hienoa!kohtaonlomaajapitkäviikonloppu!! :))))))
kylläsinunpitäisitietääettähaluansinutja-ajattelensinua
ethänpistäpahaksesijosnukahtaisinsyliisiseeimerkitsisisitäettä
olisittylsäjakyllästyttävävaansylissäsi olisi hyvä olla niinhyvä :)
muttanäillämennäänthatssoosaad,soooo sad :(((
(yritänkeksiäjoskusjotain)
kauniitauniakuvittelesinutvierelleninukkumaan
Vielä.....toivottavasti
Tämäselvä?
14
281
Vastaukset
- tulesyliinivielä
Senpäivänkunnäksisettänukahdatsyliinijoskus.
Tokiodotansitäkunbkuutanousevaakulta.
Sittenhipaistaanja sipaistaantoisiammehellästijookosrakasoletniinihana.
Hyvääyötä.- ap
Ihanaa! Hienoa! Voin vain arvailla sitä tunnetta... nukkumaan menen ajatellen häntä :)
- Samoissahaaveissa
Samaatoivonminäkintodella.
- :o
On nämä niin lutusia pareja, aina löytyy se oikea vastaanottaja?
- söpööjapositiivista
tämäolisöpöketju ehdottomastiillanparas saihymyilemään.
- tulesohvalleluokseni
Niinonsöpöketjujavarmastialoittajakanssakoskaeitylsimyksetsaatälläistäaikaan.
Ihanaasanoillaleikittelyämuttaainakinitseikävöinkovin.
Kultarakasihanaomaaarrerakkaushänon.
Tuhatsuukkosuullesirakasihanuuskulta.
- vkloppuja sinulle
Oih, ikävä syliäsi, vaikka en vielä koskaan sinne olekaan päässyt, toivottavasti joku kaunis päivä vielä saan istahtaa syliisi silittelemään hiuksia ja suutelemaan huuliasi sekä katsomaan ihania silmiäsi.. Siihen asti kuvittelen, että sylissäni oleva lutuinen ruskea nalle olet sinä kultaseni;)
Kunpa tulisi viikonloppu, sellainen viikonloppu ihan vain meille kahdelle, voisimme olla sylikkäin, vastakkain, lähekkäin ihan vain kahdestaan ja kätesi kädessäni ja saisin katsella niitä sinun suloisen surumielisiä silmiäsi syvälle..
Oih, voisimmeko vietää ihan yhteistä viikonloppua vielä..(??)- sellaistatoivonmyös
Haluaisin kanssasi viettää edes yhden illan, vain sinä ja minä.
Kännykät ja tietokoneet kiinni, ulkomaailman tavoittamattomissa.
Nautiskeltaisiin toisitamme, hellästi pidettäisi käsistä kiinni ja nukuttaisi toistemme vieressä,
saman peiton alla.
Hyvää yötä rakas.... :) - vkloppuja sinulle
sellaistatoivonmyös kirjoitti:
Haluaisin kanssasi viettää edes yhden illan, vain sinä ja minä.
Kännykät ja tietokoneet kiinni, ulkomaailman tavoittamattomissa.
Nautiskeltaisiin toisitamme, hellästi pidettäisi käsistä kiinni ja nukuttaisi toistemme vieressä,
saman peiton alla.
Hyvää yötä rakas.... :)Oih, kuulostaa upealta;) Taidan mennä nyt vain yksin peiton alle kuvitellen, että sinäkin olisit siinä miettien hiuksiasi, ihanaa syliäsi, helliä käsiäsi, huuliasi, vartalosi lämpöä vasten sydämeni lyöntejäni..Toivottavasti oikeasti oikeassa elämässä voisimme olla kahdekkain ja sylikkäin siellä peiton alla ja mielummin monen monta yötä;) Ihan vain kahdestaan, sinä ja minä
- Kuka?
Kuka on tuo putkeenkirjoittaja? haluan tietääääää?
- eolenminä
Toinen putkeenkirjoittaja olen minä :)
- Mitääh..
huh. kirjoitti:
http://static.iltalehti.fi/uutiset/narsistivaaka2004MZ_503_uu.jpg
Et kai kurkkinut salaa
- coldplay1111
En minä mitään tiedä ennenkuin kerrot minulle ton saman litanian kasvotusten vetämättä henkeä :)
http://www.youtube.com/watch?v=Kg5cqVfbWZA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764