Hei sinä joka toit postilaatikkoomme äsken kirjeen jossa valitat

TYPERÄÄTOUHUA!

koiramme haukkumisesta!
Voiko tyhmempää olla!
Omakotitalomme piha on oma pihamme ja se ei kuulu kellekkään jos koira siinä haukahtelee päivällä!
Öisin koira on sisällä talossa !
Näin sinut kirjeen pudottaja. En tunne sinua,mutta tuntomerkkisi ovat:
sininen ulkoilupusakka, mustat tuulihousut,ikä ehkä 50-60v.
Mies.

52

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taidan tuntea

      Missä päin se tällainen kirjeen lähettäjä asustaa.
      Kuulostaa tutulta. Kuvauksen perusteella.

    • näitä meillä riittää

      Anna kun arvaan, onko Yläristillä???????????

    • Hauhau

      Hieno asia jos pytytte pitämään koiran aiheuttamat äänet omalla pihalla sillä jotkut ihmiset tarvitsevat sairauden tai työssäkäynnin takia lepoa päivisinkin.

      • Oletpa itsekäs

        Onkos autoilukin sitten päiväsaikaan kiellettyä? Lähtee kato vähän ääntä siitäkin... Ongelma ratkeaa sillä, että muutat pois ihmisten ilmoilta - ja eläinten.


      • Pröööm
        Oletpa itsekäs kirjoitti:

        Onkos autoilukin sitten päiväsaikaan kiellettyä? Lähtee kato vähän ääntä siitäkin... Ongelma ratkeaa sillä, että muutat pois ihmisten ilmoilta - ja eläinten.

        Ei autoilu ole kiellttyä päivä- eikä yö aikaan. Eihän tällaista luulisi kenenkään edes keskitason fiksun tarvitsevan kysyä. Autoa ei kuitenkaan saa käyttää ketään häiritsevästi ja tyhjäkäynnillekin on asettu rajoitteet. Samoin on koiralle. Koira ei saa aiheuttaa häiriötä jatkuvalla haukunnallaan häiritsevästi. Fiksu ja vastuullinen koiranomistaja hoitaa asian kuntoon ilman kirjelaatikkoon jätettyä lappuakin. Ei kenekään tarvitse muuttaa yhtään mihinkään vaan jokaisen on toimittava siten ettei aiheuta toisille häiriötä tai muuta hankaluutta. Tällaisiin ongelmiin on olemassa valmis ratkaisu laissa, asetuksissa ja kaupungin järjestyssäännöissä. Kannttaa tarkistaa oikeutensa sieltä niin häiritsijän kuin häiritynkin.


      • Neropatti
        Pröööm kirjoitti:

        Ei autoilu ole kiellttyä päivä- eikä yö aikaan. Eihän tällaista luulisi kenenkään edes keskitason fiksun tarvitsevan kysyä. Autoa ei kuitenkaan saa käyttää ketään häiritsevästi ja tyhjäkäynnillekin on asettu rajoitteet. Samoin on koiralle. Koira ei saa aiheuttaa häiriötä jatkuvalla haukunnallaan häiritsevästi. Fiksu ja vastuullinen koiranomistaja hoitaa asian kuntoon ilman kirjelaatikkoon jätettyä lappuakin. Ei kenekään tarvitse muuttaa yhtään mihinkään vaan jokaisen on toimittava siten ettei aiheuta toisille häiriötä tai muuta hankaluutta. Tällaisiin ongelmiin on olemassa valmis ratkaisu laissa, asetuksissa ja kaupungin järjestyssäännöissä. Kannttaa tarkistaa oikeutensa sieltä niin häiritsijän kuin häiritynkin.

        Kerrostalossakin hiljaisuus alkaa vasta iltamyöhällä, päiväsaikaan elämän äänet ovat sallittuja. Jos eivät ole, miksi kelkotaan ilkeitä viestejä naapurin postilaatikkoon eikä esim. tehdä ilmoitusta poliisille, jos päivälläkin pitää olla koko kaupugin hiljaa? Ja olisiko reilumpaa ja fiksumpaa mennä selvittämään asiaa ihan kasvotusten, tuskin tuollaisella toiminnalla päästään kovinkaan suotuisaan lopputulokseen. Sillai toimii keskitason fiksut.


