Tulla saat..

lähelle minua..

Valo ja odotan luottaen,
vaikka on pimeä
on aavistus aamusta
sarastavasta..
Askeleitasi kuule en..
kuulenkohan enää ikuna?

30

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvastin

      Kuvastimesta minua vastaan
      sinä katselet, ihmeellinen.
      Minä ymmärrän ainoastaan:
      Minä en ole siinä, en.

      Sinä katselet silmilläni,
      Sinä hymyilet suullani mun.
      En peilistä itseäni
      minä nää, näen sun, vain sun.

    • kikkelis

      kokkelis, kulkuset kilkattaa kiven kovana.

      • kulkuset.....

        Kulkuset kaipaa käsittelyä kädellä.
        Kopeloi komeuttasi kesken kaiken.


      • kikkelis
        kulkuset..... kirjoitti:

        Kulkuset kaipaa käsittelyä kädellä.
        Kopeloi komeuttasi kesken kaiken.

        kulli kuumana, kiven kovana.
        kaunista kroppaa kielellä kutitan.
        kielikylvyn klitoris kaipaa.


      • kulkuset.....
        kikkelis kirjoitti:

        kulli kuumana, kiven kovana.
        kaunista kroppaa kielellä kutitan.
        kielikylvyn klitoris kaipaa.

        Kestääkö kulta kullisi kovaa käsittelyä?
        Klitta kirkuu kullia kauheesti kaveriksi.
        Kohta keskarilla kajoan klittaani
        Koreata kulliasi koskaanko koen kunnolla?????


      • kikkelis
        kulkuset..... kirjoitti:

        Kestääkö kulta kullisi kovaa käsittelyä?
        Klitta kirkuu kullia kauheesti kaveriksi.
        Kohta keskarilla kajoan klittaani
        Koreata kulliasi koskaanko koen kunnolla?????

        khyl kestää, kiven kovaa.
        kämmenet kuumina, känsiä käsissä.
        kermalla kliton kuorrutan, kiimaisen katseen kera.

        ahh.


      • kulkuset....
        kikkelis kirjoitti:

        khyl kestää, kiven kovaa.
        kämmenet kuumina, känsiä käsissä.
        kermalla kliton kuorrutan, kiimaisen katseen kera.

        ahh.

        Kovaa kyytiä kaipaa koko kehoni.
        Kulta, kerran koetaan kohtalon koura.
        Kaada kaino kaverisi kunnolla käsittelyysi.
        Kaiken kauniin kokemuksen kerran kanssasi.
        Koetaanko kokemus, kultani?


      • kikkelis
        kulkuset.... kirjoitti:

        Kovaa kyytiä kaipaa koko kehoni.
        Kulta, kerran koetaan kohtalon koura.
        Kaada kaino kaverisi kunnolla käsittelyysi.
        Kaiken kauniin kokemuksen kerran kanssasi.
        Koetaanko kokemus, kultani?

        kohdataan kerran kännissä.
        kipeänä kiimasta, kaipaa kauneutta.
        kehosi kuin kaunis kukka
        kerran keväällä kukoistaa.
        käsittelyssä kuihtumaton.


      • Mammas Pojke ; )
        kulkuset.... kirjoitti:

        Kovaa kyytiä kaipaa koko kehoni.
        Kulta, kerran koetaan kohtalon koura.
        Kaada kaino kaverisi kunnolla käsittelyysi.
        Kaiken kauniin kokemuksen kerran kanssasi.
        Koetaanko kokemus, kultani?

        UUUH!..Nythän mä vasta rupeen lämpenemään ja innostumaan..kulta, mä oon jo täällä peiton alla ilman housui odottamassa sua..kuritetaan yhdessä mun iltaerektiotani..hih! : )


      • kikkelis
        Mammas Pojke ; ) kirjoitti:

        UUUH!..Nythän mä vasta rupeen lämpenemään ja innostumaan..kulta, mä oon jo täällä peiton alla ilman housui odottamassa sua..kuritetaan yhdessä mun iltaerektiotani..hih! : )

        Pitikö pilata pässipää tää?


      • kulkuset...
        kikkelis kirjoitti:

        kohdataan kerran kännissä.
        kipeänä kiimasta, kaipaa kauneutta.
        kehosi kuin kaunis kukka
        kerran keväällä kukoistaa.
        käsittelyssä kuihtumaton.

