin ja
oletkos muistanut ajaa pääkäyttäjällä sita macin-riepua ?
- jos noin älykäs
olet voisi kuvitella että jotakin osaisit niille olettamillesi bugeille sitten tehdäkkin, ei kuulosta uskottavalta !
ai niin ja kirjoitti:
oletkos muistanut ajaa pääkäyttäjällä sita macin-riepua ?
en, osxään tulee tehdä normaalikäyttäjä tili pääkäyttäjän lisäksi. sama koskee upuntua.
jos noin älykäs kirjoitti:
olet voisi kuvitella että jotakin osaisit niille olettamillesi bugeille sitten tehdäkkin, ei kuulosta uskottavalta !
onko se muka minun hommani korjata toisten virheitä?
- helppoa niitä
puusilima____ kirjoitti:
onko se muka minun hommani korjata toisten virheitä?
on korjata jos nimittäin vaan osaa ..
helppoa niitä kirjoitti:
on korjata jos nimittäin vaan osaa ..
niin, helppoa ja helppoa mutta en tee mitään jos ei siitä makseta. ei ole siis minun hommani korjata toisten virheitä, varsinkaan upuntujen jotka oletuksena suhailee pääkäyttäjällä.
puusilima____ kirjoitti:
en, osxään tulee tehdä normaalikäyttäjä tili pääkäyttäjän lisäksi. sama koskee upuntua.
Ja koskee myös Windowsia.
- /=\
Raha ei tee onnelliseksi vaan illuminaatio.
- minähänsentiedän
Yksikään linux-hihhuli, joka pyörii näillä palstoilla ei siis voi olla onnellinen, koskapa se vaatii työssäkäyntiä!
Ja sitähän nämä peräkammarin virittelijät eivät tee - vastausten määrästä ja ajankohdasta päätellen!- ...
Sosiaalitoimisto ei tuollaisia rahamääriä myönnä!
voi voi, enpä taitaisi saada mitään rahoja mistään virastosta, kun en ole asunut vuosiin enää suomessa :)
- eikös siellä teillä
puusilima____ kirjoitti:
voi voi, enpä taitaisi saada mitään rahoja mistään virastosta, kun en ole asunut vuosiin enää suomessa :)
" ulkomailla " sitten ole olenkaan tällaisia netti-sivustoja tarjolla kun enimmäkseen kuitenkin täälä plätäät macin-reuhkallasi ?
eikös siellä teillä kirjoitti:
" ulkomailla " sitten ole olenkaan tällaisia netti-sivustoja tarjolla kun enimmäkseen kuitenkin täälä plätäät macin-reuhkallasi ?
asutko sinä tynnyrissä? webissä ei ole mitään maiden rajoja. pitäisihän upuntun se ymmärtää ettei ole rajoja, kun siinä upuntussakin suhistellaan oletuksena pääkäyttäjällä jolla voi tehdä mitä huvittaa.
- psykiatri
Siinäpä meillä todellinen filosofi.
Työ ei tee kenestäkään onnellista ja windows-ylläpitäjästä kaikkein vähiten.
- Sossu maksaa
Niin, koska yhdysvalloissa vasta tuossa palkkaluokassa alkaa olla varaa vakuutuksiin ja lasten koulutukseen.
Suomessa sossuelättikin saa lapsensa kouluun ja terveyspalvelut. Sosiaaliturva onkin tehnyt suomalaisista laiskoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862