siinä vasta ilmestys..ja ne silmät
J.R.H.K
43
2369
Vastaukset
- -
JK. Siinä vasta ilmestys. Ja ne kommentit.
- ...
kukahan JRHK kyseessä, jos sama keneksi luulen niin täysin samaa samaa mieltä aloittajan kanssa.. harmi kun se ei ole vapaa :(
- kesätulee
mistäpäin? ja kumpaa sukupuolta jos saa kysyä.. Ja on sitten kumpaa tahansa niin kukaan ei omista ketään, kaikki on vapaita, että kiinni vaa.. :D
- ....
samoil kursseil..! Ei silmät kaikkea kerro mut mikäs niitä estelis katselemasta. :)
- hyvin kävi
ja osoittautui oikeaksi. Joskus on mullakin tuuria :P
- x)
Kursseil..?! Niistä tiedä, mutta muualla saa vapaasti katsella ihan eri kuvioissa.. Jopa on ehdotukset jollakin! Itse en kiinni kävis :D sen saa tehdä toiset, kuka miten toimii ja minkäkinlaisesta ihmisestä pitää..
- Jhgfdsaz
J.S ja ne silmät
- !
älä kuole vielä!
- ykskaks
ei olis hassumpaa kuolla niide surullisten sinisten silmien edes.. ***** ei ollenka paha, jopa toivottavaa. Sitä päivää odotelles ;)
- Jhgfdsaryty
! kirjoitti:
älä kuole vielä!
Kuolin jo ;) tuli nii ikävä niitä ruskeita silmiä :(( ;)
- niin totta..
Jhgfdsaryty kirjoitti:
"kuollu" jo monet kerrat :) ja aina tyypin edes sekoilee, iha nolottaa :( mut se hämmentävä katse ja ne suklaasilmät saa aivot ja sydämen sekasin
- Jhgfdsartyui
niin totta.. kirjoitti:
"kuollu" jo monet kerrat :) ja aina tyypin edes sekoilee, iha nolottaa :( mut se hämmentävä katse ja ne suklaasilmät saa aivot ja sydämen sekasin
sunkaa oon kyll samaa mieltä noi et menee sekasi ja tällee :)) tummat silmät ruskea tukka....
- xD
Jhgfdsaryty kirjoitti:
mutta kun ne silmät on siniset! Ei ruskeat.. :)
- Jhgfdsaewrtyuiop
xD kirjoitti:
mutta kun ne silmät on siniset! Ei ruskeat.. :)
mulla on siniset silmät XDDDDDDDDDD mut sillä oli RUSKEET !
- =(
Jhgfdsaewrtyuiop kirjoitti:
Eiköhän ole ruskeat edelleenki, tai sit kerro millai värin sais vaihdettua..?! ;) Haluu tietää, kaikki siniset piilarit jo kokeiltu.. :/ mut siitä huolimatta väärinpäin nuo silmien värit tais nyt mennä, ainaki eri ihmisest kyse.. :(
- tie_dän_
Jhgfdsaewrtyuiop kirjoitti:
jep. kamppuksel..
- aiettä
just joo ei ne niin hienot oo kuitenka! Nätimmät on ne jotka mä tiedän..
- aktuumi_
Oulusta? nimet kävisi, ja katseltu on.. ;)
- kesä <3
Tiedoksi vain, meinasin katella näitä silmiä lähiaikoina erittäin paljon!! Kesästä otettava kaikki ilo irti ;) kunha komistus muistais että ei pidä blehoja silmil, et ne näkisin..
- Haloo myös
ei voi olla oulusta! Eihän? Kuka sotkee asioita, ihan toisaalle menis.. :D
- 7-5
Pirkanmaalle? ;) AivammMIELETÖN
- fdhe5jts46a
7-5 kirjoitti:
Pirkanmaalle? ;) AivammMIELETÖN
oon oulusta ja mulla on siniset silmät ;)
- 90110
fdhe5jts46a kirjoitti:
oon oulusta ja mulla on siniset silmät ;)
jossain muotoa pitää paikkaansa ;)
- tsididididi
90110 kirjoitti:
jossain muotoa pitää paikkaansa ;)
Miten jossain muotoa ;) ?