        Koetaan kerran kännissä kaipaamamme kokemus.
        Kaipaan kosketustasi kovin...
        Karkaan kanssasi kokemuksen kauneuteen.
        Kielellä kokeilen kroppaasi kainosti.


      • aivotnarikkaan
        Mammas Pojke ; ) kirjoitti:

        UUUH!..Nythän mä vasta rupeen lämpenemään ja innostumaan..kulta, mä oon jo täällä peiton alla ilman housui odottamassa sua..kuritetaan yhdessä mun iltaerektiotani..hih! : )

        Niin minäkin. Olisitpa täällä. Iltaerektiosi haluan kokea kerran kanssasi. Tajuatko?
        Haluan sua niin paljon. Voidaanko kerran olla yhdessä? Eiks se nyt olisi ihan kohtuullistakin.... Jätetään aivot narikkaan.


      • Älä Viitti : )
        kikkelis kirjoitti:

        Pitikö pilata pässipää tää?

        Se on "lahja", joko sulla on se tai sitten ei..näin se menee, jos on mennäkseen..tai sitten ei! ; )


      • kikkelis
        kulkuset... kirjoitti:

        Koetaan kerran kännissä kaipaamamme kokemus.
        Kaipaan kosketustasi kovin...
        Karkaan kanssasi kokemuksen kauneuteen.
        Kielellä kokeilen kroppaasi kainosti.

        kuumaa kipinää, kiimaisia katseita.
        kemiaa, kumia, kuumia kosketuksia.
        keho kaipaa. kai kerran kanssasi kahdestaan?
        Kaipaus, kiusaus, kova on kaipuu SEKSIÄ!

        Kivaa perjantaita sinne. heh: )


      • SEKSI PETOSI ; )
        aivotnarikkaan kirjoitti:

        Niin minäkin. Olisitpa täällä. Iltaerektiosi haluan kokea kerran kanssasi. Tajuatko?
        Haluan sua niin paljon. Voidaanko kerran olla yhdessä? Eiks se nyt olisi ihan kohtuullistakin.... Jätetään aivot narikkaan.

        Ok! Mutta muista menneisyyteni ns."SEXY STARANA"..Saat aikamoiset "kyydit"..no! mukavaahan se olisi..mutta meidän tapauksessa en tekisi sitä pelkästä seksistä ja himosta..vaan RAKKAUDESTA ja INTOHIMOSTA..sinuun! Pus! : )


      • kulkuset......
        kikkelis kirjoitti:

        kuumaa kipinää, kiimaisia katseita.
        kemiaa, kumia, kuumia kosketuksia.
        keho kaipaa. kai kerran kanssasi kahdestaan?
        Kaipaus, kiusaus, kova on kaipuu SEKSIÄ!

        Kivaa perjantaita sinne. heh: )

        Jep. Kivaa perjantaita sinullekin, vaikkakin kauhee kaipaus.
        On tämäkin elämä tälläistä.
        Kerran kuule kulta rakastellaan kunnolla, en tarvitse muuta.
        Yksi yö kanssasi. Olisi unelmaa. Voi luoja.
        Kulta-aarre, olet niin ihana ihminen...
        Miksi sinuun kiinnyin, en tiedä, miksi tämä ei vaan lopu
        vaikka kuinka ajattelen....?


      • kulkuset.......
        SEKSI PETOSI ; ) kirjoitti:

        Ok! Mutta muista menneisyyteni ns."SEXY STARANA"..Saat aikamoiset "kyydit"..no! mukavaahan se olisi..mutta meidän tapauksessa en tekisi sitä pelkästä seksistä ja himosta..vaan RAKKAUDESTA ja INTOHIMOSTA..sinuun! Pus! : )

        Uuuhhh. Apua. Haluan sinua niiin........ Kulta. Oma sexy kultani.... Kamala ikävä sinua..


      • m +35
        aivotnarikkaan kirjoitti:

        Niin minäkin. Olisitpa täällä. Iltaerektiosi haluan kokea kerran kanssasi. Tajuatko?
        Haluan sua niin paljon. Voidaanko kerran olla yhdessä? Eiks se nyt olisi ihan kohtuullistakin.... Jätetään aivot narikkaan.

        Pyydä kauniisti IRL niin huomen illalla tulen ottamaan sut...


      • kikkelis
        kulkuset...... kirjoitti:

        Jep. Kivaa perjantaita sinullekin, vaikkakin kauhee kaipaus.
        On tämäkin elämä tälläistä.
        Kerran kuule kulta rakastellaan kunnolla, en tarvitse muuta.
        Yksi yö kanssasi. Olisi unelmaa. Voi luoja.
        Kulta-aarre, olet niin ihana ihminen...
        Miksi sinuun kiinnyin, en tiedä, miksi tämä ei vaan lopu
        vaikka kuinka ajattelen....?

        No hei tuskin olen ainut ihana ja tuskin edes olen kovinhana.


      • kulkuset......
        m +35 kirjoitti:

        Pyydä kauniisti IRL niin huomen illalla tulen ottamaan sut...

        uuuuhhhh. Voisin vaikka maksaa käsittelystäsi....


      • kikkelis
        kulkuset....... kirjoitti:

        Uuuhhh. Apua. Haluan sinua niiin........ Kulta. Oma sexy kultani.... Kamala ikävä sinua..

        Ahaa täällä sitä jo petetään, että sellanen... joo o kyllähän sä sellaselta vähän vaikutitikin. Helppo, kun heinän teko..


      • mitenkähän ois
        m +35 kirjoitti:

        Pyydä kauniisti IRL niin huomen illalla tulen ottamaan sut...

        Eikö riitä jos tässä pyydän :) en tiedä uskallanko pyytää ...hmmm :))


      • kulkuset.....
        mitenkähän ois kirjoitti:

        Eikö riitä jos tässä pyydän :) en tiedä uskallanko pyytää ...hmmm :))

        KULTA haluun sua niin....... rakastellaan, jookosssssss. Ota mut joku kerta...


      • "Kyydin antaja"
        SEKSI PETOSI ; ) kirjoitti:

        Ok! Mutta muista menneisyyteni ns."SEXY STARANA"..Saat aikamoiset "kyydit"..no! mukavaahan se olisi..mutta meidän tapauksessa en tekisi sitä pelkästä seksistä ja himosta..vaan RAKKAUDESTA ja INTOHIMOSTA..sinuun! Pus! : )

        Niin, siis kuka antaa kyytiä ja kenelle, siinäpä kysymys.. ;)
        Tuleeko matka helsinki-rovaniemi, vaiko pendoliino helsinki-pasila ;))


      • kulkunen.....
        "Kyydin antaja" kirjoitti:

        Niin, siis kuka antaa kyytiä ja kenelle, siinäpä kysymys.. ;)
        Tuleeko matka helsinki-rovaniemi, vaiko pendoliino helsinki-pasila ;))

        Kuule, sinä annat kyydit minulle. Ratsastan sinun päällä, rakkaani. Ja niin kauan kun haluan.
        Toivottavasti mieskuntosi kestää.


      • HIH! ; )
        "Kyydin antaja" kirjoitti:

        Niin, siis kuka antaa kyytiä ja kenelle, siinäpä kysymys.. ;)
        Tuleeko matka helsinki-rovaniemi, vaiko pendoliino helsinki-pasila ;))

        Tässä tapauksessa "kyyti" tarkoittaa sitä "itheänsä" eli "hilavitkutusta" ; ) Ps. Senkin Vekkuli.Hih! ; )


      • kulkunen....
        HIH! ; ) kirjoitti:

        Tässä tapauksessa "kyyti" tarkoittaa sitä "itheänsä" eli "hilavitkutusta" ; ) Ps. Senkin Vekkuli.Hih! ; )

        No ihan sitä vitkutusta itteään. Sillä sekunnilla kun sinut saan, niin ei jätä hetkeäkään hyödyntämättä.


    • Äiteen Poijka ; )

      Öö!..oliks nää jotain "kiälikuvia"?..tai jotain "rivienvälistä"?..anyway..upeeta eroottis/sensuellia lyriikkaa..hih! : )

      • kulkuset.....

        heh heh. Aika hienoja vaikka itse sanonkin. :)


      • kikkelis

        Nämä olivat ihan omasta päästä. (:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe