Joskus vähän huomiota. Vaikka vain pari sanaa, vain minulle itselleni.
Silloin olisin jaksanut.
Minäkin
18
528
Vastaukset
- niin ;(
minäkin
- ap.
Minä puhuin sulle, niin että tunnistit mutta et koskaan vastannut.
- ei ihme
ap. kirjoitti:
Luuletko tosiaan hänen haluavan phua yksityisasioistaan tuntemattomien kanssa?
- puhuitko
ap. kirjoitti:
niin tunnistettavasti, että hän tunnisti
paitsi itsensä
-myös sinut
En itse vastais räikeisiinkään tunnisteisiin,
koska ne on niin useasti helppoa kusetusta. - Yrittänyt elämässä*
ap. kirjoitti:
Palstapuhumiset ei taida merkitä mitään Keskustelut oikeassa elämässä ratkaisee.
- Totta,
Pahinta mitä toinen voi tehdä on puhua ohitse, muille ja ikäänkuin muiden kautta.
Se on pahin loukkaus mitä voi tehdä.
Ja vie varmaan loppuun. - NIinhän se on
Kaikki tarvitsee jaksaakseen rakennusaineita, kukka vettä ja ravinteita,
viljat pelloilla vettä ja lämpöä.
Ihminen tarvitsee toiselta ihmiseltä sanoja, osoitusta siitä että on tärkeä.
Eikä niitä voi antaa muuten kuin sanomalla ja osoittamalla ne hänelle itselleen.
Muuten kaikki kituu hetken ja kuolee pois.
Kaikkein tärkein asia on juuri se että puhuu hänelle itselleen.- cv
hieno teksti, joka sana asiaa. miettimisen aihetta antoi ainakin tälle suunnalle.
- Joo - o
Monella on se käsitys että kun esim. täällä kertoo kelle vaan mitä vaan niin sitten onkin puhunut ja kertonut juuri sille oikealle ihmiselle jotain. Suurin erhe minkä voi tehä.
- vanhuus ja viisaus
Jotkut vaikuttais olevan katkeria täällä siitä, että ovat jonnekin jotain kirjoittaneet, eikä edellinen kirjoittaja tai kukaan ole vastannut... hohhoijaa?
- Jokainen kaipaa
Sellaista ihmistä ei olekaan joka ei kaipaisi edes paria sanaa, ja nimenomaan itselleen, pientä osoitusta siitä että on olemassa jollekulle.
- kaipaus.
Olet olemassa.
- Niin tekee
meistä joka - ainoa.
- Jos toinen ohittaa
Vailla sanoja, vailla pienintäkään huomiota, hän on välinpitämätön ja tunteeton.
Tunteeton useammalla tavalla ; hänellä ei ole tunteita tätä tiettyä ihmistä kohtaan
mutta hän ei kuitenkaan kerro sitä ja jos hänellä on tunteita, hän ei kerro sitäkään.
Hän ei siis kerro mitään missään tilanteessa tai sitten hän kertoo kaiken väärille ihmisille ja väärin perustein.
Menneisyydessä jouduin tekemisiin tällaisen vaikean ihmisen kanssa ja voin sanoa että kun ihminen on vaikea hän silloin on sitä todella.
Kaikki ajautuu umpikujaan väkisin omista ponnisteluista huolimatta ja lopulta ainoa toive on päästä kuiville mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman vähin
vaurioin. Tosin niitä syntyy väkisin tällaisessa tapauksessa.- Ei enää ...
"jos toinen ohittaa"
Elin juuri tuollaisessa suhteessa kauan, lopulta olin hajota...
Muutin pois , hän tuli perässäni jatkaen samaa...
Hän leimasi minut ammattiavun tarpeessa olevaksi kun aloin ilmaista oman tilan tarvetta...kyllä sellainen henkinen väkivalta kauan jatkuessa tekee kenestä vain epätasapainoisen.
Toipuminen vaatii aikaa ja hyviä ystäviä, onneksi tuo kaikki on takanapäin.
- sama juttu mutta,
Jos tunnisteettomaan viestiin odottaa huomiota on se mielestäni hieman kohtuutonta. Itse ainakin tuen mielelläni jos tiedän että toinen on tuen tarpeessa. Mutta ihan niin intuitiivinen en ole että näiden perusteella voin toisen viestin tunnistaa ilman tunnisteita. Ei näitä tottapuhuen edes jaksa availla kaikkia, se on koko päivän urakka.
- huomenta.
Sulla on ainakin hyvät tunnisteet.
- Lohdullinen totuus
Kyllä tässä itsekkin aika "halipulaa" sairastaa..Rakas! Missä sä oot?..Missä sä meet?..Mulla on ISO IKÄVÄ SUA!!!! ..edes muutama sana..tai edes vähän "vastakaikua"..emmä tiedä..on niin..epätoivoinen olo..huoh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865352
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784714Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113017Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv872948Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232514Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251966- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328