Mihin

sä ihan ekaks

hänessä ihastuit ?

44

759

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

ihan kuin et tietäisi

• Sekaisin

Ihastuin leveään hymyyn ja itsetietoiseen olemukseen... vartalo on myös tosi herkku....

• s....

reidet:) ja etumus, tosin vasta sen "ujouden" jälkeen - ei sitä kroppaa ekana katsele

• Ne silmät...

ei unohdu varmaan ikinä, enkä halua unohtaakaan.

• miehien unelma hoe

Ääliö ämmä. Miksi edes ihastuin? Helpposti vietävissä..

• Kriisipuhelin

:-D varmasti viehättävä ääliö sitten.

• tekisit palveluksen

siis kuka? kerrotko vähän tarkemmin?

• tänään vaikka näin

Fiksuuteen, keskustelukykyyn, siihen miten hyvin viihdyin seurassaan, intensiivinen katse

En tiedä,ajan myötä siihen "peffaan"..

Ihastuin kokonaisuuteen, silmiin, mutta sitten myös siihen hmm... ;)

• Jos et saa häntä,

ei hätää, helppo löytää uusia "peffoja"

Jos et saa häntä, kirjoitti:

ei hätää, helppo löytää uusia "peffoja"

No,tavallaan,on siinä varm.jotain muutakin.

• aivankaikkeenvain:)

:) Ihan ekaksi.. poikamaisuuteen.. kauniisiin piirteisiin.. sitten siihen, että hän olikin tehnyt jotakin mikä vetää minua ihmeesti puoleensa.. sitten hänen kauniiseen silmän pilkkeeseen, hymyyn ja olemukseen.. hänen ujouteensa.. vaikken ees tiedä onko hän ujo.. no, on hän;) hän todella on.. kuten minäkin.
      Ja lista voisi jatkua loputtomiin.. vaikken ihan liki ole vielä päässytkään.. Ei kun oonhan.. kun vaan menin;) joo, mutta tavallaan.. en ole;)
      Juu, sillain se o:)

• Boyaka

No mitäs hän on tehnyt vetääksee sua puoleensa?

• hän on mm
        Boyaka kirjoitti:

No mitäs hän on tehnyt vetääksee sua puoleensa?

liikutellut söpösti pakaralihaksiaan kulkemalla ohitse, plöräyttänyt spermoja rinnoilleni, ottanut hellästi yleisessä vessassa, pukukopissa, tyhjässä junavaunussa...

• :/
        hän on mm kirjoitti:

liikutellut söpösti pakaralihaksiaan kulkemalla ohitse, plöräyttänyt spermoja rinnoilleni, ottanut hellästi yleisessä vessassa, pukukopissa, tyhjässä junavaunussa...

Ei tarvitse minun puolestani vastata! Jos sä haluut h*r*t* niin - ei ihan vapaasti!

• arvaisin näin

Et ole tainnut kertoa hänelle ihastumisestasi?

• aivankaikkeenvain:)
        arvaisin näin kirjoitti:

Et ole tainnut kertoa hänelle ihastumisestasi?

juu.. en

• Söpölle miehelle

Kujeileviin silmiin ja hymyyn.

Hymyyn, kokonaisuuteen....puskureihinkin

• KurkinJyviä...

Hyväntahtoiseen olemukseen, semmonen symppis on Hän

• seuraava on kiltti

Mulkkuluonteiset on aina vedonnut

• ms_u

Ekana kun sain kuvan tältä mieheltä, niin ihastuin silmiinsä, sellainen intensiivinen katse... Sitten kun näin livenä, niin edelleen ne silmät teki vaikutuksen. Toinen asia mitä katson on miehen kädet... Ne oli sellaiset minkä kosketusta alkoi haluta.
      Siinä ne mihin ekaks ihastuin. Hän on kaiken kaikkiaan sellainen tyyppi, joka kyllä ns. vei jalat alta...

• minä joka ihastuin

Varmaan jonkinlaiseen huomaavaisuuteen ja siihen samankaltaisuuden tunteeseen.. niinkuin olisin tuntenut kauemminkin.. ja myös siihen aistittavaan herkkyyteen mitä hän koittaa peitellä... myös ulkonäköön :)

• .............

mieheen, josta en osaa sen enempää saoa....: mut eipä sillä enää väliä..

• mies

sama

• matala ääni pienellä

samat asiat kiinnosti hänessäkin :)..
        eikä unohdu ei!

• Ensi Rakastaja Raju

Luullakseni kerroin jo..Tä?..no olkoon..ne olivat ne jalat..kyllä JALAT! Hänellä oli mahrottoman kauniit ja jumalaiset jalat..ne olivat kuin "BELGIALAISET KAIVOSPÖLKYT"..siis ihanat..pohkeetkin viilsi maata..että silleen ..sexeibeliä oli siis..TÄ?..että silleen..ei saa suuttua..ei saa suuttua..että näin..hih!

• hiekkaharju

Silmiin.

• mies

Hänhän on noin yleisesti viehättävä ja kaunis, mutta ihan alunperin hänen ääni resonoi pääni pyörälle, vuosia sitten, jolloin hän oli varattu. Siitä tiesin, että tuo nainen peittelee jotain kaunista itsestään. Nyt vuosien jälkeen taidan olla oikeasti ihastunut, vaikka hän edelleen peittelee itseään, mutta on ymmärtääkseni nyt vapaa.

• matala ääni pienellä

Olen ollut ihastunut mieheen vuosikausia, mutta peittelin ihastumistani, koska olin naimisissa. Olen vapaa ja toivoisin kohtaavani kyseisen miehen uudelleen.

• Pitskuli*

Sellaiseen jämäkkään olemukseen, jonka takana kuitenkin pehmyyttä, suloisuutta, letkeyttä ja hellyyttä;) Silmiin, käsiin, sormiin, hiuksiin, ihan kaikkeen;)

• Se on ...

se on... sellainen henkäys hänestä :)

• milloin vain

kasvoihin, surullisiin silmiin ja siiihen ettei hän koskaan hymyile minulle kun vastaan tulee. Eli on samanlainen kuin minä.

• jännitys

Ehkä vaan jännittää;) ?

• jumppamusiikkia

Yhteenvetona näistä kaikista: olet Biseksuaali, joka tykkää sekä naisista että miehistä kunhan he ovat kauniita Hyi vitsiii...oot yöäkkis..

• milloin vain

tuskin jänniittää häntä, mua kylläkin

• L-järven taikaa

Hymyileviin kasvoihin ja vilkkuviin silmiin, jotka vetivät saman pöydän ääreen ekalla kerralla, vaikka päässä raksutti älä mene, älä vaan mene, älä ...

• 1 päivä

vuosia vuosia aikaa ...........

• 23

Ihastuin kyseisen miehen sinisiin silmiin ja valloittavaan hymyyn! Ja siihen söpöön nenään :)

• Dominox

Mark Knopfler, Eric Clapton, Sting & Phil Collins- Money for Nothing (Live Montserrat) /.......... Papatkin vielä osaa:))

• Sen kun tietäisi...

olisi helpompaa:)

• My love

hänen tapaansa vetästä henkeä ja karjaista...... :D siinä oli jotain uskomatonta elämänvoimaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe