Moi oon 15 v poika ja käynyt nyt puolisen vuotta boxaamassa.Mulla on taustaa jalkiksesta,hiihdosta,painista ja yleisurheilusta heittopuolella.jalkkista ja heittoja reenaan vieläki.En oo kauhean nopea painoakin vähä liikaa paino tosin tippunu tän reenin aikana ja tullu pituutta.
reenaan salilla 2 krt viikossa ja käyn kerran viikossa jonkun kilsan lenkillä.kuntopiiriä yritän muistaa tehdä pari kertaa mutta se usein unohtuu :(
Onks mulla mitää mahiksia enää vaikka sm tasolla ihan mitaleille vai oonko alottanut liian myöhää? en oo ottanut yhtää matsia vielä mutta valmentaja on puhunu että kesällä tulis joku harjoitusottelu
Onko mahiksia huipulle?
3
94
Vastaukset
- Isoweli Kristian
Olet aloittanut aika myöhään. Sinun iässäsi kaveri ovat jo aika tekijöitä ja lyövät lujaa! Mutta edellisesta liikuntataustasti toki on hyötyä. Pidä ainakin tuo paino kurissa, ettei tulevissa otteluissa vastaasi tule sinua päätä pidemmät kaverit (lue: ulottuvammat). Ja jos tosissasi olet, niin kohta joudut nostaman treenikerrat vähintään kolmeen muu harjoittelu päälle. En näe mitään syytä ettei voisi kehittyä vaikka kuika huipulle. Ja vaikket koskaan huipulle ylläkään, niin olet silti hyvässä harrastuksessa.
- Jay12345678910
On mahdollista vaikka top-50 maailmassa. Riippuu vähän susta itsestäsi, millainen leuka ja miten atleettinen olet. Oliko se nyt Hasim Rahman, joka aloitti 20vuotiaana?
Sulla on mm. painitausta, mikä auttaa henkisesti niska varmaan perusjamppaa parempi-->auttaa lyöntien koppaamisessa päällä.
Futistausta auttaa varmaankin jalkatyöhön, riippuu millä tasolla pelasit ja pelityylistä.
Heittolajit vaatii räjähtävyyttä, etenkin lantiosta ja olkapäistä, sama kuin boksailussa.
Kunhan alkuun nostat treenit 5krt vko vähintään, muuten ei ole mitään mahdollisuuksia huipulle.
Saattaa olla myös, että vaikka olisit aloittanut 6v niin ei olisi jakoa edes top-500
Joillakin ei vaan luonnostaan ole sitä, mitä kamppailuun vaaditaan! Sinulla taas saattaa olla luonnostaan se mitä vaaditaan ja voitat vaikka Pacmanin tyrmäyksellä, kun olet treenannut 5 vuotta.
Suurin merkitys tässä on se, mihin lahjat riittää. Ekassa matsissa ilman kypärää varmaan näet, kaveri saattaa tyrmätä sut ekalla sarjalla. - kyllä kehittyy
Muutama vuosi aikaisemmin olisi ollut hyvä aloittaa mutta jos
motivaatiota ja pitkäjänteisyyttä riittää,ei muuta kun jatkat kurin-
alaisesti hyvässä ohjauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117