Rakennusliike hakee helsinki - Riihimäki alueelle rakennus apumiestä.
Jos osaat maalata, laittaa lattialaminaattia, tapetoida, ja vasara ja sahaa osaa käyttää.
Kesä töitä, muuta tuurausta,.
ilmoita otan yhteyttä.-
Rakennus apumiestä
8
779
Vastaukset
- m
ota yhteyttä: [email protected]
- T
Yhteystiedot: [email protected]
- remonttimies
moi.remonttihommat multa [email protected] ota yhteyttä
- ..
yhteyttä [email protected]
- utelias uuno
yritätkö saada sinne ilmaseksi miehen töihin?
- Henkka555555555
Ahkera raksamies etsii hommia
[email protected] - totuus
taas yrittää 3 vuodenaikaa saada miestä ilmaseksi töihin.jos palkkatoiveesi on normaali ammattimiehen palkka niin turha odotella vastausta.apumiehen palkka mut pitää osata tehdä ammattimiehen työt.
- Jan Silfver
Haen ensi sijaisesti Helsingin alueelle töitä koska asun Tikkurilassa,Riihimäelle matkaaminenkaan ei toki ole ongelma.
Olen ammatiltani rappari/muurari ja olen tehnyt myös paljon timpurin hommia.Olin n.8-9 vuotta Eteläsuomen julkisivupalvelussa töissä ja siellä tein alkuun timpurin hommia,mutta siirryin aika nopeasti rappaustöihin ja niitä teinkin pääosin.Muuraustyöt aloitin tehtaankadun kirkolla ja sitä tein 2-3 vuotta rappaustyö ohessa.Tämän jälkeen tein n.3vuotta pienemmässä firmassa kaikenlaista pikkuremonttia,lattialaminaatteja,tapetointia,maalausta ja oikeastaan kaikkea talon remontointia sisä sekä ulkotiloissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601