      • Anonyymi
        Pröööm kirjoitti:

        Ei autoilu ole kiellttyä päivä- eikä yö aikaan. Eihän tällaista luulisi kenenkään edes keskitason fiksun tarvitsevan kysyä. Autoa ei kuitenkaan saa käyttää ketään häiritsevästi ja tyhjäkäynnillekin on asettu rajoitteet. Samoin on koiralle. Koira ei saa aiheuttaa häiriötä jatkuvalla haukunnallaan häiritsevästi. Fiksu ja vastuullinen koiranomistaja hoitaa asian kuntoon ilman kirjelaatikkoon jätettyä lappuakin. Ei kenekään tarvitse muuttaa yhtään mihinkään vaan jokaisen on toimittava siten ettei aiheuta toisille häiriötä tai muuta hankaluutta. Tällaisiin ongelmiin on olemassa valmis ratkaisu laissa, asetuksissa ja kaupungin järjestyssäännöissä. Kannttaa tarkistaa oikeutensa sieltä niin häiritsijän kuin häiritynkin.

        Joo mutta ei sitä välttämättä tiedä kuinka koira käyttäytyy jos on päivisin töissä, jotkut koirat voi ulista useita tunteja kun ovat yksinään kotona. Ihan hyvä jos joku asiasta ilmoittaa vaikkapa tuomalla kirjeen postilaatikkoon, ei varmaan välttämättä tarkoita pahaa mutta tuo on hankala juttu koiran omistajan saada asia korjattua. Yksi keino on hankkia koiralle kaveriksi toinen koira mutta siinä voi käydä niinkin että äänet tuplaantuu.


    • TYPERÄÄTOUHUA!

      Joo yläristillä on !!!

    • Suurperheenäiti!

      Tääl tahiniemessäkin valitetaan koirista.
      Meille on tullut myös kirjeitä postilaatikkoon.
      Asumme omakotitalossa ja en tiedä ketä koiramme voi häiritä kun naapuritalossa
      asuvia ei ainakaan,kun olen ihan kasvotusten kysynyt asiaa.
      Ilmeisesti joku ohikulkeva nyt on sitten keksinyt että häntä haittaa meidän koira!
      Koiramme ei kylläkään hauku yhtä soittoa,vaan silloin vain kun joku menee ohi tai katsoo pihaamme päin.
      Meillä on koirankoppi ja pitkä juoksunaru. Koiralla on myös ruokaa ja juomaa.
      Emme voi koiraa sisälläkään kaikkia päiviä pitää. Höperöksi se tulisi.
      Lenkillä käytämme 2-3 kertaa isännän kanssa vuoronperään.
      Se nyt on vaan joillakin vika korvien välissä kun eläinten äänet häiritsee ja ketä mikäkin. Varmaan lapsilaumammekin häiritsee olemassaolollaan joitakuita!

    • IDEA_PARK

      On muuten varmaan Suomen ainoa kaupunki tää Pieksämäki, jossa jaksetaan jankuttaa EPÄOLENNAISISTA asioista.....ja vieläpä JATKUVASTI ! Kun olen seurannut tätä palstaa...niin oli se ONNI ettei sitä IDEAPARKKIA rakennettu Pieksämäelle !!

      • onko ketään kotona

        Mitä helvettiä ideaparkki liittyy eläinsuojeluun ja koiriin??? Tämmöstä kun lukee niin tosiaan ehkä eläimet onkin meillä se pienin ongelma???????


    • Hauhau

      Minullakin on koira. Kun valitsin koiraa oli yhtenä kriteerinä se, että rotu ei ole hanakka haukkumaan minulle taikka naapureille. Haukkuu kylläkin kun ovikellosoi mutta lopettaa heti kun ovi avataan. Jos saisin postilaatikkooni lapun itseäni tai koiraani koskevasta asiasta niin ensimmäisenä ryhtyisin miettimään, että onko ilmoitus aiheellinen vaiko aiheeton. Minua ei kiinnostaisi yhtään kuka olisi viestin tuonut. Tärkeintä olisi alkaa korjaamaan tilanne siihen suuntaan etten tietoisesti ja tahallaan aiheuta häiriötä. Toki maanpäällä on myös niitä ketä kiukuttaa pelkästää, koira, kissa tai Bemari mutta heidänkin kanssa on mukava elellä sovussa.

      Mutta jos pakoilla vastuutaan on hyvä kääntää asia viestintuojan päälle varsinkin jos kantaa viestejä postilaatikkoon aina samalla kun koira haukkuu. Kannttaa välillä tyhjentää laatikkoa.

