et varmaan mitään, jos et muakaan kerta halunnut...
mut olis ollut kiva jos meille olis tullut suhde, oltais voitu jutella tästä ja muista asioista...
Mitäköhän mieltä olisit mun uudesta ammatista?
42
246
Vastaukset
- Secret
Mikset kysy mitä mieltä hän on?
- Secret
Pelkuri!
- tabujen popsija??
ite oot samanlainen p.askahousu, oon lukenut sun typerät juttusi, joten suu soukemmalle
- Secret
tabujen popsija?? kirjoitti:
ite oot samanlainen p.askahousu, oon lukenut sun typerät juttusi, joten suu soukemmalle
Itse asiassa, en ole. Minusta on totuuteen ja myös keskustelemaan asioista tai selvittämään asioita. Lisäksi uskallan olla minä, tosin helppoa se ei todellakaan ole ;)
Sinun ei tarvitse lukea juttujani, voit hypätä ne yli. Ja minä en voi sille mitään että olet todellinen pelkuri!
- utelias ,...,.
mikä ammatti on kyseessä?
- en sano mikä
mutta vastuullinen tehtävä esimiesasemassa. Voisi luulla, että suhtautuisi vähän eri tavalla nyt kuin silloin.
- kukako...
en sano mikä kirjoitti:
mutta vastuullinen tehtävä esimiesasemassa. Voisi luulla, että suhtautuisi vähän eri tavalla nyt kuin silloin.
Ei se mitä teet niinkään, vaan se mitä olet.. Vaikka Hän olisi miljonääri, ei se muuta mielipidettäni hänestä. Hyvin mielelläni juttelen vaikka mistä..
Mutta jos yhteisiä intressejä ja keskustelunaiheita on niin aina parempi.. - Ei vuodetkaan
kukako... kirjoitti:
Ei se mitä teet niinkään, vaan se mitä olet.. Vaikka Hän olisi miljonääri, ei se muuta mielipidettäni hänestä. Hyvin mielelläni juttelen vaikka mistä..
Mutta jos yhteisiä intressejä ja keskustelunaiheita on niin aina parempi..Niin minäkin ajattelen. Ihminen ratkaisee.
- ed
kukako... kirjoitti:
Mutta jos yhteisiä intressejä ja keskustelunaiheita on niin aina parempi..Suhdetta minäkin olisin halunut, mutta siihen kuuluu myös keskustelu...
- en mitään
mieltä, eikä kiinnosta enää
- Secret
Ei toisesta ole kertomaan! Antaa olla, mitäpä tuosta. Keskyn oikeanlaisiin suhteisiin . . .
Hmmm . . . Tänään voisi laitaa koneen tästä kiinni ja mennä rakastelemaan . . .
Elävämpää ja todellisempaa . . .- Secret
Mitäs siinä miinustelet, On totta, että vaan kierrät ja kaarrat, etkä pysty kun provosoimaan. Et keskustelemaan tai kertomaan todellisia asioita. Siispä on suunnattava sellaistgen ihanuuksien luo jotka pystyvät. Todellisuus voi olla
kaunistakin.
Kuten rakastelukin ;)
- ootko varma
etten halunnut... juttelu aina kivaa :)
- Secret
Mutta tiedätkö, toisista ei ole edes juttelemaan!!! Eli paras ottaa sellainen ihanuus, joka pystyy suhteeseen ja kaikkeen todelliseen . . .
- no mikset ottaisi
yhteyttä? Nainenkin voi tehdä aloitteen?
- meni nimim
no mikset ottaisi kirjoitti:
ootko varma
- tarkista ekana
Secret kirjoitti:
Mutta tiedätkö, toisista ei ole edes juttelemaan!!! Eli paras ottaa sellainen ihanuus, joka pystyy suhteeseen ja kaikkeen todelliseen . . .
onk sun vibras täydet patterit
- Secret
no mikset ottaisi kirjoitti:
Minä ainakin olen aloitteeni ja osuuteni tehnyt, enkä enää milloinkaan sitä kanssasi tee . . .
- Secret
tarkista ekana kirjoitti:
onk sun vibras täydet patterit
En omista sellaista, vaikka voisin hyvin tykätäkin sellaisesta. Teen sen omin sormin, sekin on riittänyt :)
Mutta nyt kyllä tänään maistuisi rakastelu . . . - Secret
Secret kirjoitti:
En omista sellaista, vaikka voisin hyvin tykätäkin sellaisesta. Teen sen omin sormin, sekin on riittänyt :)
Mutta nyt kyllä tänään maistuisi rakastelu . . .Ja uskon vielä että se rakastelu tänään toteutuukin ;)
- saatanan huora, kuol
Ai prostituoidun ammatista ? sopii sulle, "väri", anna kun arvaan boyfriendis on nimeltään mohammad ?
- ap.
en sattuneesta syystä ole prostituoitu. Naiselle meni aloitus.
- mitäääh
ap. kirjoitti:
en sattuneesta syystä ole prostituoitu. Naiselle meni aloitus.
Häh, naiselle..Onk susta Minna tullut lepsukka??
- get a life !
mitäääh kirjoitti:
Häh, naiselle..Onk susta Minna tullut lepsukka??
Hä hää.. Ihan kuule syntymästä saakka lepsus ja niin, eikä mikään prosty vaan ihan eri alan ammattilainen, toisin kuin eräät... Mutta jos haluat selvittää oikein ammatin, niin sitten sun täytyy kyllä stalkata aika paljon lisää, again;) Eihän sulla muuta tekemistä ole, vai mitä;)
- sanoisin
Et onneksi olkoon! Mä tiesin aina et sul on kykyjä.
