Mitenhän on mahdollista, ettei kaupassa, kuten Prisma on, pystytä pitämään hedelmä ja vihannes osastoa kunnossa?!?
Tuntuu olevan aivan sama mihin aikaan kauppaan menee niin laatu on suoraan sanottuna perseestä!
Kurkkuja ja tomaatteja saa noukkia lattian tasosta parista pahvilaatikosta ja niistäkin, mitä laatikoihin on jäänyt on valtaosa niin huonolaatuista, ettei kelpaa syötäväksi. Laatuongelmat, sekä tuotteiden vähyys ei koske pelkästään tomaatteja ja kurkkuja, mutta itse huomaan sen useimmin, koska näitä tulee ostettua "päivittäin".
Asiasta on kuulemani mukaan useampikin henkilö, mukaanlukien minä itse, valittanut asiakaspalveluun, sekä osastolla työskenteleville henkilöille, mutta tuntuu kuin sanat menisivät kuuroille korville. Onkohan näin?
Prisman HEVI
11
507
Vastaukset
- 10% mansikkasoppa
Minulle maistuu vain Ollin suolaiset kurkut.10
- 19+13
Samaa mieltä. Paras mitä kyseisestä putiikista oon löytäny oli yks erikoismajoneesipurkki, parasta ennen päiväys oli menny reilu vuosi takaperin.
- näin sittarissa
no sittehän prisma alkaa saada kiinni sittarin tyyliä... siellähän niitä vanhoja on joka hyllyssä....ja vielä lisäksi kaksihinta järjestelmä, hyllyssä on eri hinta kuin kassalla.
- cash machine.
Ehkäpä. Mutta Prismassa on aina tarpeeksi kassoja,toisin kuin cittarissa... Ruuhka-aikana cityssä saattaa olla jopa 3 kassaa auki. Todella syvältä.
- sittari ei oo hyvä
näin on , ei ooo jonoja... vaikka olisi aattopäivä , parkkialue on täynnä, mutta sittarissa on tilaa kun ei asiakkaita, tosin on se nyt vähän enemmän saanu kun on alko samassa....
- 10 m Jonot
Kassapalvelussa Prisma voittaa 10-4.
- Afrikan viisain mies
Nyt menee yli ja pahasti. Ostakaa vain ananaksia. Olen esikypsyttänyt ne omassa supparyppyreiässäni. Joskus jää hieman puhjenneista pukamista verisiä suonipussukoita, mutta niistä saa karppaajat proteiinit, niin ei tartte kaikkia voipaketteja ja kananmunia hamstrata.
ÄLY HOI! Ootte ihan idiootteja jos tänne asti luitte. Vielä vapaampia olette älystä, jos vastaatte.- Muamar Gaddaf
Minä ostan aina kaiken valintatalosta ja litlistä. Jo on halpaa ja saa samalla mölistä ja heitellä viisauksia muitten afrikkalaisten kanssa.
- Kuhistunut narttu
Muamar Gaddaf kirjoitti:
Minä ostan aina kaiken valintatalosta ja litlistä. Jo on halpaa ja saa samalla mölistä ja heitellä viisauksia muitten afrikkalaisten kanssa.
Mä käyn litlissä kun siellä tapaa helposti mustia.
- huhhahhei
Kuhistunut narttu kirjoitti:
Missä kaupassa Karhulan mannet käy varkaissa?
- ei tykkää liiteriä
Kuhistunut narttu kirjoitti:
liiteristä en osta mitään muuta kuin sitä saksalaista aito vanilja/kerma jäätelöä, en tiedä onko enää, muutama vuosi on mennyt etten oo käyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964