    • ihana naapuri

      Me asumme maalla. Koiramme on muutaman tunnin päivässä juoksunarussa. Sillä on aina vettä saatavissa, ja aamulla saa ruoan ulos. Koiraa lenkkeilytetään joka päivä vähintään tunnin lenkillä, jossa se pääsee metsässä myös juoksemaan vapaana, tottelevainen kun on. Se haukkuu jos aihetta on, eli yleensä jos joku jalkaisin kulkee talomme ohi, tai jos meille tulee vieraita, eikä haukku kestää kauan. Kunhan ilmoittaa et liikettä havaittavissa. Yöt aina sisällä, koska haluan sen olevan vartiossa sisällä öisin. Naapurimme oli tehnyt eläinsuojeluun ilmoituksen koiramme pidosta. Sanoneet että koiralla on joku hätä kun se haukkuu, eikä sillä ole vettä koskaan. Naapurimme asuu koiran juoksunarupaikkaan nähden talomme toisella puolen. Näkee varmaan tuonne missä koira on kiinni. Talon lävitse!!! No, eläinsuojeluviranomaisen piti käydä meillä, kuulemma kun ilmoitus kerran oli tehty. Tarkastuksessa todettiin koiran olevan mainiossa kunnossa. Oikein kehui turkkia (koira on norjanharmaan ja jämptin mix). Juoksunaru on tarpeeksi pitkä. Ja koppi lämmin. Totesi myös että tämän rotuisen koiran on hyvä ollakkin turkkinsa vuoksi ulkona, koska sisällä tulee kuuma. Sanoi että voisi olla enemmänkin, kuin mitä pidetään. Tiedän että naapuri teki ilmoituksen vain koska emme ole väleissä. Mutta loppu muukin kiusanteko lyhyeen kun soitin poliisille :)

    • Hauhau

      Aiheettomista ja perättömistä ilmoituksista pitäisi joutua myös vastuuseen. Sitä varten meillä on järjestäytyneessä yhteiskunnassa olemassa viranomaiset. Heidän puoleen voi kääntyä aiheesta mutta myös aiheettomuudesta. Perättömät ilmoitukset olisikin hyvä viedä viranomaistutkintaan.

      Kun on lemmikin itselleen ottanut niin siitä on pidettävä hyvää huolta. On totta, että koirat eivät välttämättä hauku huvikseen vaan siihen on jokin syy. Meidän naapurin koira joutuu olemaan todella paljon yksin ja haukkuu lähes läpensä aina sen ajan kun isäntä on töissä tai muutoin poissa. On silloin hiljaa kun joku on kotona.

      • Eipä ole

        Ensimmäinen kerta kun Pieksämäellä perättömiä ilmoituksia eläinten pidosta tehdään.Itsekin joskus sellaisen kohteeksi jouduin.Kävihän nuo viranomaiset ja totesi että eläin voi hyvin ja kaikki on kunnossa.Ihmettelen miksi jonkun pitää yleensäkään perättömia jutella-mistään asiasta.Onko takana ilmoittajan ilkeys,kateus vai paha olonsa.Kunpa jokainen pysyisi totuudessa-oli sitten kysymys eläinten pidosta tai muusta..


      • Pystykorvanemo
        Eipä ole kirjoitti:

        Ensimmäinen kerta kun Pieksämäellä perättömiä ilmoituksia eläinten pidosta tehdään.Itsekin joskus sellaisen kohteeksi jouduin.Kävihän nuo viranomaiset ja totesi että eläin voi hyvin ja kaikki on kunnossa.Ihmettelen miksi jonkun pitää yleensäkään perättömia jutella-mistään asiasta.Onko takana ilmoittajan ilkeys,kateus vai paha olonsa.Kunpa jokainen pysyisi totuudessa-oli sitten kysymys eläinten pidosta tai muusta..