- Tosimies71
Samaa mieltä Secretin kanssa. Kerro mikä sinusta tulee, niin joku voi ottaa kantaa sinun haluttavuuteesi.
- ap.
Sorry, olen hetero.
- Secret
Haluttavuus ja ammatti ovat kaksi aivan eri asiaa, eivätkä liity mitenkään toisiinsa. Tosin pinnallisilla ihmisillä voi liittyäkin. . .
- Tosimies71
Taas olet täysin oikeassa Secret! Kiitos kun korjasit asiavirheeni. Toki itse haluaisin koulutetun hyväpalkkaisen naisen, niin molemmat ovat sitten omavaraisia ja ainakaan rahasta ei tulisi riitaa. Olenko silloin aivan sivuraiteella sinun mielestäsi?
Onnea sinun rakasteluille. Minä jo tempaisin tuossa ja nyt ei silleen tarvetta seksille. - Secret
Tosimies71 kirjoitti:
Taas olet täysin oikeassa Secret! Kiitos kun korjasit asiavirheeni. Toki itse haluaisin koulutetun hyväpalkkaisen naisen, niin molemmat ovat sitten omavaraisia ja ainakaan rahasta ei tulisi riitaa. Olenko silloin aivan sivuraiteella sinun mielestäsi?
Onnea sinun rakasteluille. Minä jo tempaisin tuossa ja nyt ei silleen tarvetta seksille.Ei kai ole väärin toivoa varakasta puolisoa, mutta itse en sitä toivoisi vaan toivoisin vain lujaa ja syvää Rakkautta. Sitäpaitsi ihminen ei itse valitse keneen rakastuu, sydämellään näkee ja tuntee paremmin. Minusta tuollaiset toiveet kumppanin koulutuksesta yms. on turhia, vain se tunne ja toisen ihmisen luotettavuus ovat tärkeitä.
En tarvitse onnea rakastelussa vaan läheisyyttä. Mitä odotat, etten ikinä rakastele vaikka itse teit kaiken sen mitä teit? Siihen en enää ala. Minä rakastelen silloin kun siltä tuntuu, enkä tee sitä kenen kanssa tahansa. . . Vaikka eilen koskettelinkin itse ja se tuntui ihanalle, kaipaan myös oikeaa rakastelua. - muistutus----
Secret kirjoitti:
Ei kai ole väärin toivoa varakasta puolisoa, mutta itse en sitä toivoisi vaan toivoisin vain lujaa ja syvää Rakkautta. Sitäpaitsi ihminen ei itse valitse keneen rakastuu, sydämellään näkee ja tuntee paremmin. Minusta tuollaiset toiveet kumppanin koulutuksesta yms. on turhia, vain se tunne ja toisen ihmisen luotettavuus ovat tärkeitä.
En tarvitse onnea rakastelussa vaan läheisyyttä. Mitä odotat, etten ikinä rakastele vaikka itse teit kaiken sen mitä teit? Siihen en enää ala. Minä rakastelen silloin kun siltä tuntuu, enkä tee sitä kenen kanssa tahansa. . . Vaikka eilen koskettelinkin itse ja se tuntui ihanalle, kaipaan myös oikeaa rakastelua.sunhan piti laittaa kone kiinni ja mennä sormelle...vai eikö enää kuivuneeseen, vanhaan pehkoosi sormet uppoo??
- Secret
muistutus---- kirjoitti:
sunhan piti laittaa kone kiinni ja mennä sormelle...vai eikö enää kuivuneeseen, vanhaan pehkoosi sormet uppoo??
Ei pitänyt mennä koskettamaan itseäni, vaan rakastelemaan. Liiasta kuivuudesta minua ei voi syyttää, olen liian eroottinen siihen :D
- sekoilija sekretti
Secret kirjoitti:
Ei pitänyt mennä koskettamaan itseäni, vaan rakastelemaan. Liiasta kuivuudesta minua ei voi syyttää, olen liian eroottinen siihen :D
rakastelemaan? haamun kanssako ? kirjoituksiesi mukaan sulla ole ollut elävää äijää pitkiin aikoihin...pilleripöhnässä taidat olla, aika useinkin. sunhan on niitä helppo saada
- Tosimies71
Mitä Secret tarkoitat lauseellasi " Mitä odotat, etten ikinä rakastele vaikka itse teit kaiken sen mitä teit?" ? Meni yli hilseen. Ota nyt huomioon, että me emme tunne entuudestaan. Sinulla on sähköpostiosoitteeni, joten senkin voit toki tehdä.
- mitä tuosta
kuhan lässyttää tapansa mukaan..ja napsii pillereitä
- Secret
En tarvitse sähkäpostiosoitettasi ja opettele olemaan kuka olet. Hyvää Yötä!
- Täällä joku
Mikäs sun entinen ammattisi oli? Pidätkö nykyisestä ammatistasi? Kuinka alaisesi kunnioittaa sinua nyt?
- Voisit kysyä
Tai voisihan sitä jutella ilman suhettakin kaikesta maan ja taivaan välillä. Tai siis jos olisi saanut sanoja tulemaan suusta ulos ...
- Meillä ainakin
löytyis jutun juurta..
- n
Jos olen ihastunut johonkin mieheen, niin ei ammatilla ole mitään merkitystä.
Joissakin ammateissa on salassapitovelvollisuus, ei voi välttämättä kovinkaan paljoa työstään puhella.
- Tosimies71
Niin on! Siksi varmaan "Ajiskaan" ei hirveästi huutele täällä. Sinänsä kyllä hän voisi jutella mistä muusta tahansa täysin vapaasti. Ei niistä potilaista tarvitse täällä huudella,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857