Miten saadaan tämä eräs yksilö pois mainostamasta Lotharia? Koko aika avaa turhia ketjuja jotka mainostavat Lotharia ja itse vielä vastailee eri nimimerkeillä parin minuutin päästä tai sitten nostaa vanhoja ketjuja. Välillä jopa muistaa laittaa Lotharin keikkakalenterinkin näytille, mutta joka onneksi häviää aika nopeasti. TÄÄLLÄ EI SAA MAINOSTAA!!! Oletko Anssin manageri vai Lothar itse? Kukaan pelkkä fani ei jaksaisi päivästä toiseen mainostaa noin innokkaasti. Jokainen vielä huomaa että kyseessä on sama ihminen, sisältä viesteissä aina sama mutta nimimerkki vaihtuu. Muutenkin kaikki Lotharia koskeva K-18 palsalle, kuten joissain viestiketjuissa tehty.
PS En ole pullareisi kateellinen sohvaperuna yksinhuoltaja joka syöttää lapsillee kalapuikkoja Vaan kuuminhottia Viva La Laura.L
Lothar mainostaja
9
71
Vastaukset
- Minun mielipiteeni
Minun käsitykseni mukaan kyseessä on henkilö joka haluaa tahallaa ärsyttää kaikkia tämän keskustelufoorumin käyttäjiä ja saada näin Lotharille mahdollisimman paljon vihamiehiä.
- jmnbmnbm
Enpä usko..ihan mainostusta tuo on..ei kukaan muuten jaksaisi noin..
- Saletisti
Eiköhän tuon ole kaikki jo tajunnut että jollain tai joillain on jotain Mr Lotharia vastaan ja yritys on kova terrorisoida Mr Lotharin mainetta keinoja kaihtamatta.
- Wrooong
Lotharin maine on jo ihan muutenkin huono. Suurin osa epäilee että se on Anssi ihan itse joka kaipaa mainostusta ja huomiota.
- just joo.
Onkohan se joku kateellinen pullareisi? UIK*
- Pipa 1
jaa, hienoa onnistuit sit vetämään tähän yh äipätkin mukaan, kiitos vaan (olen työssäkäyvä yh äippä, joka ei sosiaalitukia ole hakenut ja lapseni ei todellakaan syö vain kalapuikkoja, vaan ihan ihan kunnon ruokaa). Minä en sitten todellakaan halua, et minua yhdistettäisiin johonkin lothariin, martinaan tai muihin. Yleensä käyn vain täl palstoil naureskelemas, ku julkkikset itse laittaa ketjuja alkuun tai vastailevat (huvins kullakin ;-). Ja muuten en ole kenellekkään kateellinen, mulla ihan hyvä elämä lapseni kanssa, vaik en omakotitalossa asukkaan, joka suomessa näyttää olevan onnellisyúuden tae??? Koska mielestäni materia, ei ole onnelisudeen tae vaan tasapainon ja hyvä arkielämä (sitähän suurin osa elämästä on) ja mukava vapaa-aika lapseni kanssa.
- Anzziuz
Tossa aloituksessa pilkataan kun tämä Lotharin puolustaja joskus haukkuu joitain pullareiseiksi ja joskus yksinhuoltajia..
- Mister valtaa palsta
Porinaa YEAH!
- lottis löysämuna
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1086970
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915145Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1123396Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333292Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska332449Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191776Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961431Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391372Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311286- 481044