        En tiedä mikä syy kohdallasi ollut,mutta meillä on pystykorva,joka haukkuu kun on yksin kotona.
        Saimme siitä pientä noottia.
        Ok,viranomaiset sanoi että ilmoitusta ei voi sanoa perättömäksi koska ilmoittaja ei voinut tietää onko koiralla hätää vai ei.
        Ja jos viranomaiset toteaa ilmoituksen perättömäksi , siitä voi pienoisen oikeuskanteen tehdä,mutta meidän tapauksessa sanoivat,että
        ei voi sanoa perättömäksi,koska koira häiriköi kyllä ja ilmoittaja ei voinut tietää onko
        aiheellista ilmoittaa vai ei.
        Ei jäädä menneitä märehtimään,mutta ollaanpa tarkkoja ettei ilmoitella perättömiä kenestäkään,MISSÄÄN ASIOISSA,koska se voi kostautua.
        Juttelin ilmoittajan kanssa ja sovimme että jatkossa jos on jotain hampaankolossa,tullaan puhumaan kasvotusten.Se on reilua.
        Löimme kättä päälle ja kaikilla on nyt hyvä olla.
        Ei kannata katkeroitua ihmisille,eikä alkaa "kostaa",vaikka se käväsi mielessä.
        Kostoa seuraa kostonkierre.Ja se ei ole pitkässä juoksussa hyvä asia.
        Annetaan anteeksi meitä vastaan rikkoneille.


    • Stadin kundi

      Kun on pieni paikkakunta.....niin pienstäkin asiasta voi tehdä näköjään ISON jutun!! ON TEILLÄ PERKELE SITTEN MURHEET......

    • Pimeäonni

      Kyllä täällä kaupungissa kytätään ja valitetaan ja tehdään ilmoituksia ties mistä.
      Minunkin asunnosta on kuulunut ääniä,vaikken ollut nimenomaisena päivänä kotona lainkaan.
      Onkohan kummituksia sitten liikkeellä?
      Yritetty saada minut pois asumasta perättömillä jutuilla,onneksi vuokranantaja on sentään täysjärkinen ja tajuaa mistä tässä on kyse.
      Naapuri ei vain diggaa minusta.
      Onneksi minä olen tässä vahvoilla,nyt ja jatkossa.
      Se voi olla että naapuri joutuu itse muuttamaan.
      Minulla ei ole edes kotieläimiä,yksin asun, ei ole lemmikkejä.
      En tiedä mitä ÄÄNIÄ naapuri sitten kuulee kun olen kotoa poissa.

      • Anonyymi

        Joo tuo on hupaisaa. Meiltä on kuulunut koiran ääntä,vaikkei meillä ole koiraa. Lisäksi kolinaa,vaikkei ketään ollut mainittuna ajankohtana moneen päivään kotona. Meillä ei ollut tipahtanut mitään itsekseen eikä muutakaan tapahtunut mikä olisi yksinään aiheuttanut meteliä. Meillä ei ole mitään lemmikkejä laisinkaan. En tiedä kuuleeko jotkut ihmiset harhoja. Ei kyllä enää edes tervehditä naapureita,että aivan turha heidän yrittää mitään kontaktia tämmöisten jälkeen.


    • pöllöt

      Meidän naapuri kuulee mopon ääniä ja auton radion. Tästä he tulivat yhdessä kertomaan ja soittivat mopopojalle poliisit.

      • NatiNati

        OKei.meillä sano yks akka että "kun minä kuuntelin yön ääniä,teiltä kuului jotain"

        Meinasin sanova,että kai sitä ny kuulee jos korva seinässä lasin kanssa kuuntelee.

        Varmaan oli sattunu se yö ku lemmenleikkejä harrastettiin (se on kerta kahdessa viikossa)


      • käy ihan sääliks
        NatiNati kirjoitti:

        OKei.meillä sano yks akka että "kun minä kuuntelin yön ääniä,teiltä kuului jotain"

        Meinasin sanova,että kai sitä ny kuulee jos korva seinässä lasin kanssa kuuntelee.

        Varmaan oli sattunu se yö ku lemmenleikkejä harrastettiin (se on kerta kahdessa viikossa)

        Siellä joku kateellinen ressukka kuunteli kun itsellään ei sitä elämää ole.


    • Äläedeskokeile

      Niinkun oliskin vaan eläin josta valitetaan,mutta kun tuntuu että joillekkin toisten ihmisten olemassaolo on jo joku punainen vaate.Olisiko nämä ihmiset iloisia jos heidän vihaamansa ihmiset tappaisivat itsensä?
      Siihenkö tämä maailma on mennyt?
      Aivan sairasta.
      JOKAISELLA ON OIKEUS ELÄÄ JA OLLA ,TOISTEN VAINOAMATTA JA KIUSAAMATTA.
      Oikeasti jos ei osata jättää toisia rauhaan niin kyllä jotain asialle pitää tehdä?
      Itse ainakin elän ja annan toisten elää!
      Mutta jos minun ei anneta rauhassa elää niin kyllä minä osaan ampua takaisin.
      Ennen olin melko kiltti mutta nykysin,ei kannata edes yrittää tehdä minulle kiusaa.