- 90110
tsididididi kirjoitti:
Miten jossain muotoa ;) ?
siniset silmät :)
- w4y35u
90110 kirjoitti:
siniset silmät :)
mistäpäi ne siniset silmät sitte on :p?
- täälläkö?
w4y35u kirjoitti:
en ole satavarma! :) varmaa on että täälläpäi niitä ei ole. =)
- 90110
w4y35u kirjoitti:
en voi olla varma, mutta hope so, joskus vielä senttien päässä kasvoistani ;)
- mitestämmönen
mennyt ohi?Jos ois samat silmät?niin jos ois..niin..
- pikku vinkki
idioottia että edes tänne kirjoittaa, mutta kirjotanpa nyt kuitenkin... Veikkaisin ettei tuolla nimimerkillä tuhansittain ihmisiä löydy, ja vaikka löytyisi niin menkää h*lv*tti sanomaan se ihastumisenne sille suoraan jos se ei ole tajunnut teille mitään sanoa. Mitä siinä menettää? Voin kertoa, siinä menetätte paljon jos ette kerro. Minä tiedän, jätin tilaisuuden käyttämättä joskus luultavasti saman nimimerkin omaavalle henkilön kohdalla ja annoin asioiden vaikuttaa. Ei voi olettaa että toinen tekee aloitteen, kun molemmilla on siihen samat edellytykset. Nyt vaan rohkeesti uskallusta peliin. Tää sama neuvo sopis kyllä moneen muuhunkin viestiin täällä..
- 54w6j57k
pikku vinkki kirjoitti:
idioottia että edes tänne kirjoittaa, mutta kirjotanpa nyt kuitenkin... Veikkaisin ettei tuolla nimimerkillä tuhansittain ihmisiä löydy, ja vaikka löytyisi niin menkää h*lv*tti sanomaan se ihastumisenne sille suoraan jos se ei ole tajunnut teille mitään sanoa. Mitä siinä menettää? Voin kertoa, siinä menetätte paljon jos ette kerro. Minä tiedän, jätin tilaisuuden käyttämättä joskus luultavasti saman nimimerkin omaavalle henkilön kohdalla ja annoin asioiden vaikuttaa. Ei voi olettaa että toinen tekee aloitteen, kun molemmilla on siihen samat edellytykset. Nyt vaan rohkeesti uskallusta peliin. Tää sama neuvo sopis kyllä moneen muuhunkin viestiin täällä..
Ei siitä ole mitään hyötyä että hokee kuinka pitäisi päin naamaa mennä kertomaan tunteistaan.
Täytyy olla hieman yksinkertainen jos kuvittelee että tänne kirjoittavalla ei ole käynyt sellainen mielessä.
Kyse on rohkeuden puutteesta, ei vinkkien puutteesta. - pikku vinkki
54w6j57k kirjoitti:
Ei siitä ole mitään hyötyä että hokee kuinka pitäisi päin naamaa mennä kertomaan tunteistaan.
Täytyy olla hieman yksinkertainen jos kuvittelee että tänne kirjoittavalla ei ole käynyt sellainen mielessä.
Kyse on rohkeuden puutteesta, ei vinkkien puutteesta.just niin, rohkeutta peliin, on sitten kuka yksinkertainen tai mitä tahansa. Sitä ajoin takaa, että rohkaistuisivat. Mieluummin jokainen kai näkisi itsensä sen ihastuksensa seurassa kuin jonkun toisen, ja niin vaikealta kuin se tuntuukin lähestyä toista jos ujo on niin se riski kannattaa ottaa. Jos onnistaa niin hyvä ja jos ei niin se sattuu mutta asia ei jää enää vaivaamaankaan kun siitä voi sitten jatkaa eteenpäin ja toivottavasti kohti uusia ihastumisia.. Ei ollut tarkoitus ketään loukata, ainoastaan rohkaista.
- O_o
pikku vinkki kirjoitti:
oliks m->n? J***ille?
- O_o
O_o kirjoitti:
oliks m->n? J***ille?
ed. lisäyksenä, jos osu ni älä tuu mulle sanomaa et ois pitäny aloitetta tehdä. Mikä suakin esti? Jätit myös tilaisuutes käyttämättä mikäli oikein ymmärrän. Et joo aika yksinkertaista ja mulle voi tulla kyllä juttelee ihan irl, tiedät varmaan missä? Multa ei aloitetta tule, miehen se tehtävä.
- pikku vinkki
O_o kirjoitti:
ed. lisäyksenä, jos osu ni älä tuu mulle sanomaa et ois pitäny aloitetta tehdä. Mikä suakin esti? Jätit myös tilaisuutes käyttämättä mikäli oikein ymmärrän. Et joo aika yksinkertaista ja mulle voi tulla kyllä juttelee ihan irl, tiedät varmaan missä? Multa ei aloitetta tule, miehen se tehtävä.
unohda, se minun oma tilaisuus meni jo niinkuin sanoin. Miehenä oisin voinut aloitteen tehdä mutta en tehny, mutta olisi voinut se toinenkin tehdä, ja liikaa asiaa miettiessä toimin niinkuin toimin ja jätin asian sikseen. Se siitä.
- omedvetna
pikku vinkki kirjoitti:
unohda, se minun oma tilaisuus meni jo niinkuin sanoin. Miehenä oisin voinut aloitteen tehdä mutta en tehny, mutta olisi voinut se toinenkin tehdä, ja liikaa asiaa miettiessä toimin niinkuin toimin ja jätin asian sikseen. Se siitä.
åh vad som hänt?! :o
- omedvetna
Var är han? Jag är nyfiken och upprörd, snälla berätta!! ;)
- ei kan na ta ky sy a
arvailen. :} Kiirettä pitää kun usein pelkästään jumissa minussa, unissa, milloin ja missä tahansa ajatuksissa juoksemassa. Jos jossain välissä muka muualle ehtii niin on aina takasinpäin palannut. Tämän halusit tietää ;)
- mitä .i....!
huhhuh, kun ruvetaa kielil puhuu niin sit puhutaa :D
Я вам не скажу никогда, секрет?! Я влюбилась, влюбляются, и собирался, не удивляйтесь сомнения! ;)- kiitos ja anteeksi
kenelle tahansa mutta myös samat nimikirjaimet sopii syötäviin silmiin
- omedvetna
kiitos ja anteeksi kirjoitti:
kenelle tahansa mutta myös samat nimikirjaimet sopii syötäviin silmiin
kan du säga vem han är, en man eller en kvinna? är det så svårt
- kiitos ja anteeksi
omedvetna kirjoitti:
kan du säga vem han är, en man eller en kvinna? är det så svårt
voin sanoa (en man) jota en tunne mutta haluaisin tuntea ja joka on hyvin samanoloinen, ulkoisesti hillitty, itsevarma, mutta lähemmin ajatellen rento, hauska ja ilkikurinenkin, vaikka en ymmärrä mitä väliä näilläkään asioilla on tämmöisellä yleisellä keskustelupalstalla. :D Vähän outoa, jos keskustelupalstalla jossa anonyymisti voi kuka tahansa kenelle tahansa kirjoittaa (asioista joita ei muutoin ehkä pysty milloinkaan sanoa) omista ihastumisista, tunteista, ikävästä tai mistä vain noista lukemattomista vaihtoehdoista tuolla sivupalkissa, niin ainut asia jota sinä kyselet ja joka kiinnostaa on henkilön sukupuoli, lukuunottaen vielä sen että samat nimikirjaimet omaavia on varmasti lukuisia, että mitä tällä erityisesti haet? Sattumalta itse halusin aiemmin viestin kirjoittaa tuonne ylemmäs sen enempää ajattelematta että tänne vielä toisen kerran lisää kirjoittaisin tai että joku vastausta haluaisi, mutta vastasin nyt kuitenkin.
- x) ap.
Voi voi voi! Ette kukaa tiedä yhtää mitää mistää! x(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713