poliisiaseman rikostutkija, joka lähti pois sieltä huumepoliisin peräaukosta paskaa tutkiaksensa myöhemmin homoystäviensä kanssa jossain HOMOLASSA vuonna 1960 BODOMIN murhiensa kanssa. Sama rikostutkija suojelee sitä liittovaltion agentin näyttelijää (JFK 1963), jonka olen nähnyt Kauhajoella asuessani sen sen poliisin kanssa (erityinen tuntomerkki tällä miespoliisilla on se 31 cm siitin, jota hän yleensä "hevosteli" oikeanpuoleisessa housun lahkeessa), joka oli Rovaniemi rikoksessa 1976 tekemässä 7-vuotiaalle pojalle murhan yrityksen, jonka muut suomalaiset poliisit muuttivat tupakan polttamiseksi. Tässä vaiheessa poliiseille HAISTAKAA VITTU!!! Tapahtumaketjut Kajaani-Rovaniemi-Helsinki (pidätysselli, jossa väkivaltaa käyttämällä tätä poikaa väkisin makuutettiin samanlaisessa asennossa, kuin sitä nyt huomattavasti myöhemmin ulkomaalaista henkilöä (Kasvot mustana. Oli mediassa esitetty).. .kun poliiseilla tuntuu aina olevan niin JUMALATON kiire muuttaa tälle pojalle (Nykyään yli 40-v. mies) tehtyjä tutkimatta jätettyjä rikoksia olemattomaksi perustuen siihen hahmoon vuoteen 1960, kun se teki olemattomuus tempun ja muuntautui aina miten sattuu erinäköiseksi j.n.e.. . miten milloinkin myös KARHUKOPLA on asioissa mukana.. .mainitulle yli 40-v. miehelle hänen elämänsä aikana tehdyt kaikki rikokset ollaan jätetty tutkimatta tai muutettu Bodomin HAHMOON liittyen vaikka ruokailuksi, istumiseksi penkillä tai anaaliseksiin liittyen tai.....tulen pitämään huolen siitä, että Suomen armeija ja poliisivoimat tullaan ajamaan kokonaan alas. Minun ei tarvitse muuta, kuin ottaa yhteyttä (Yhteys otettu) sen natsilääkärin sukulaisiin, jotka valmistivat minulle toisen kerroksen ihoa vuonna 1978. Säilytystä arkkupakastimessa n.puoli vuotta. Asiasta on jo yli kymmenen vuotta sitten keskusteltu anonyymi lääkärikn kanssa, joka on minun puolella. Se paskanjauhaminen minusta täten tulee loppumaan täällä suomessa, joka on kestänyt yli 30 vuotta sekä myöskin suomi ajetaan alas. Olisitte antaneet olla minun rauhassa. Tiesittekö te tyhmät, että sota-aikaisen natsilääkärin sukulaiset ovat myös Bodomin murhien takana.. .koska muussa tapauksessa minulle ei olisi valmistettu toista kerrosta ihoa. Asioista on jo ilmoitettu Saksaan, Norjaan, Tanskaan, Yhdysvaltoihin, Ranskaan ja Venäjälle.
Kyllä se oli ollut Kajaanin
Natsismin edustaja
5
193
Vastaukset
- seko
ei taida pojulla olla kaikki mutterit oikeilla jengoilla?
- ps. kiatri
sitä se teettää tuo terveydenhuollon alasajo. Kaikenlaista sitä tallustaa kaduilla vapaasti.
- No on jollain
vilkas mielikuvitus.
- äetees
Nyt heti ne lääkkeet ottamaan!
- Möhämmet
da fug i just read?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145