      • Onnellinen perhe

        Ne on nämä eläimistä valittajat vähän samanlaisia jotka tehtailee lastensuojeluilmotuksia.
        Itsellä jo alkoi huvittamaan kun sossutädit soitti että taas on ilmoitus,että kyllä he tietää
        että asiat on kunnossa,mutta kun pitää käyä tsekkaamassa että saa kirjattua kirjoihin ja kansiin,että nou hätä.
        Heitäkin alkoi jo turhauttaa.
        Ei siinä muuten mutta he aina ensin pyytävät kanttilaan meitä.Olen sanonut että
        jos vaan sopii,tulkaa te meidän kotiin.
        Näette kodin ja lapset tässä luonnollisessa ympäristössä.
        SIllä jos lapset kiikuttaa sinne toimistolle niin siinähän on helppo feikata,kun laittaa heidät hienoiksi.
        Kyllä haluan että sossut näkee että meillä on puhdasta,siistiä ja seesteistä.
        En tiedä mitä iloa joku saa tuosta että keksii keksimällä ties mitä juttuja.
        Minua tämä ei enää edes harmita.
        Onhan ne sossutädit mukavia ja käypähän joku meillä kylässä.


      • Anonyymi

        Kyllä jokaisella on oikeus olla olemassa. Se ei kuulu muille,jos et ole töissä tai et ole sitä tai tätä mitä se olevinaanparempihenkilö vaatii. Se on jokaisen oma asia millä tai miten elää. Sen voisi jokainen kaaliinsa painaa.


    • tappajakane

      Mitähän vi..ua se ideaparkki liittyy koirien haukkumiseen????
      Kaikki elukat suomessa pitäis kieltää lailla ja ampua saatana.

    • Koiranomistaja!

      Koirat on ihmisen parhaita ystäviä!

    • voi eläin raukat

      Erehdyin kerran silittämään yhden hörhön koiria. Sain sellaisen lasisen ja sairaan katseen että se siitä. Kyllä se on kumma että kaikki hörhötkin saa omistaa koiria.

    • Koiranomistaja

      No saapihan ne .
      Itse en ole hörhö,ihan tavan ihminen ja koiranomistaja ja
      en koskaan ole epäystävällinen.
      Useasti lapsetkin pysähtyvät silittelemään koiraa,kysyvät nimeä jne.
      Vastaan ystävällisesti ja annan silittää.

      • Anonyymi

        Posti joka ei hoida asioita . Voi v..ttu


      • Anonyymi

        Koirien omistajat lenkkeilvät keskimäärin enemmän kuin he joilla ei ole koiraa, tämä on kansanterveydellisesti merkittävä seikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirien omistajat lenkkeilvät keskimäärin enemmän kuin he joilla ei ole koiraa, tämä on kansanterveydellisesti merkittävä seikka!

        Ilmaston muutos. Ennen ajeltiin metsäautoteitä autolla ja koira juoksi perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmaston muutos. Ennen ajeltiin metsäautoteitä autolla ja koira juoksi perässä.

        Sehän se vasta typerää touhua jos itse ajaa metsäautoteillä ja koira juoksee perässä.


    • Anonyymi

      Kerrostaloon koirat eivät kuulu. Omakotitaloissa ok,jos lähin naapuri sen verran kaukana,ettei haukku kuulu. Perätöntä ei ole,jos kerrostalossa koira räkyttää ja emäntä on huora/juomareissulla monta päivää ja yötä. Poliisit sanoivat,että oli aiheellinen,koska koiran ulostetta oli lattialla,vesikuppi tyhjä jne. Ja se haukku häiritsi yörauhaa. Päivällä räkyttäkööt,kun olemme töissä.

