Lothar mainostaja

Laula.L

Miten saadaan tämä eräs yksilö pois mainostamasta Lotharia? Koko aika avaa turhia ketjuja jotka mainostavat Lotharia ja itse vielä vastailee eri nimimerkeillä parin minuutin päästä tai sitten nostaa vanhoja ketjuja. Välillä jopa muistaa laittaa Lotharin keikkakalenterinkin näytille, mutta joka onneksi häviää aika nopeasti. TÄÄLLÄ EI SAA MAINOSTAA!!! Oletko Anssin manageri vai Lothar itse? Kukaan pelkkä fani ei jaksaisi päivästä toiseen mainostaa noin innokkaasti. Jokainen vielä huomaa että kyseessä on sama ihminen, sisältä viesteissä aina sama mutta nimimerkki vaihtuu. Muutenkin kaikki Lotharia koskeva K-18 palsalle, kuten joissain viestiketjuissa tehty.
PS En ole pullareisi kateellinen sohvaperuna yksinhuoltaja joka syöttää lapsillee kalapuikkoja Vaan kuuminhottia Viva La Laura.L

9

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun mielipiteeni

Minun käsitykseni mukaan kyseessä on henkilö joka haluaa tahallaa ärsyttää kaikkia tämän keskustelufoorumin käyttäjiä ja saada näin Lotharille mahdollisimman paljon vihamiehiä.

• jmnbmnbm

Enpä usko..ihan mainostusta tuo on..ei kukaan muuten jaksaisi noin..

• Saletisti

Eiköhän tuon ole kaikki jo tajunnut että jollain tai joillain on jotain Mr Lotharia vastaan ja yritys on kova terrorisoida Mr Lotharin mainetta keinoja kaihtamatta.

• Wrooong

Lotharin maine on jo ihan muutenkin huono. Suurin osa epäilee että se on Anssi ihan itse joka kaipaa mainostusta ja huomiota.

• just joo.

Onkohan se joku kateellinen pullareisi? UIK*

• Pipa 1

jaa, hienoa onnistuit sit vetämään tähän yh äipätkin mukaan, kiitos vaan (olen työssäkäyvä yh äippä, joka ei sosiaalitukia ole hakenut ja lapseni ei todellakaan syö vain kalapuikkoja, vaan ihan ihan kunnon ruokaa). Minä en sitten todellakaan halua, et minua yhdistettäisiin johonkin lothariin, martinaan tai muihin. Yleensä käyn vain täl palstoil naureskelemas, ku julkkikset itse laittaa ketjuja alkuun tai vastailevat (huvins kullakin ;-). Ja muuten en ole kenellekkään kateellinen, mulla ihan hyvä elämä lapseni kanssa, vaik en omakotitalossa asukkaan, joka suomessa näyttää olevan onnellisyúuden tae??? Koska mielestäni materia, ei ole onnelisudeen tae vaan tasapainon ja hyvä arkielämä (sitähän suurin osa elämästä on) ja mukava vapaa-aika lapseni kanssa.

• Anzziuz

Tossa aloituksessa pilkataan kun tämä Lotharin puolustaja joskus haukkuu joitain pullareiseiksi ja joskus yksinhuoltajia..

• Mister valtaa palsta

Porinaa YEAH!

• lottis löysämuna

up

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      53
      2512
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1666
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      4
      1613
    4. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1496
    5. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1493
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1181
    7. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1000
    8. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      992
    9. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      991
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      77
      926
    Aihe