Kaverini "Susi" kertoi muutama vuosi sitten tositarinan siitä miten tämä palsta aina kuihtuu, kun Jussi suututetaan. Viittasin kinttaalla silloin tätä tuumailua, mutta nyt olen tullut toisiin aatoksiin.
Jussi on kotiutunut tuonne politikointiin muille palstoille, joten olemme menettämässä Muusan. Tämä palsta ei menesty, jos meillä ei ole Jussin kaltaista ärsykettä!
EVVK? Haittaaks' se?
Suuri menetys (?)
AntiMuusa
4
152
Vastaukset
- jussin siementä
tarvii joka likka. Siitä on mustaa lakanalla.
- tymääntynyt
no voi sun suotanna vai tarvii, eikö teillä ole muuta keskusteltavaa! kuin tuosta yhteiskunnan elätistä, kaiket päivät, kyllä kait tuohon jo lukiatkin kyllästyy, näkyykin tuo jo palstan osanottajien vähyydellä, vaihtakaa jo levyä välillä.
- ei moitittavaa
jussihan on asiallisimmasta päästä
- jussista ei jästi-
ei moitittavaa kirjoitti:
jussihan on asiallisimmasta päästä
pää parene.
Kyllä sen kaikki tietää ja tuunustaa.
Palsta on hänen luomansa ja täysin jussin hajuinen ja siksi niin naista kiehtova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661