      • Anonyymi

        No eipä niiden koirien tarvitsisi päivä aikaan räksyttää. Mie nukun päivät ja yöt duunissa. Asun kerrostalossa. Naapurit lähtee aamulla duuniin. Niin alkaa koirat ulisemaan.. Onneksi on hyvät unen lahjat ja saan nukuttua... Vaikka tausta musiikki jatkuu jopa koko päivän. Et sillee.. Pidän eläimistä silti.. Eläimet ok.. Mut omisjat.,,.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä niiden koirien tarvitsisi päivä aikaan räksyttää. Mie nukun päivät ja yöt duunissa. Asun kerrostalossa. Naapurit lähtee aamulla duuniin. Niin alkaa koirat ulisemaan.. Onneksi on hyvät unen lahjat ja saan nukuttua... Vaikka tausta musiikki jatkuu jopa koko päivän. Et sillee.. Pidän eläimistä silti.. Eläimet ok.. Mut omisjat.,,.,

        Minä nukun päivät ja yöt kukun netissä, oon yöeläjä!


      • Anonyymi

        Jakajat täysin idiootteja auto käy tyhjäkäynillä ikkunanalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jakajat täysin idiootteja auto käy tyhjäkäynillä ikkunanalla

        Kaikkialla muuallakin autot on käynnissä ja kuljettajaa ei näy missään, kauppojen pihassa ryskyttää autoja tyhjäkäynnillä jne.
        Laki kun tuli niin poliisit käyttää kieli pitkänä tyhjäkäyttöä mutta nykyään poliisit ajaa vaan ohi hoksaamatta koko asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkialla muuallakin autot on käynnissä ja kuljettajaa ei näy missään, kauppojen pihassa ryskyttää autoja tyhjäkäynnillä jne.
        Laki kun tuli niin poliisit käyttää kieli pitkänä tyhjäkäyttöä mutta nykyään poliisit ajaa vaan ohi hoksaamatta koko asiaa.

        Vali vali!

        Mitä tekin tekisitte jos maailmasta loppuisi valittamisen aihe..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vali vali!

        Mitä tekin tekisitte jos maailmasta loppuisi valittamisen aihe..?

        Pieksämäen Posti lopetti jo tiistaina kirjeiden lajittelun ja jakamisen .


      • Anonyymi

        Sinä se tyhmä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieksämäen Posti lopetti jo tiistaina kirjeiden lajittelun ja jakamisen .

        Hyvä vaan. Ei mäkeläiset tarvitse postia. Jos ei osaa netissä hoitaa laskuja sähköisesti niin uli uli.


    • Anonyymi

      Kukas se oli tämä koirien myrkyttäjä?
      Minulla olis yksi epäilys!

      • Anonyymi

        Kuoliko ne koirat Kukkaromäessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuoliko ne koirat Kukkaromäessä.

        Sisäpiiri tietää..tästä myrkyttäjästä on saatu vihje, aina tuollaiset rikolliset jonkun virheen tekevät ja se on paljastanut, fiksu kun olis niin ilmoittautuis kiireesti itse poliisille niin vois saada lievemmän tuomion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäpiiri tietää..tästä myrkyttäjästä on saatu vihje, aina tuollaiset rikolliset jonkun virheen tekevät ja se on paljastanut, fiksu kun olis niin ilmoittautuis kiireesti itse poliisille niin vois saada lievemmän tuomion.

        Mikä paljasti, marevan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä paljasti, marevan??

        Jo on kilpailu menestyksestä kovaa hallilla.


    • Anonyymi

      Voisi myrkyttäjä vähän miettiä, kaikkea sitä tyhjäpäänä ollaan tekemässä. pieni lapsikin voi suuhunsa laittaa mitä vain!

      Tietysti jos on noin tyhjää täynnä kupoli niin ei tirtenkään ole aivoja millä miettiä omaa tekemistä ja sen mahdollisia seurauksia.

      • Anonyymi

        Tännehän on tulleet kommentoimaan palvelu koira yhdistyksen johtokunta.


    • Anonyymi

      Hei sinä joka väänsit köntsät postilaatikkoomme!

      Voiko tyhmempää olla!

      Näin sinut köntsän pudottaja. En tunne sinua,mutta tuntomerkkisi ovat:
      sininen ulkoilupusakka, mustat tuulihousut,ikä ehkä 50-60v.
      Mies.

      • Anonyymi

        Hätä ei lue lakia, jos on käynyt nauttimassa kebabmätön ja kotimatkalla tulee isohätä niin pakkohan se jonnekin täräyttää ja mikäpäs sen oivallisempi paikka kun jonkun postilaatikko, siinähän on kansikin kuten vessanpöntössä, ekana kannattaa kuitenkin ottaa laatikosta mahdollinen paikallislehti johon voi sitten pyyhkäistä!


      • Anonyymi

        Perkele petri


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe