anteeksi typeryyteni

vähän sekasin

En missään nimessä halunnut sulle mitään huonoa. Se, että ihan hiukkasen ihastuin sinuun, on minun heikkouttani. Mulla on vaimo ja lapsia, vaikkei tämä mitään unelmieni elämää ole koskaan ollut, niin ei tästä noin vaan hypätä uuteen suhteeseen.

Vuosia sitten olisin halunnut sun kaltaisen ihmisen elämääni :(

No, anteeksi vielä kerran kun olin sotkemassa ja hyvää jatkoa sinulle.

14

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenkin vaan

      Tämä juttu kyllä vähän, jotenkin haiskahtaa provolta, onko kukaan samaa mieltä?

      • On se provo

        Selvä tapaus.


      • kissanpoika

        Ei. Kunhan saat itsekin lisää kokemuksia elämän varrelta, tulet huomaamaan, että tämäkin tarina muitten joukossa voi olla totta.


      • ilmi-
        On se provo kirjoitti:

        Selvä tapaus.

        selvästi


      • Jotenkin vaan
        kissanpoika kirjoitti:

        Ei. Kunhan saat itsekin lisää kokemuksia elämän varrelta, tulet huomaamaan, että tämäkin tarina muitten joukossa voi olla totta.

        Siksipä kysyinkin, kun sitä kokemusta riittää, vaikka jaettavaksi muillekin. Jotenkin vaan tuo juttu...tietysti ap voisi hieman jatkaa..


      • vähän sekasin
        kissanpoika kirjoitti:

        Ei. Kunhan saat itsekin lisää kokemuksia elämän varrelta, tulet huomaamaan, että tämäkin tarina muitten joukossa voi olla totta.

        Minkäikäsiä te vastailijat oikein olette? Ja minkälaista porukkaa siellä ylläpidossa on?

        Itse olen päälle kolmekymppinen mies ja kun joskus harvoin koetan avautua tällä tavalla´, niin heti on säkillinen s0ntaa niskassa?

        Jotenkin typerää. Onko parempia keskustelupalstoja jossain?


      • h....L....
        vähän sekasin kirjoitti:

        Minkäikäsiä te vastailijat oikein olette? Ja minkälaista porukkaa siellä ylläpidossa on?

        Itse olen päälle kolmekymppinen mies ja kun joskus harvoin koetan avautua tällä tavalla´, niin heti on säkillinen s0ntaa niskassa?

        Jotenkin typerää. Onko parempia keskustelupalstoja jossain?

        niin, sun tarkka ikä on 33, tiedän kyllä


      • vähän sekasin
        h....L.... kirjoitti:

        niin, sun tarkka ikä on 33, tiedän kyllä

        Jääköön arvoitukseksi. Nimimerkistäni voi päätellä missä on menty, mutta tästä noustaan! Aion prkl nousta tästä suosta ja järkeillä asiat selvällä päällä. Olen jo matkalla parempaan...


      • löydä aarre
        vähän sekasin kirjoitti:

        Jääköön arvoitukseksi. Nimimerkistäni voi päätellä missä on menty, mutta tästä noustaan! Aion prkl nousta tästä suosta ja järkeillä asiat selvällä päällä. Olen jo matkalla parempaan...

        onnea matkalle :))


      • bcn
        vähän sekasin kirjoitti:

        Jääköön arvoitukseksi. Nimimerkistäni voi päätellä missä on menty, mutta tästä noustaan! Aion prkl nousta tästä suosta ja järkeillä asiat selvällä päällä. Olen jo matkalla parempaan...

        Olis reilua myös sitä toista osapuolta kohtaan, kehen ihastuit, kertoa missä menet, ettei jää turhaan sua kaipailemaan. Kai hän on tietoinen edes siitä, että olet varattu?


      • vähän ikävä
        vähän sekasin kirjoitti:

        Minkäikäsiä te vastailijat oikein olette? Ja minkälaista porukkaa siellä ylläpidossa on?

        Itse olen päälle kolmekymppinen mies ja kun joskus harvoin koetan avautua tällä tavalla´, niin heti on säkillinen s0ntaa niskassa?

        Jotenkin typerää. Onko parempia keskustelupalstoja jossain?

        Hei,saako sen verran kysyä,oletko lähempänä 30v vai 40v? Tää juttu läheltä liipasee muakin. Voisitko vielä laittaa missä suunnalla näin kävi? Jos tämä olis mulle,sanoisin etten tosiaankaan ole unohtanut sua...


      • erehdyin, uuups
        vähän ikävä kirjoitti:

        Hei,saako sen verran kysyä,oletko lähempänä 30v vai 40v? Tää juttu läheltä liipasee muakin. Voisitko vielä laittaa missä suunnalla näin kävi? Jos tämä olis mulle,sanoisin etten tosiaankaan ole unohtanut sua...

        jeh, sullehan tää ihan selkeesti oli,,,anteeksi kerkesin jo omii, mut tuossa on ,...ota koppi!


      • vähän sekasin
        vähän ikävä kirjoitti:

        Hei,saako sen verran kysyä,oletko lähempänä 30v vai 40v? Tää juttu läheltä liipasee muakin. Voisitko vielä laittaa missä suunnalla näin kävi? Jos tämä olis mulle,sanoisin etten tosiaankaan ole unohtanut sua...

        lähempänä 40, ja onko tämä nyt pohjosta Suomea.
        Ja tässä ei ole mun puolelta kyse mistään ulkoisesta ihastumisesta, mua vaan kiinnosti...aika monet asiat sinussa. Mutta kaipa se on ohi nyt.


      • vähän ikävä
        vähän sekasin kirjoitti:

        lähempänä 40, ja onko tämä nyt pohjosta Suomea.
        Ja tässä ei ole mun puolelta kyse mistään ulkoisesta ihastumisesta, mua vaan kiinnosti...aika monet asiat sinussa. Mutta kaipa se on ohi nyt.

        Muakin kiinnosti hänessä monet eri asiat. Ulkonäkö ei ollut sellainen,joku muu vaan kolahti täysillä. Jo eka kerralla kun tavattiin. Tuntui,että hän oli juuri se mulle sopiva. Ja miten kävi? Mä kyllä luulen ettei toi sun juttu ole ohi. Ajattelet häntä tosi paljon. Ei se ole helppoa unohtaa. Mä toivon,että hän ottaisi yhteyttä,koska mä en "voi" hänen tilanteensa takia. Parempi kai antaa periksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      120
      1181
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe