MIten kaunis on rakastunut ihminen
kateellisen onnellisena heitä katson
kunnes
näen kasvoni peilistä
niin minäkin
olen kaunis -sinusta johtuva
ajatus, heijaste ulos olemukseen
näkymätöntä näkyväksi
salaisuuksien maailma
ainainen seikkailu
rakas!! päivääsi sinun
vain rakkaus on
ja
aurinkoinen säde
sydämestäs loistaa
tunnen sinut
hymyile rakas
ja huominen on tänään
keskipäivä
7
220
Vastaukset
- peilin tarkka kuvasi
iltaseni, olla
vain itse rakkaus
hymyilen
paljas kuvasi
kaunis rakas olet- Kuka sinun
rakkaasi on ? Ei kai se tuntematon kirjoittaja sentään ole ?
- - nothing meaning -
Kuka sinun kirjoitti:
rakkaasi on ? Ei kai se tuntematon kirjoittaja sentään ole ?
ei mitään välii näille joille kuka vaan on rakas, pelkkää shittii kaikki näille. leikkivät.
- Ei liikaa
- nothing meaning - kirjoitti:
ei mitään välii näille joille kuka vaan on rakas, pelkkää shittii kaikki näille. leikkivät.
Voi olla haaveita, vaikka epämääräisiä sellaisia, vaikka vain elämää kohtaan. Jos puuttuu turva tai tarkoitus tai muu juju, voi haaveet auttaa jaksamaan. Mutta ne on myös kieroja kuin rinkelit, joskus haaveet ja tosi on niin kaukana toisistaan, että sattuu. Tuntuu, että on levällään, hajallaan ja rikki, elää kahdessa maailmassa yhtä aikaa eikä kumpikaan ole pian totta.
- kantsii muistaa
Ei liikaa kirjoitti:
Voi olla haaveita, vaikka epämääräisiä sellaisia, vaikka vain elämää kohtaan. Jos puuttuu turva tai tarkoitus tai muu juju, voi haaveet auttaa jaksamaan. Mutta ne on myös kieroja kuin rinkelit, joskus haaveet ja tosi on niin kaukana toisistaan, että sattuu. Tuntuu, että on levällään, hajallaan ja rikki, elää kahdessa maailmassa yhtä aikaa eikä kumpikaan ole pian totta.
että ainakaan täällä ei oo mikään totta eikä vahingossakaan laskee mitään tämmösten varaan. sitten on vielä enempi hajallaan, rikki ja valheellisuudessa.
- Viim. ed
kantsii muistaa kirjoitti:
että ainakaan täällä ei oo mikään totta eikä vahingossakaan laskee mitään tämmösten varaan. sitten on vielä enempi hajallaan, rikki ja valheellisuudessa.
Oikeastaan ajattelin tässä jotakin kauan sitten tapahtunutta asiaa ja itseäni nuorempana, muistin luissani tuon vaaran. Nyt olen vahvempi ja jotakuinkin jalat maassa ja vaikka haaveilen, en koskaan kadottaisi otetta, ilman haaveita ei kuitenkaan voi olla. Toiset haaveilee moottoriveneistä, toiset jostain epämääräisemmästä. Ehkä se on sitäkin, että työstää ajatuksia siitä, mikä on hyvä elämä tms.
- iltasesi
Tänään niin kipuinen päivä -kuin kuolema
mutta
Kun uskoo, niin huominen tuo kevään hurmoksen
taas
Voi näitä ihmisen tunteita
Niin ikävä...........joskus epätoivo
ryömii rikollisesti sieluuni
pitää levätä
pitää uskoa
pitää hymyillä pirulle
tietäen että
itse itselleni esteet rakentanut olen
Sinä täytät, nyt jo, minun tyhjyyteni
ne osaset joihin vääriä asettelin ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18213660
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454950Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1553728Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525